تشک ایرانی یا خارجی

تشک خوب چی بخرم؟

خوابکو
بدون دیدگاه

تشک ایرانی بخرم یا خارجی؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه های مدرن دستاوردهای جدید در زمینه کالای خواب بوجود آمده است.

برند های مطرح و با کیفیت اقدام به تولید کالای خواب با استفاده از بهترین مواد اولیه و رعایت استانداردهای جهانی نموده اند که این امر این برندها را قابل رقابت با  نمونه های خارجی نموده است. در این بین باید به این نکته توجه کرد که این تشک ها در داخل کشور با هزینه هایی بسیار پایین تر از همتای خارجی خود به بازار عرضه می شوند. تا ضمن گردش چرخ اقتصاد کشور و مقرون به صرفه بودن کاربران را از پرداخت هزینه های گزاف و اضافه گمرکی در زمینه واردات کالاهای مشابه خارجی بی نیاز کند. شما می توانید تمام ویژگی های منحصر به فرد یک کالای خواب با کیفیت را در محصولات وطنی مشاهده نمایید.

کدام برند تشک بهتر است؟

عدم بهره مندی از خواب کافی در هنگام شب و استفاده از تشک و کالای خواب نا مناسب باعث می شود. در طول روز دچار کسالت و فرسودگی شوید. و روز خود را با انرژی و تمرکز لازم شروع نکنید. لذا دقت در خرید کالای خواب از عوامل موثر در خوابی راحت و آرامش بخش است.در واقع این سوال که کدام برند بهتر است؟ به دغدغه اصلی بسیاری از مشتریان در خرید تبدیل شده است . اکثر افراد در هنگام خرید و در تنوع محصولات مختلف از برند های گوناگون دچار سردرگمی می شوند. در این میان عده ای سود جو برای کسب سود بیشتر با معرفی کالای خواب بی کیفیت و نا مرغوب به بی اعتمادی کاربران درشناسایی کالای خواب مناسب دامن می زنند.

لذا توجه به نکات زیر برای دستیابی به برند مورد نظر مفید فایده است.

  • به نرمی و سفتی تشک توجه کنید تا انحنای طبیعی ستون فقرات از بین نرود و دچار کمر درد نشوید
  • پارچه رویه تشک به علت تماس مستقیم با پوست باید از مرغوب ترین پارچه با خاصیت ضد حساسیت و ارتجاعی باشد.
  • فنرهای تشک باید از جنس فولاد وباکیفیت باشند.
  • به چگالی اسفنج توجه کنید هرچه مقدار چگالی اسفنج بالاتر باشد مرغوبیت بیشتری دارد
  • حتما به ارتفاع تشک و تناسب آن با کناره های تخت دقت کنید
  • برای افزایش طول عمر تشک از محافظ تشک مناسب استفاده کنید.
  • استفاده از باکس تشک باعث می شود تشک روی رویه صاف قرار بگیرد و از تغییر حالت تشک جلوگیری می شود.

لازم به ذکر است از میان برندهای مطرح داخلی و قابل رقابت با مشابه خارجی می توان به برند رویا، خوشخواب، داتیس، نفیس ، ویستر اشاره کرد.

انواع تشک مناسب

انتخاب کالای خواب برای هرفرد بسته به وزن، سن و شرایط جسمانی متفاوت است در این قسمت تلاش می کنیم انواع تشک مناسب برای سلایق مختلف را معرفی کنیم

تشک های مناسب برای کمردرد و دیسک کمر

در صورتی که به کمردرد و دیسک کمر مبتلا هستید تشک های سری فنر منفصل و طبی گزینه های مناسب هستند. تشک های طبی دارای سطحی سفت تر از مدل های دیگر می باشد. تا گودی کمر به خوبی پوشش داده شود و از دردهای مزمن عضلانی و کمردرد جلوگیری شود. تشک های فنر منفصل یا پاکتی به علت خصوصیت بارز فنر سل پاکت با آناتومی بدن سازگار است. دارای فنر منفصل در روکش های  از جنس الیاف مصنوعی و کتان هستند این امرباعث می شود وزن کاربر در تمام سطح تشک تقسیم شودو از گود شدن تشک جلوگیری شود و طول عمرتشک افزایش می یابد.

تشک های مناسب برای عموم افراد و کودکان

تشک های فنر متصل با فنرهای فولادی با خاصیت ارتجاعی گزینه ای مناسب برای عموم افراد است خصوصیت بارز این دسته تشک ها نرمی فوق العاده و قیمت پایین و مقرون به صرفه است. در کناره های اینگونه تشک ها از اسکلت فلزی و فنر های تقویت شده m شکل استفاده شده و از تغییر شکل تشک جلوگیری می کند و به این علت از استحکام بیشتری برخورداراست و گزینه ای مناسب برای کودکان است.

 

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1