خرید تشک طبی سفت

تشک سفت بهتر است یا نرم؟

خوابکو
بدون دیدگاه

تشک سفت بهتر است یا نرم؟

تشک سفت بهتر است یا نرم ؟ از سوالات متداول در میان مشتریان جهت خرید تشک می باشد. پاسخ این سوال به لحاظ مشاوره تخصصی جهت خرید تشک از اهمیت بالایی برخوردار است. افراد به فراخور سن و شرایط جسمانی در هنگام خرید کالای خواب باید به نکات مختلفی توجه کنند تا دچار اشتباه نشوند. مدت زمان نسبتا قابل توجهی  که توسط افراد برای خواب و استراحت اختصاص می یابد حساسیت انتخاب درست و مناسب تشک را دو چندان خواهد کرد. لذا در مقاله پیش رو به بیان ویژگی منحصر به فرد تشک های نرم و تشک سفت و مقایسه اینگونه از تشک ها خواهیم پرداخت.

مشخصات تشک های نرم

  • تشک با سطح نرم متوسط و استاندارد معمولا در مدل های فنر منفصل و فنر متصل مشاهده می شود.
  • تشک های فنری به علت خاصیت ارتجاعی سطح نرم تری دارند.
  • هر چه چگالی اسفنج به کار رفته در تشک پایین تر باشد سطح آن نرم تر خواهد شد.
  • برای عموم افراد جامعه که به بیماری های ستون فقرات یا کمر درد و دیسک کمر مبتلا نیستند مناسب می باشد.

مدل تشک رویا با سطح نرم

در برند رویا تشک ها در سه مدل فنر منفصل ، فنر متصل و طبی تولید و روانه بازار می شود. غالبا تشک های فنر منفصل رویا مدل اولترا و فنر متصل رویا مدل بونل دارای سطح با درجه نرمی متوسط و استاندارد می باشد. و در نظر سنجی عمومی مشتریان با اقبال عمومی روبرو هستند .

بیشتر بدانید:

تشک اولترا پلاس رویا

تشک اولترا  ۱ رویا

تشک اولترا ۲ رویا

تشک اولترا ۳ رویا

تشک اولترا ۴ رویا

تشک اولترا ۵ رویا

تشک بونل ۱ رویا

تشک بونل ۲ رویا

تشک بونل ۳ رویا

تشک بونل ۴ رویا

تشک بونل ۵ رویا

اگر به دنبال تشک با درجه نرمی متوسط و استاندارد هستید انتخاب از گزینه های فوق الذکر مناسب می باشد.

تشک طبی سفت رویا

تشک های طبی با استفاده از دانش پزشکی روز دنیا و در نظر گرفتن تمام مولفه های لازم جهت کمک به درمان بیماری های ستون فقرات طراحی شده است و به گزینه مناسب برای افراد مبتلا به کمر درد و دیسک کمر تبدیل شده است . تشک های طبی انحنای طبیعی ستون فقرات را به بهترین شکل ممکن حفظ می کند و در کاهش دردهای مزمن عضلانی بسیار موثر است. تشک رویا مدل مدیکال  طبی بدون فنر را تولید و روانه بازار نموده است آنچه در مورد مدل مدیکال  تشک رویا باید در نظر گرفت این است که در تشک مدیکال پلاس و مدیکال ۱ ضمن استفاده از اسفنج HR برش خورده با دستگاه CNC جهت راحتی بیشتر کاربر استفاده از فنر سه سانتی سل پاکت در لایه داخلی این تشک ها باعث سازگاری کامل تشک با آناتومی بدن می شود و گودی کمر را پوشش می دهد از کمر درد جلوگیری می کند.

بیشتر بدانید:

تشک مدیکال پلاس رویا

تشک مدیکال ۱ رویا

تشک مدیکال ۲ رویا

تشک مدیکال ۳ رویا

تشک مدیکال ۴ رویا

انتخاب از مدل های فوق الذکر برای افراد مبتلا به کمردرد و دیسک کمر گزینه مناسبی می باشد. لازم به ذکر است تشک مدیکال ۳ به علت استفاده از ریباند فشرده در لایه داخلی تشک  از سطح سفت تری نسبت به سایر مدل های مدیکال برخوردار می باشد.

کلام آخر

در پایان  پاسخ به سوالی که در ابتدای مقاله مطرح شد بسته به سن افراد، شرایط جسمانی آنها، عادات و سلایق آنها متفاوت می باشد . لذا برای کمک به مشتریان جهت دستیابی به خریدی مطمئن و شایسته  توصیه می شود در مورد تمام موارد ذکر شده اطلاعات کاملی داشته باشند و برحسب شرایط اختصاصی خود به دنبال خرید تشک مناسب از برند با کیفیت باشند. دقت در کیفیت و مواد اولیه به کار فته در تشک نیز از مولفه های مهم می باشد که خیال کاربران را برای مدت طولانی از خرید تشک راحت خواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی خوابکو ضمن احترام به سلایق مشتری و تفاوتهای موجود  با مشاوره اختصاصی و رایگان امکان خریدی آسان و دلچسب را برای شما مشتری گرامی فراهم نموده است . در این راستا کسب رضایت کاربران  و مشتری مداری را دغدغه اصلی خود قرار داده ایم و با خدمت رسانی در زمینه ارسال سریع و رایگان به همراه پرداخت در محل گامی بلند در کسب اعتماد شما برداشته ایم و با تخفیفات ویژه و تلاش در به حداقل رساندن قیمت نهایی محصول در شرایط اقتصادی کنونی با تمام اقشار جامعه با هر توان مالی همراهی خواهیم کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۲۶ تماس حاصل فرمایید یا به سایت ما به نشانی WWW. KHABCO.COM مراجعه نمایید.

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵

.

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1