خرید اینترنتی تشک

چگونه از خرید اینترنتی تشک مطمئن شویم؟

خوابکو
بدون دیدگاه

چگونه از خرید اینترنتی تشک مطمئن شویم؟

فروشگاه های اینترنتی تشک برای آغاز فعالیت در شبکه های اجتماعی نیاز به کسب مجوز های لازم دارند. در صورتی که صفحه اصلی سایت و فروشگاه اینترنتی دارای نماد مورد نظر باشد دلیل بر اعتبار فروشگاه جهت انجام فعالیت های تجاری می باشد. در مقاله پیش رو به بیان این مجوزها خواهیم پرداخت.

مجوزهای لازم برای کسب و کار اینترنتی فروش کالای خواب

  • نماد الکترونیکی
  • مجوز ساماندهی

نماد الکترونیکی فروشگاه تشک چیست؟

اولین گام برای ایجاد فروشگاه اینترنتی تشک و کسب مجوز برای فعالیت نماد اعتماد می باشد. نماد الکترونیکی این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا با اطمینان اقدام به خرید نمایند و از کیفیت محصول و معتبر بودن فروشگاه اطمینان حاصل نمایند. فروشگاه های آنلاین به منظور بالا بردن ارتقاء فروش و ایجاد امنیت در فضای تجاری موظف به کسب آن می باشند.

فروشگاه اینترنتی خوابکو با افتخار ضمن احترام به حقوق مشتریان و برای کسب رضایت و اطمینان صد درصدی مشتریان خود نماد اعتماد فروشگاه را در صفحه اصلی سایت در معرض دید همگان قرار داده است. تا کاربران با مشاهده نماد الکترونیکی با آسودگی کامل دست به خرید تشک از برند های مطرح تشک رویا، تشک نفیس،تشک داتیس، تشک ویستر ، تشک پارمیس بزنند. ضمن کسب اطلاعات کامل محصولات به همراه قیمت بروز از خدمات سرویس حمل و نقل رایگان و پرداخت در محل و تعویض تا ۴۸ ساعت در صورت معیوب بودن کالا  استفاده نمایند.

مجوز ساماندهی فروشگاه تشک چیست؟

سایت ساماندهی، وابسته به مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال است. این مرکز از توابع وزارت فرهنگ و ارشاد محسوب می شود. اطلاعات تمام مدیران سایت های اینترنتی در این سامانه جمع آوری می شود.

فروشگاه اینترنتی خوابکو نماد مجوز ساماندهی را در صفحه اصلی سایت در معرض دید همگان قرار داده است . تمام موارد ذکر شده در بالا به منظور ایجاد اطمینان خاطر در مشتریان برای تجربه خریدی دلنشین و دلچسب می باشد. لذا مشتریان گرامی می توانند از طریق سایت خوابکو به نشانی WWW. KHABCO.COM   اقدام به خرید اینترنتی تشک و کالای خواب نمایند و بعد از انتخاب محصول مورد نظر سفارش خود را ثبت و نهایی نمایند. یا با شماره تماس ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۲۶ تماس حاصل نمایند.

خرید اینترنتی تشک

در شرایط کنونی که جهان با بیماری همه گیر کرونا ویروس دست و پنجه نرم می کند. و دستور العمل های بهداشتی لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام را تاکید می کنند تغییر در شیوه خرید و فروش امری اجتناب ناپذیر می نماید. بنابراین با حرکت به سمت تغییرات پیش رو و استفاده از بازار آنلاین خرید و فروش تشک ضمن بهره مندی از مزایای خرید و فروش اینترنتی تشک و آشنایی با برند های مطرح این امکان را فراهم آورید تا در جمع صمیمی و گرم خانواده کالای خواب مورد نظر خود را با مشورت انتخاب نمایید و به راحتی درب منزل تحویل بگیرید و در حفظ سلامت خود و جامعه سهیم باشید.

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: اطلاعیه ها
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1