خرید سرویس خواب در مشهد

چطور در مشهد سرویس خواب پیدا کنیم؟

خوابکو
بدون دیدگاه

همه ی ما به طور معمول یک سوم از عمر خود را در خواب به سر می بریم به همین دلیل محل خواب و استراحت ما اهمیت زیادی دارد.

وجود یک سرویس خواب خوب و راحت باعث آرامش و خوابی لذت بخش می شود، از طرفی سرویس خواب در زیبایی و ظاهر اتاق خواب تاثیر زیادی دارد، بنابراین یک سرویس خواب علاوه بر داشتن ویژگیهای مورد نیاز، باید از نظر طرح و رنگ نیز مطابق سلیقه ی مشتری باشد‌.

یک سرویس خواب کامل شامل وسایلی از قبیل تختخواب، پاتختی، میز کنسول، کمد و دیگر موارد می باشد و شما را از خرید وسایل جداگانه ی دیگر برای اتاق خوابتان خلاص می کند.

در ادامه به بررسی ویژگیهای یک سرویس خواب خوب می پردازیم و شما را با مراکز خرید سرویس خواب در مشهد آشنا می کنیم. 

سرویس خواب شامل چه اجزایی می باشد؟

تختخواب؛ جزء اصلی سرویس خواب، تختخواب می باشد که با توجه به ابعاد آن شامل: تختخواب یک نفره، دو نفره یا تخت کودک است‌. انواع مختلف تختخواب عبارتند از؛

  • تختخواب کشو دار: تختخوابهای کشو دار معمولا از جنس چوب یا ام دی اف هستند و بیشتر مناسب اتاقهایی هستند که کوچک هستند و فضای کمی دارند، بسته به سلیقه و نیاز خود می توانید تختخوابی با کشوهای زیاد یا کم را خریداری کنید.
  • تختخواب جک دار: تختخواب جک دار قابلیت باز و بسته شدن دارد و شما می توانید وسایل خانه خود را در آن جای دهید، این تختخواب به دلیل فضای زیادی که برای نگهداری وسایل دارد از پرطرفدار ترین تختخوابها می باشد.
  • تختخواب کلاسیک: تختخواب کلاسیک تلفیقی از دو تختخواب مدرن و کلاسیک می باشد، این تختخوابها بسیار پر طرفدار هستند و برای اتاقی با دکوراسیون مدرن بسیار شیک می باشند‌‌.
  • تختخواب سلطنتی: تختخواب سلطنتی همیشه جزء پرفروش ترین و پرطرفدار ترین تختخوابها بوده است و طرفداران خاص خودش را دارد. این تختخواب دارای نقش و نگارهای زیبایی می باشد که روی چوب آن حکاکی شده است، تختخواب سلطنتی بیشتر مناسب اتاق خوابهای بزرگ با دکوراسیون سنتی و سلطنتی می باشد.

کمد لباس؛ از ویژگیهای یک سرویس خواب خوب داشتن کمد لباس می باشد، که بسیار کاربردی و مهم می باشد.

پاتختی؛ معمولا اکثر سرویس خوابها شامل دو میز پاتختی هستند که در دو طرف تخت قرار می گیرند و می توان روی آنها آباژور قرار دارد، پاتختی جزء اجزای اصلی سرویس خواب می باشد‌.

میز آرایش؛ معمولا در سرویس خوابهای عروس میز آرایش خیلی طرفدار دارد، این میز شامل چند کشو برای قرار دادن و نگهداری لوازم آرایش و دیگر وسایل می باشد.

صندلی؛ صندلی از وسایل ضروری سرویس خواب نیست اما بسیاری از افراد تمایل دارند برای راحتی خود و زیبایی بیشتر میز آرایششان صندلی ست با آن را هم خریداری کنند.

پاف؛ یکی از لوکس ترین و شیک ترین وسایل موجود در سرویس خواب پاف می باشد، پاف در واقع مبلی بدون تکیه گاه است که در پایین تخت قرار می گیرد و برای تختهای دو نفره رایج می باشد.

سرویس خواب خوب چی بخریم؟

سرویس خواب خوب چی بخریم؟ این سوالی است که اکثر افراد هنگام خرید سرویس خواب با آن مواجه می شوند، اما این سوال به راحتی قابل پاسخ دادن است زیرا با کسب اطلاعات صحیحی از ویژگیهای سرویس خواب خوب می توانید خریدی رضایت بخش را انجام دهید.

در ساخت یک سرویس خواب خوب باید از مواد اولیه با کیفیتی استفاده شود  مثلا اگر جنس سرویس خواب از چوب است  باید از مرغوب ترین نوع چوب استفاده شده باشد.

رنگ سرویس خواب باید متناسب با دکوراسیون و دیگر وسایل اتاق خواب باشد.

برخی از انواع رنگهای سرویس خواب مثل؛ سفید، چوبی و مشکی همیشه طرفداران زیادی دارند و هیچگاه قدیمی نمی شوند و از مد نمی افتند.

یک سرویس خواب خوب همه ی اقلام و وسایل مورد نیاز را باید داشته باشد تا شما دیگر مجبور به خرید وسیله اضافی نشوید.

یکی از عوامل مهم در خرید سرویس خواب جنس سرویس خواب می باشد، سرویس خوابها معمولا از جنس چوب، فلز، ملامینه و ام دی اف ساخته می شوند و قیمت آنها بستگی به جنس مواد به کار رفته در آنها دارد.

قطعا  سرویس خواب با کیفیت قیمت بالاتری دارد پس سعی کنید کیفیت و مرغوبیت کالا را فدای قیمت پایین نکنید.

از نظر کیفیت سرویس خواب جنس چوب کیفیت بالاتری دارد اما نسبت به سایر سرویس خوابها سنگین تر است و قیمت بالاتری دارد.

سرویس خوابهای فلزی استحکام بالا و قیمت پایین تری نسبت به سایر سرویس خوابها دارند اما با قرار گرفتن در معرض رطوبت زنگ میزنند.

سرویس خوابهای جنس ام دی اف و ملامینه به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند امروزه  بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

سرویس خواب مدرن بخریم یا سلطنتی؟

سرویس خواب در انواع مدلهای مدرن، کلاسیک و سلطنتی تولید می شود.

انتخاب سرویس خواب به عوامل مختلفی مثل رنگ اتاق خواب، دکوراسیون، و دیگر وسایل موجود در اتاق خواب بستگی دارد.

اگر دکوراسیون خانه ی شما به سبک مدرن است سعی کنید سرویس خوابی خریداری کنید که طرح مدرن باشد و بلعکس اگر خانه ی شما به سبک و سیاق سنتی می باشد سرویس خواب طرح سلطنتی را انتخاب کنید.

همچنین اگر اتاق خوابتان فضای کمی دارد و کوچک است بهتر است سرویس خواب مدرن خریداری کنید زیرا سرویس خواب سلطنتی فضای زیادی اشغال می کند.

سرویس خوابهای اسپرت و فانتزی بیشتر مناسب کودکان و نوجوانان هستند.

سرویس خواب را از کجا بخریم؟

نمایشگاه ها و بازارهای مبلمان زیادی در سراسرکشور وجود دارد که در زمینه ی فروش و عرضه ی انواع سرویس خواب فعالیت دارند اما این کار بسیار وقت گیر می باشد از طرفی ممکن است طرح و رنگ دلخواهمان را هم پیدا نکنیم بنابراین یک روش مطمئن و راحت خرید اینترنتی سرویس خواب می باشد.

برای این کار می توانید به سایت khabco.com مراجعه کنید یا از طریق همین صفحه به صورت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید، و از مشخصات انواع سرویس خواب و قیمت آنها مطلع شوید و سفارشات خود را در سریع ترین زمان ممکن به قیمت تولیدی در محل آدرس ذکر شده هنگام خرید دریافت کنید.

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1