تشک رویال دانلوپ

چرا تشک رویال بخریم؟ | علت خرید تشک های رویا چیست؟

خوابکو
بدون دیدگاه

همانگونه که میدانیم انسان یک سوم از عمر خود را در خواب سپری می کند،پس در نتیجه باید شرایط مطلوب برای استراحت را برای خود فراهم آورد، همان طور که برای خواب نیاز به دمای مناسب و آرامش فکری داریم نیاز به بستر خواب آسان هم نیز داریم ، از سمتی خواب راحت و مفید برای سلامتی انسان امری بسیار ضروری است و بازدهی فعالیت های روزانه فرد را بالاتر می برد،زیرا به هنگام خواب سلول های بدن استراحت میکنند و بازسازی و تولید بعضی پروتئین ها را انجام می دهند.

برای راحت خوابیدن نیاز به یک تشک رویال خوب هم داریم در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

تشک ها به ۵ قسمت دسته بندی می شوند:

معرفی تشک رویال فنری

تشک فنری یکی از انواع تشک های پر طرفدار در جهان است، برای اشخاصی با سن پایین و وزن کمتر این تشک گزینه مناسب می باشد ،از ویژگی های تشک فنری باید به این نکته اشاره کرد که به دلیل ارتجاعی بودن تشک،وزن در کلیه سطح تشک پخش می شود این مدل نسبت به تشک های طبی-فنری قیمت مناسب تری دارد و مخاطبان بسیار زیادی دارد.

 معرفی تشک رویال طبی-فنری 

ازتشک  پاکت اسپرینگ و تشک فنری مموری فوم دار ساخته شده است ،این تشک خواب مناسب برای کلیه رنج سنی است، در این تشک از اسفنج با دانسیته زیاد استفاده شده است و فنر  بندی خوبی دارد که همین امر باعث میشود طول عمر تشک افزایش پیدا بکند و خواب راحتی برای استفاده کننده به ارمغان می آورد ولی بعضی از اشخاص علاقمند نیستند که روی تشک طبی بخوابند اگر در تشک طبی فنر منفصل و پاکتی به کار رفته باشد قیمت و کیفیت متفاوت تر خواهد بود.

معرفی تشک رویال طبی

تشک های طبی شامل فنر نیستند  و خاصیت طبی دارند .تشک طبی رویال همان نوع فومی تشک می باشد که سبک وزن ، قابل شستوشو ، سفت و زیپ دار  هستند، و جنس آنها یونولیت است ،تشک های نوع اسفنجی با کیفیت تر و نرم تر هستند ، البته به همین نسبت کیفیت و متریال های به کار رفته، قیمت بیشتری نیز دارند.

شناخت تشک رویال آبی

تشک هایی کمتر شنیده شده که فقط عده ای از اشخاص خاص از آنها استفاده میکنند.

شناخت تشک رویال بادی

از جمله تشک هایی می باشد که سفتی آن را میتوان با دستگاه باد تنظیم نمود،این  تشک در سفر کارایی بسیاری دارد.

تشک باید به میزانی سفت باشد که ستون مهره ها در همان انحنایی که در  حالت ایستاده دارند قرار بگیرند و تغییر نکنند  چرا که منشا بسیاری از درد های کمر و مشکلات گردن و… حاکی از طرز  نادرست ،قرار گرفتن ستون مهره ها  در زمان خواب می باشد، البته اگر تشک بیش از اندازه سفت باشد  که انحنا کامل از بین برود  و یا انقدر نرم باشد که  کمر بیش از حد انحنا پیدا کند باز  هم دچار  کمر درد و آسیب دیدگی ستون فقرات می شوید پس در زمان خریداری تشک به سن و وزن و شرایط جسمانی خود توجه کنید تا مناسب ترین نوع تشک را انتخاب کنید .

خصوصیات تشک رویال استاندارد

نخستین مشخصه برای خریداری تشک های اصل و استاندارد که این خصوصیات را به طور واقعی داشته باشند این است که از فروشگاه های معتبر و مشخص که تشک خواب رویال را با گارانتی عرضه میکنند  همانند فروشگاه اینترنتی خابکو خرید امن با اطمینان خاطر انجام بدهید.

تشک اصلی باید شامل فنر های قوی که خاصیت ارتجاعی مطلوبی دارند باشد همچنین جنس پارچه و کشش و نوع دوخت آن نیز جزو نکات حائز اهمیت است.

مزایای تشک رویال

تشک های رویال جزو  استاندارد ترین و با کیفیت ترین تشک های موجود در ایران می باشد که در این بازار حرف اول را میزند و همین امر حاکی از کیفیت بالا و رضایت مشتریان در این زمینه است.

تشک های رویال در دو مدل ساده و ۲لایه در بازار فروش موجود هستند که مدل های دو لایه تشک رویال آستر دارند و شاید کمی قیمت بالاتری از مدل های ساده داشته باشند ولی در ازای این قیمت بیشتر ،لایه های داخلی آن در سال های اول مصرف به راحتی لک نمیشوند و آستر مقاومت تشک را افزایش می هد.

طول تخت خواب باید بین ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر از قد شما بیشتر باشد و با در نظر گرفتن این نکته نیز طول تشک مناسب برای قد خودتان را خریداری کنید(تشک  استاندارد با ابعاد مناسب)

تشک خواب رویال از متریال های با کیفت و ضد حساسیت است به این معنی که درصد الیاف طبیعی بالاتری نسبت به دیگر برند های موجود در بازار دارند(الیاف طبیعی سازگار با محیط زیست هستند با این تفاوت که بخودی خود قابلیت ضد حریق بودن را ندارند و تنها با افزودن مواد شیمیایی می توان این قابلیت را به آنها اضافه کرد. اگر نسبت به مواد شیمیایی حساسیت دارید، پیش از خرید این نوع تشک ها باید با پزشک خود مشورت کنید) ، اگر درصد استفاده از الیاف طبیعی پایین تر باشد میتواند منجر به ابتلا به انواع بیماری های پوستی و آلرژی افراد شود.

تشک رویال در انواع  ضد حریق، ضد آب و نفوذ حشرات میباشد و ارتفاع بلندتری دارند یعنی از سطح تخت کمی بالاتر قرار میگیرند در تشک های معمولی ارتفاع معنی ندارد اما در انواع مدل های طبی تشک رویال ارتفاع و تنوع زیادی دارند محتویات داخلی  تشکیل دهنده تشک رویال از:نمد،فنر،موکت،یونولیت و فوم تشکیل شده است.

طول عمر مفید تشک رویال چقدر است؟

اگر صبح ها با درد عضلانی بیدار میشوید و یا احساس خستگی دارید بدانید که پایان عمر تشک شما نزدیک می باشد،عمر مفید تشک شما بستگی به شیوه نگه داری و استفاده و حتی محل قرار گرفتن تشک بستگی دارد برای مثال طول عمر تشک در مناطقی که رطوبت بالا است با طول عمر تشک در مناطق کویری با عمر معمول  تشک ها مختلف است تحقیقات نشان داده است که طول عمر مفید و مناسب یک تشک همیشه کمتر ۱۰ سال است و حتما باید بعد از گذر این مدت برای حفظ سلامتی عوض بشوند ،همچنین رعایت بهداشت فردی و عدم استفاده از مواد خوراکی بر روی تخت و  استفاده از روکش و ملحفه موجب پیشگیری از  از فرسایش تشک میشود .تشک هایی که  حاشیه آنها دارای کوک میباشد دیر تر از شکل افتاده می شوند ولی فراموش نشود که ماهی ۱ بار تشک را پشت و رو کنید زیرا تشک هایی که از فوم ساخته میشوند گرمای زیادی را در خود نگه میدارند پس اگر به گرما حساس هستید از تشک هایی که تهویه هوای بیشتری دارند و از الیاف خنک ساخته شده اند استفاده کنید.

توصیه دیگر به زوج ها این است که اگر اختلاف وزن شما و همسرتان بیش از ۲۰ کیلو می باشد باید به جای یک تشک دونفره از دو تشک تک نفره مناسب با وزن هر یک از زوجین در کنار هم استفاده شود رعایت همین امر ساده باعث میشود که خواب آسان و راحتی داشته باشید.

کیفیت مواد به کار رفته در تشک رویال مهم است. شاید برای خرید سرویس خواب که دارای کیفیت بهتری است مجبور به پرداخت هزینه بالاتری شوید، ولی اطمینان داشته باشید که ارزشش را دارد. با این کار نه تنها مدت زمان بیشتری می توانید از آن استفاده کنید بلکه بدنتان نیز در آرامش کامل به سر می برد.

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1