تشک رویا

چرا تشک رویا؟

خوابکو
بدون دیدگاه

اهمیت انتخاب تشک مناسب

گاهی اوقات افرادی که به دنبال تهیه تشک از بهترین برند ایرانی می باشند.در میان انبوه متنوع محصولات دچار سردرگمی می شوند. توجه به مولفه های مهم در هنگام خرید از اهمیت ویژه برخوردار است. همه افراد بخش قابل توجهی  در شبانه روز را به خوابیدن اختصاص می دهند و کالای خواب مناسب در کیفیت خواب موثر خواهد بود. اشخاص با خوابی راحت و آرام صبحی با نشاط و پر انرژی را آغاز خواهند کرد. در ادامه انگیزه های مختلفی که در خرید تشک ملاک می باشد بررسی خواهیم کردو در یک نتیجه گیری کلی به این سوال که چرا تشک رویا؟ پاسخ خواهیم داد.

انتخاب تشک مناسب

برخی از افراد در خرید تشک زیبایی و ظاهر آن را مدنظر قرار می دهند. برای این افراد این مساله به حدی حائز اهمیت است که حتی به قیمت محصول توجه نمی کنند و برخی دیگر به دنبال خرید تشک با قیمت مناسب و در اصطلاح عامیانه ارزان هستند. در این راستا حتی به مواد اولیه و کیفیت تشک اهمیتی نمی دهند. بهترین و با هوش ترین مشتریان در زمینه خرید تشک آن دسته از افراد هستند که مدت زمان زیادی را صرف می کنند تا اطلاعات اولیه خود را در زمینه شناخت برندهای مطرح ، مواد اولیه تشکیل دهنده تشک و کیفیت و مرغوبیت آن بالا ببرند. افراد زمانی که با شناخت و آگاهی دست به انتخاب می زنند مطمئن خواهند بود محصولی متناسب با شرایط جسمانی با مولفه های مهم و اصلی، کیفیت و طول عمر بالا را برگزیده اند.

برند رویا

برند رویا با ۳۵ سال سابقه در زمینه تولید کالای خواب و خصوصا تشک به نیاز این مشتریان پاسخ مثبت داده است زمانی که تمام مواد اولیه تولید تشک در کارخانه های مکانیزه رویا توسط دستگاه های پیشرفته تولید می شود. شرکت رویا به سهولت اقدام به گارانتی بلند مدت محصولات خواهد کرد.

ویژگی تشک های رویا

  1. تمام مراحل تولید با دستگاه های پیشرفته و در خط تولید مکانیزه انجام می شود.
  2. تولید صفر تا صد مواد اولیه در خود کارخانه، قیمت نهایی و تمام شده محصول را به حداقل خواهد رساند. و سود نهایی را برای مشتری به ارمغان خواهد آورد.
  3. کیفیت مواد اولیه طول عمر بالای تشک را به دنبال خواهد داشت و کاربران این محصولات تا مدت زمان طولانی از دغدغه خرید تشک نو رهایی می یابند.
  4. خدمات پس از فروش در طول مدت گارانتی اشکالات احتمالی محصول را بیمه خواهد کرد.
  5. استفاده از دانش روز دنیا برای طراحی تشک متناسب با آناتومی بدن هموطنان ایرانی و شرایط آب و هوایی ایران نتیجه مطلوب در تجربه خوابی راحت و دلنشین را خواهد داشت.
  6. تنوع در مدل ها با طراحی ساده و منحصر به فرد تمام سلایق را پوشش خواهد داد.

معرفی مدل های تشک رویا

تشک های فنر منفصل

  • تشک اولترا پلاس
  • تشک اولترا ۱
  • تشک اولترا ۲
  • تشک اولترا ۳
  • تشک اولترا ۴

تشک های فنر متصل

  • تشک بونل ۱
  • تشک بونل ۲
  • تشک بونل ۳
  • تشک بونل ۴
  • تشک بونل ۵

تشک های طبی

  • تشک مدیکال پلاس
  • تشک مدیکال ۱
  • تشک مدیکال ۲
  • تشک مدیکال ۳

بیشتر بدانید تشک رویا مدل مدیکال

 

کلام آخر

اگر به دنبال خریدی آسان و دلچسب هستید و امکان همزمان دسترسی به برند های مطرح و تنوع محصولات برای شما مهم است ارسال در کمترین زمان ممکن به همرا پرداخت در محل و خدمات پس از فروش و تعویض در ۴۸ ساعت در صورت معیوب بودن محصول به دغدغه اصلی شما برای خرید تبدیل شده است. کافیست دنیای مجازی و خرید آنلاین را تجربه نمایید. در فروشگاه اینترنتی خوابکو برآن شدیم تا با خدمت رسانی گسترده در سراسر ایران کیفیت و زیبایی به همراه خوابی راحت را، حتی در دورترین نقاط ایران به شما مشتری گرامی هدیه دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر به  سایت خوابکو به نشانی www.khabco.com  مراجعه نمایید یا با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۲۶ تماس حاصل فرمایید.

 

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1