نکات مهم در خرید از فروشگاه اینترنتی چیست؟

نکات مهم در خرید از فروشگاه اینترنتی چیست؟

خوابکو
بدون دیدگاه

نکاتی که در این بخش از فروشگاه خوابکو ذکر شده است به شما کمک خواهد نمود تا در هنگام خرید اینترنتی تشک، این کار را با اطمینان خاطر بیشتری انجام دهید. اما نکات مهم خرید از فروشگاه اینترنتی چیست؟

بهترین خرید آنلاین و اینترنتی چیست

مبالغ را از طریق کارت اعتباری یا کارت هزینه پرداخت کنید

 این ابزارها از برترین و مهمترین راه ها برای محافظت و حمایت از استفاده کننده می باشند.
● ارسال پول از طریق سیستم مخابراتی می تواند ریسک داشته باشد. همانند ارسال وجه نقد، در صورتی یک بار ارسال بشود، دیگر ارسال شده است. شما نمی توانید آن را برگردانید.

●  خرید در اینترنت و استفاده از ابزارهای شبه نقد مانند چک شخصی و…. می تواند ریسک داشته باشد. تنها زمانی از این ابزارها استفاده کنید که شخصی که با او معامله می کنید، را می شناسید.

بیشتر بدانبد: خرید اینترنتی تشک برن 

حساب های مالی خود را به دقت بررسی کنید

به طور روزانه و مستمر حساب های خود را بررسی نمایید تا مطمئن شوید  تمامی برداشت های پول از حساب مطابق نظر خودتان صورت گرفته است

نماد اعتماد الکترونیک کسب و کارهای اینترنتی

نخستین و مهم ترین نکته ای که بایستی از وبسایت مرجع مشاهده نمایید، نماد اعتماد الکترونیک کسب و کارهای اینترنتی می باشد که بدین صورت می توانید به سایت فروشنده اعتماد کنید. چرا که این نماد از طریق سازمانی به نام توسعه تجارت الکترونیکی به سایت های فروشنده به عنوان تاییدیه ای داده می شود که این نماد چیزی بیشتر به عنوان صلاحیت فروشنده داده می شود و هر سال باید تمدید شود. بنابراین در اولین اقدام باید به انتهای سایت فروشنده مراجعه نمایید و در صورت مشاهده این نماد، می توانید با خیالی راحت خرید اینترنتی نمایید.

 پیشوند URL سایت پرداخت هزینه

در زمان پرداخت هزینه به طور آنلاین باید دقت نمایید که URL وب سایت باید Https باشد. در غیر این صورت مطمئن شوید که سایت پذیرنده برای پرداخت هزینه توسط افراد سودجو طراحی و نوشته شده است و هیچ محصولی به شما ارسال نخواهد شد و بلکه اطلاعات کارت شما نیز به دست آنها خواهد رسید و می توانند از کارت شما سوء استفاده نمایند.

بنابراین در هنگام وارد کردن اطلاعات خود دقت کنید و توصیه می شود از کامپیوتر به جای موبایل در هنگام پرداخت استفاده نمایید و علت آن هم دید کافی شما به URL سایت می باشد.

مطالب بیشتر : خرید اینترنتی تشک رویا

فعال سازی رمز یکبار مصرف برای خرید اینترنتی

همان طور که می دانید هر سال تعداد جرائم سایبری بسیار زیاد می باشد که افراد سودجو با ایجاد درگاه های ساختگی و کاملا دروغین می توانند اقدام به تخلیه کلی حساب بانکی شما کنند. این اتفاق یکی از ناخوشایندترین اتفاقاتی است که هر فردی می تواند تجربه کند که فرآیند رسیدن به پول از دست رفته کمی طولانی و زمان بر می باشد.

 

خرید آسان و دلنشین را با ما در فروشگاه اینترنتی خوابکو تجربه کنید. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با ایجاد زمینه ای مناسب جهت ارسال به تمام نقاط کشور و ارایه بهترین کیفیت، بهترین قیمت و بیشترین تنوع محصول و ارسال در کمترین زمان ممکن به همراه خدمات پس از فروش “۷ روز گارانتی خرید ” گامی مطلوب در جهت رفاه حال مشتریان برداشته و خرید را برای شما به یک تجربه دلچسب تبدیل کنیم. و این پاسخی است به حسن انتخاب شما

ویژگیامتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐۵/۵
ارسال سریع⭐⭐⭐⭐⭐۵/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐۵/۵
گارانتی⭐⭐⭐⭐⭐۵/۵

شرکت خوابکو ، با عرضه ی کالای خواب (سرویس خواب ، تخت خواب ، تشک ، بالش ، روتختی ، محافظ و…) به همراه مشاوره برای یک انتخاب درست آمادگی ارائه ی خدمات به شما عزیزان را دارد. اگر به دنبال کالای خواب هستید خوابکو را انتخاب کنید.

تگ ها: اخبار سایت
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1