قیمت و خرید لیبل فرش

قیمت و خرید لیبل فرش

خوابکو
بدون دیدگاه

لیبل فرش

بافت فرش دستبافت در ایران قدمتی طولانی دارد با پیشرفت در صنعت فرش و صادرات آن فرش های ماشینی پا به عرصه وجود گذاشتند .فرش مانند سایر کالاهای مصرفی نیاز به شناسنامه کلی جهت معرفی به مشتریان دارد که معمولا به صورت لیبل فرش اطلاعات کلی و تکمیلی را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. در این مقاله به بیان تعریفی جامع از لیبل و معرفی انواع لیبل فرش خواهیم پرداخت.

لیبل یا اتیکت چیست؟

لیبل یا اتیکت در محصولات مختلف در اندازه و ابعاد متفاوت از جنس پارچه، کاغذ، فلز و غیره تولید و به محصول الصاق خواهد شد. در صنعت فرش لیبل فرش بسته به ابعاد فرش در اندازه های گوناگون تولید خواهد شد. شکل طراحی بکار رفته در لیبل فرش در سلایق مختلف گوناگون و نمادی تبلیغاتی از برند مطرح می باشد.

لیبل فرش

لیبل فرش یکی از انواع  اتیکت می باشد که به منظور دسترسی به اطلاعات کلی فرش به قسمت پشت فرش الصاق خواهد شد.مواردی که بر روی لیبل فرش درج می شود به شرح ذیل می باشد.

  • نام تولیدکننده فرش
  • رنگ فرش
  • تراکم پود
  • تراکم شانه
  • جنس نخ فرش
  • تعداد رنگ بکار رفته در فرش

انواع لیبل فرش

لیبل کاغذی فرش

لیبل فرش کاغذی از جنس کاغذ مات می باشد و اطلاعات کلی فرش بر روی آن درج شده است نسبت به لیبل پارچه ایی و لیبل اتویی از قیمت مناسب تری برخوردار است. و با چسب چوب به پشت فرش الصاق خواهد شد. از معایب لیبل کاغذی فرش عمر کوتاه آن در شستشوی مکرر می باشد.

لیبل پارچه ایی فرش

لیبل پارچه ای فرش از جنس پارچه مقاوم می باشد و معمولا به فرش دوخته می شود در نتیجه برای استفاده در فرش های صادراتی گزینه مناسبی می باشد زیرا در دمای پایین ازفرش جدا نخواهد شد. این نوع از لیبل طول عمر بالایی دارد و در شستشوی مکرر از بین نخواهد رفت.

لیبل اتویی فرش

یکی از پر طرفدارترین لیبل های فرش لیبل اتویی می باشد. لیبل اتویی از جنس ساتن مات می باشد و به وسیله چسبی که به قسمت زیرین آن تزریق شده است و در مواجه با حرارت به پشت فرش می چسبد و معمولا بین لیبل اتویی فرش و خود فرش یک کاور کاغذی بکار می رود تا از رنگ دادن لیبل اتویی به فرش جلوگیری نماید. این نوع از لیبل در برابر شستشو از مقاومت بالایی برخوردار است اما در دمای پایین چسب آن کارایی خود را از دست می دهد و به راحتی از فرش جا خواهد شد.

قیمت لیبل فرش

قیمت تمام شده لیبل فرش به چند عامل مهم بستگی دارد. در هنگام سفارش لیبل فرش ابعاد فرش در تعیین ابعاد آن تاثیر گذار است در هنگام چاپ لیبل فرش ابعاد از عوامل تعیین کننده در قیمت می باشد. دومین و مهمترین مولفه تیراژ لیبل فرش در هنگام چاپ می باشد اگر لیبل فرش در تعداد و تیراژ بالا سفارش داده شود قیمت آن به شکل قابل توجهی کاهش خواهد یافت. سومین مولفه طراحی لیبل فرش می باشد اگر مشتری لیبل فرش را با طراحی خاص و منحصر به فرد سفارش دهد نیاز به استفاده از تیم طراحی و ایده پردازی در این زمینه می باشد این عوامل بر قیمت تمام شده لیبل فرش تاثیری مستقیم خواهد گذاشت. اگر ابعاد لیبل فرش به گونه ایی باشد به ساخت کلیشه جهت چاپ نیاز باشد در قیمت تمام شده لیبل فرش موثر است.

ابعاد استنادارد لیبل فرش

برای فرش های ۶ متری که به قالیچه شهرت دارند از لیبل فرش در ابعاد ۱۲ * ۱۶ سانتیمتر استفاده می شود.

برای فرش ۹ متری لیبل فرش در ابعاد ۱۷ * ۲۵ سانتیمتر استفاده می شود.

برای فرش ۱۲ متری از لیبل فرش در ابعاد ۳۲ * ۲۱ و ۴۰ * ۲۵ سانتیمتر استفاده می شود.

 

خرید اینترنتی لیبل فرش

در یک خرید آنلاین با یک کلیک ساده مشتریان به کاتولوگ متنوع از لیبل فرش دسترسی خواهند داشت و با ابعاد استاندارد و پر فروش لیبل فرش آشنا خواهند شد در ضمن می توانند قیمت ها را در سایت های مختلف با یکدیگر مقایسه نمایند و محصول را با کمترین قیمت سفارش دهند . در فروش اینترنتی امکان سفارشی سازی لیبل فرش در اندازه دلخواه و طراحی منحصر به فرد وجود دارد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۲۶ تماس حاصل فرمایید.

 

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1