تشک دونفره برای جهیزیه

راهنمای خرید تخت خواب دونفره

خوابکو
بدون دیدگاه

در ابتدا و قبل از انتخاب مدل تخت خواب دونفره باید ابعاد اتاق خواب خود را در نظر بگیرید زیرا تخت خواب های دو نفره داری ابعاد و سایزهای مختلفی هستند پس حتما ابعاد تخت خواب باید متناسب با فضای اتاق شما باشد.
بطوریکه ابعاد استاندارد تخت های دونفره معمولا ۱۶۰ *۲۰۰ سانتی متر و ۱۸۰ *۲۰۰ سانتی متر هستند.
برای انتخاب تشک تخت خواب بهتر است اول با انواع تشک تخت خواب آشنا شوید و سپس دست به انتخاب بزنید.
البته ضد آب بودن، ضد حریق بودن و ضد نفوذ حشرات بودن پارچه های تشک سه مورد از مهمترین نکاتی است که هنگام خرید تشک باید به آن دقت کرد.

برای مثال:
تشک های فنری برای افرادی با سن پایین و وزن کم مناسب است مثلا کودکان.
تشک های طبی و فنری که تشکی خوب برای افراد در وزن های مختلف و همه سنین است.
تشک های طبی فنردار نیستند و خاصیت طبی دارند.

ویژگی های تشک تخت خواب دونفره مناسب

نکته مهم دیگری که در هنگام خرید تخت خود دارای اهمیت می‌باشد ارتفاع آن است. ارتفاع مناسب و ایده‌آل برای تخت خواب دونفره بین سی و پنج تا چهل سانتی‌متر است و اندازه‌های کمتر و یا بیشتر از آن مشکل ساز می باشد.

نکات دیگر در هنگام خرید تخت خواب دو نفره

طبق مطالعات انجام شده کسانی که هفت الی هشت ساعت خواب کامل را تجربه می‌کنند کارایی آن‌ها افزایش می یابد.
همچنین داشتن یک تخت خواب مناسب و یک فضای آرام لازمه یک خواب راحت می باشد.
گران بودن تخت خواب دلیل بر راحت بودن آن نمی‌باشد شما در هنگام خرید باید به نکات فنی دقت کنید. همچنین توجه به قد و وزن خود، اندازه اتاق و یک یا دونفر بودن تخت خواب می تواند در انتخاب تخت خواب موثر باشد.
برای خواب راحت بعضی سازندگان فوم و لایه‌های بیشتری به تشک اضافه می‌کنند، یکی از مواردی که در هنگام انتخاب تشک باید به آن توجه کنید عمق آن می باشد و لبه‌های فلزی چارچوب‌های تخت نیز مهم می باشد.
بهتر است از محکم بودن چارچوب‌های تخت اطمینان حاصل کنید.
به صورت میانگین شما یک سوم از مجموعه بیست و چهار ساعت را در تخت خواب می‌گذرانید پس لازم است قبل از خرید بالش از راحت بودن آن اطمینان حاصل کنید. انتخاب اندازه صحیح بالش بستگی به اندازه فنر تختخواب و عادت خوابیدن شما دارد.
قابل ذکر است اگر شما برای خرید بالش نامناسب دچار محدودیت هستید بهتر است دو بالش را که برای خوابیدن از آن استفاده می کنید مناسب انتخاب کنید. اگر به پشت می‌خوابید بهتر است از بالش‌های پهن استفاده کنید اگر به پهلو می‌خوابید بالش را به گونه‌ای انتخاب کنید که گودی گردن شما را پر کند، برخی از بالش ها دارای سیستم ضد آلرژی می باشد اگر آلرژی دارید بهتر است از این نوع بالش ها استفاده کنید.
میزان نرمی یا سفتی یک بالش بستگی به میزان مواد داخل آن دارد. اگر بالش شما پَر است هر ده سال باید تجدید شود روبالشی های پر باید به قدری ضخیم باشند که پر به بیرون نفوذ نکند. بهتر است برای تمیز ماندن بالش از کاورهای مخصوص استفاده کنید.

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1