سرویس خواب در تهران

خرید سرویس خواب در تهران

خوابکو
بدون دیدگاه

یکی از نیازهای اساسی و مهم زندگی، خواب راحت وبا کیفیت است. در همین راستا انتخاب یک سرویس خواب خوب و استاندارد بسیار کمک می کند تا شما خوابی راحت و آسوده داشته باشید.

قطعا وقتی صحبت از طراحی دکوراسیون و دیزاین اتاق خواب می شود، قبل از زیبایی و طراحی اتاق خواب آنچه اهمیت دارد راحتی و آسایش سرویس خواب می باشد.

پس اگر شما نیز می خواهید اتاق خوابی با طراحی شیک و زیبا و در عین حال سرویس خوابی خوب و راحت داشته باشید با ما همراه باشید تا شما را با ویژگیهای سرویس خواب خوب و مراکز معتبر خرید سرویس خواب در تهران آشنا کنیم. 

انواع سرویس خواب

انواع مختلفی از سرویس خواب در بازار وجود دارد اما بطور کلی سرویس خوابها شامل سبک مدرن، کلاسیک و اسپرت هستند که با توجه به تقاضای افراد، برای هر نوع سلیقه و سنی قابل تهیه هستند.

سرویس خواب مدرن:  سرویس خواب مدرن یکی از انواع پر طرفدار سرویس خواب است.

سرویس خواب مدرن در انواع طراحیهای ساده، پیچیده و شلوغ و رنگهای سفید، مشکی، خاکستری و کرم وجود دارد که آرامش و راحتی خاصی را به اتاق خواب شما می بخشند.

امروزه سبک مدرن به دلیل سادگی و زیبایی خاصی که دارد بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است و افراد زیادی تمایل به خرید سرویس خواب مدرن را دارند.

انواع سرویس خواب مدرن از جنس فلز یا ام دی اف وکیوم شده به صورت یک نفره و دو نفره در بازار موجود است.

استفاده از ام دی اف روکش دار علاوه بر داشتن قوام و استحکام در برابر فشار، زیبایی منحصر به فردی به سرویس خواب شما می بخشد.

سرویس خواب مدرن با انواع لوازم جانبی مانند پاتختی، آینه، صندلی، میز آرایش و غیره به فروش می رسد و شما می توانید بر حسب نیاز و سلیقه خود و با توجه به ابعاد اتاق خواب خود برخی از این لوازم را کم یا زیاد کنید.

سرویس خواب کلاسیک: سرویس خواب کلاسیک برای تمامی افراد در هر سن و سلیقه ای مناسب می باشد.

سرویس خواب کلاسیک نسبت به سایر سرویس خوابها گران تر می باشد زیرا استقامت بالایی در برابر شرایط جوی، موریانه و حشرات موذی دارد.

سرویس خواب مدرن در انواع رنگهای گرم و طراحی های منحصر به فرد تولید می شود‌.

در ساخت سرویس خواب کلاسیک از چوبهای مرغوب و مستحکمی مانند راش، ملچ، گردو و افرا استفاده می شود.

سرویس خوابهای کلاسیک سلطنتی که دارای منبت کاریها و طراحیهای زیبا و خیره کننده ای هستند را از چوب گردو می سازند این سرویس خوابها سنگین هستند و به راحتی جابجا نمی شوند.

سرویس خواب اسپرت: واژه اسپرت در لغت به معنای ورزش است اما اصطلاح اسپرت در بسیاری از موارد به معنی وسایل ورزشی نیست.

در اینجا واژه اسپرت به معنی راحتی، سبکی و آرامش است، در واقع سرویس خواب اسپرت کالای خوابی شیک با امکانات امروزی و به دور از انواع تزیینات و طراحیهای سنگین و تجملاتی می باشد.

سرویس خواب اسپرت با چوب صنعتی و مرغوب ام دی اف در انواع طرحهای شیک و خاص تولید می شود‌.

ویژگی های سرویس خواب خوب

یک سرویس خواب خوب شامل تخت خواب، کمد، پاتختی، میز آرایش، آینه، پاف و غیره می باشد که شما می توانید طبق سلیقه خود و ابعاد اتاق خوابتان برخی از این وسایل را کم یا زیاد کنید.

مهمترین جزء سرویس خواب ، تختخواب آن می باشد که ابعاد و اندازه های گوناگونی را شامل میشود پس هنگام خرید حتما به ابعاد اتاق خود توجه کنید و سرویس خوابی متناسب با آن خریداری کنید.

یک‌ تخت خواب خوب علاوه بر راحتی باید مقاومت و استحکام بالایی نیز داشته باشد پس حتما هنگام خرید به نوع چوب بکار رفته در سرویس خواب مورد نظرتان توجه داشته باشید.

به طور کلی توجه به برخی استاندارد ها هم میتواند سلامتی و خواب شما را تنظیم کند و هم میتواند در هزینه های مالی بسیار کمک کننده باشد.

تخت خواب شما نباید بیش از اندازه کوچک باشد چرا که در حالت استراحت بدن شما باید در راحت ترین و آرام ترین حالت ممکن باشد تا خوابی خوب و با کیفیت بدون بدن درد را تجربه کنید.

به ارتفاع تخت خواب توجه کنید تخت شما باید استانداردهای لازم را داشته باشد نه خیلی کم‌ ارتفاع باشد ک هنگام دراز کشیدن و برخاستن دچار مشکل شوید و نه آنقدر بلند باشد که پاهایتان به صورت نشسته به زمین نرسد حد متعادل آن به گونه ای است هنگام نشستن روی تخت خواب کف پاهایتان کاملا روی زمین قرار بگیرد.

سرویس خواب خوب و با کیفیت بو نمیدهد چرا که از مواد اولیه مرغوب در ساخت آن استفاده شده است پس قبل از خرید حتما به این نکته توجه داشته باشید زیرا گاهی تولید کنندگان در ساخت سرویس خوابها از چوب های نا مرغوبی استفاده میکنند که بوی نا خوشایندی دارند و همین عامل باعث می شود خوابی همراه با سردرد و خستگی داشته باشید.

در خرید سرویس خواب حتما به رنگ و طرح آن توجه کنید و آن را متناسب با دکوراسیون و ابعاد اتاق خواب خود خریداری کنید گاهی رنگهای خیلی روشن یا خیلی تیره زود از چشم شما می افتند و باید دوباره برای خرید سرویس خواب جدید هزینه کنید. 

قیمت سرویس خواب در تهران

یکی از مسائل مهمی که هنگام خرید سرویس خواب مطرح می شود قیمت سرویس خواب می باشد.

سرویس خوابهای کلاسیک و سلطنتی به دلیل استفاده از چوبهای مرغوب و منبت کاریهای ظریفی که دارند به نسبت سایر سرویس خوابها قیمت بالاتری دارند اما آنچه اهمیت دارد سلیقه، دکوراسیون و فضای اتاق خواب شماست که هنگام خرید سرویس خواب باید به آن توجه داشته باشید.

در سایت khabco.com انواع کالای خواب و سرویس خواب مدرن، کلاسیک و اسپرت در طرحها و رنگهای مختلف به صورت تک نفره و دو نفره موجود است‌ پس اگر شما نیز قصد خرید سرویس خواب مورد علاقه خود را دارید توصیه میکنیم به این سایت مراجعه نمایید و از خدمات پشتیبانی و مشاوره آنلاین، گارانتی و بهترین قیمت سرویس خواب در تهران بهره مند شوید و خریدی مطمئن و رضایت بخش را انجام دهید.

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1