تشک خوب

خرید تشک نرم تک نفره و دو نفره

خوابکو
بدون دیدگاه

خرید تشک نرم تک نفره و دو نفره از فروشگاه اینترنتی خوابکو

در صورتی که بر روی یک تشک خیلی نرم دراز بکشید، به درون تشک فرو می روید و ستون فقرات شما در وضعیتی غیر طبیعی قرار می گیرد. با خوابیدن بر روی این تشک بدن شما آزادی کمتری جهت حرکت دارد و علاوه بر این منجر به عرق کردن شما می شود.

اگر روی این تشک باشید ماهیچه های شما در حال مداوم فعالیت خواهند داشت تا بدن شما را در حالت ثابت و ایمن نگه دارند. به دلیل فعالیت ماهیچه ها در تمام طول شب، در اول صبح شما احساس خستگی می کنید و در صورتی که درد کمر داشته باشید به دلیل قرار نگرفتن ستون فقرات در راستای استاندارد، شاید در ابتدای صبح درد بیشتری را احساس نمایید.

مشخصات یک تشک مناسب چیست؟

راحتی تشک: یک تشک مناسب باید تکیه‌گاه خوبی برای بدن باشد، بدین معنا که حالت ستون فقرات را در حالت ایستاده نگه دارد. با توجه به اینکه در مان خواب اکثر وزن بدن روی شانه، کمر و باسن قرار دارد، تشک باید طوری باشد که شخص به راحتی روی آن قرار بگیرد.
دوام: از آن جهت که که بدن با خواب خستگی‌های چندین ساعت کار و فعالیت‌های روزانه را رفع می نماید، استفاده از تشک با کیفیت که دوام بیشتری نیز دارد، سفارش می شود.

فضا: اندازه تشک بایستی متناسب با وزن شخص باشد، هر شخص سالم در خواب ۴۰ تا ۶۰ مرتبه غلت می‌خورد، بنابراین استفاده از تشک کوچک، آرامش و آزادی زمان خواب را می‌گیرد. تشک های سفری تک نفره که حجم کمتری می گیرند، فقط برای چندین شب مناسب می باشند.

فنر: نوع فنربندی تشک و ضخامت آن در کیفیت تشک نقش خواهند داشت. فنرها باید طوری باشد که در صورتی که دو نفر باهم روی تشک باشند، با تکان خوردن یکی، دیگری متوجه نشود؛ علاوه بر این در طولانی مدت به جهت اصطکاک سر و صدا ایجاد نشود.

اسفنج: وزن و تراکم اسفنج در تشخیص نوع آن مورد توجه قرار خواهد گرفت. هر چه قست اسفنجی متراکم تر باشد به سفت تر شدن و طبی تر شدن آن کمک می نماید.

محافظ تشک: بعضی تشک ها دارای کاورهای محافظ برای جلوگیری از کثیف شدن رویه تشک هستند و در نتیجه عمر رویه تشک را طولانی می‌کنند.

انواع تشک های خوب در فروشگاه آنلاین خوابکو

چگونه به تمام برند های مطرح در زمینه تولید تشک و قیمت بروز آنها دسترسی پیدا کنیم؟

در فروشگاه خوابکو به شناسنامه هر محصول و توضیحات تکمیلی آن به همراه قیمت بروز دسترسی خواهید داشت امکان مقایسه برند های مختلف تشک و قیمت هر یک در سایت خوابکو امکان پذیر می باشد.

چگونه از اصل بودن تشک خریداری شده به صورت آنلاین اطمینان حاصل کنیم؟

 خرید تشک اصل به همراه گارانتی معتبر از فروشگاه اینترنتی با نماد اعتماد امکان پذیر می باشد. فروشگاه خوابکو ضمن احترام به حقوق مشتریان گرامی اصل بودن تشک از برند های مطرح را تضمین نموده است.

 

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1