راهنما خرید تشک طبی فنری در سال 1402

خرید تشک طبی برند خوابالو

خوابکو
بدون دیدگاه

خرید تشک طبی برند خوابالو از فروشگاه اینترنتی تشک در ایران

شرکت های تولیدی تشک بسیاری در ایران کار می کنند ولی  در وب سایت خوابکو ما به فروش با اعتبارترین مارک های تشک در داخل ایران می پردازیم و هیچ تشک کارگاهی را اقدام به فروش آن نخواهیم کرد که بعدها هم به اعتبار فروشگاه ما آسیب بزند و هم بابت گارانتی تشک طبی خوابالو به مشکل بخوریم و هم تبلیغ بدی برای فروشگاه اینترنتی شهر تشک شود  در واقع زمانی که یک مشتری به یک سایت اینترنتی اعتماد می کند در ابتدا باید به مکان حقیقی فعالیت فروشگاه دقت کند و اظمینان حاصل گردد و بعد از آن اقدام به خرید نماید.

محافظ ضد آب تشک خوابالو

اغالب تشک‌های امروزی در مورد قابلیت شستشو با آب و مواد شوینده محدودیت هایی دارند. که اغلب می‌تواند کار نظافت آنها را با مشکلاتی مواجه کند. به این ترتیب برترین محافظ تشک طبی خوابالو نمونه‌ای میباشد که بتواند بیشترین حفاظت را از تشک به‌عمل آورده و آن را در برابر رطوبت، میکروب‌ها، لکه‌پذیری و سایر عوامل آلوده‌کننده محافظت کند. و همچنین به‌درستی و راحتی نیز قابل شستشو باشد. تا بتوان آن را دائما تعویض و شستشو کرد. این مدل محافظی طبعا بایستی از مواد اولیه مرغوب و پارچه‌های ضدآب و آنتی‌باکتریال تهیه بشود. تا بتواند نقش خود را در برابر این موارد به‌خوبی ایفا کنید.

محصول وارداتی میباشد و به نام کمپانی خوابالو تولید میگردد. پارچه میکرو ۱۰۰% پنبه . دارای دیواره توری کش. ظرفیت نگهداری مایعات تا بالغ بر ۱۰ روز و پس ندادن به تشک مورد استفاده. این محافظ نانو است و در هر شرایطی از پس دادن مایعات جلوگیری میکند و قابلیت رد شدن هوا را دارد. ضد تعرق می باشد و هر لک و کثیفی ( همچنین نجاسات و خون ) در زمان استفاده از محافظ در ماشین لباسشویی شسته خواهد شد و دوباره مانند روز اول سفید میشود این به علت پارچه آن میباشد .

تکنولوژی گردش هوا: استفاده از این فن‌آوری هم از جمله مواردی میباشد که درجه کیفیت محافظ تشک را بالا برده و آن را به محصولی ممتاز و کارآمد بدل می‌کند. وجود این سیستم از رکود هوا در فضا اتاق‌خواب جلوگیری و تازگی و طراوت را در بستر حفظ می نماید.

منبع: https://khabco.com

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1