تفاوت تشک فنری منفصل (پاکتی) با تشک فنری متصل چیست؟

تفاوت تشک فنری منفصل (پاکتی) با تشک فنری متصل چیست؟

خوابکو
بدون دیدگاه

تفاوت تشک فنری منفصل با تشک فنری متصل

هنگام خرید تشک، یکی از سوالات مشتریان این است که تفاوت تشک فنری منفصل با تشک فنری متصل چیست؟ کدام یک بهتر است؟ هر کدام چه مزایا و معایبی دارند؟ با توجه به شرایط جسمی و سلیقه شما کدام تشک بهتر است؟ با ما همراه باشید تا هر دو نوع تشک را به طور کامل برای شما توضیح دهیم.
پیش ار توضیح تشک فنری منفصل و تشک فنری متصل باید بگوییم که مهم ترین ویژگی یک تشک خوب این است که خوابی راحت و آرام را برای ما به ارمغان آورد و همچنین از ستون فقرات و کمر ما محافظت کند و موجب جلوگیری از کمردرد شود. به همین منظور برندهای مختلف اقدام به تولید انواع تشک نموده اند.
ساختار داخلی تشک فنری، عمدتا از فنر است و تشک فنری به دو نوع تشک فنری منفصل (پاکتی) و تشک فنری متصل تقسیم بندی می شوند. در صورتی که قصد خرید تشک فنری را دارید، بهتر است تفاوت این دو نوع را به طور کامل بدانید تا با اطلاعات کامل اقدام به خرید تشک فنری کنید.

راه های ارتباطی جهت خرید تشک فنری منفصل و تشک فنری متصل

شما مشتریان عزیز می توانید با مراجعه به سایت خوابکو خرید تشک فنری منفصل و تشک فنری متصل خود را ثبت و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات و دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با کارشناسان ما در تماس باشید:

  • شماره تماس: ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۲۶
  • شماره تماس: ۰۹۹۸۱۵۳۸۰۵۱
  • شماره تماس: ۰۹۰۱۳۹۷۶۷۶۷
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۰۶۹۶۵۲۹
  • آدرس سایت: khabco.com

تشک فنری منفصل (پاکتی)

تشک فنری منفصل (پاکتی)

تشک فنری منفصل (پاکتی) نوع جدید تشک های فنری در بازار است. به تشک فنری منفصل، تشک فنر پاکتی نیز گفته می شود. ساختار این تشک به گونه ای است که هر فنر بصورت جداگانه داخل پاکت های مخصوص از جنس کتان قرار دارد در نتیجه عملکرد هر فنر روی فنر دیگر تاثیر نمی گذارد و همین موضوع باعث افزایش طول عمر تشک فنری منفصل می شود.
تشک فنری منفصل (پاکتی) موجب حفظ حالت طبیعی بدن می شود و ستون فقرات را در وضعیت مطلوبی قرار می دهد بنابراین برای افرادی که از سلامت جسمانی کامل برخوردار هستند و یا دارای کمردرد خفیف هستند گزینه ی بسیار مناسبی است.
در تشک فنر منفصل به علت مستقل و جدا بودن فنرها از یکدیگر، در تشک دونفره لرزش و ارتعاش ناشی از غلت زدن را منتقل نمی کنند و سبب بالا رفتن کیفیت خواب شما می شود به همین علت این نوع تشک بیشتر برای تشک دونفره پیشنهاد می شود.
همچنین پس از گذشت زمان و استفاده طولانی مدت از تشک فنر منفصل، اگر یکی از فنرها خراب شود موجب خراب شدن سایر قسمت های دیگر نمی شود و به همین دلیل است که ذکر کردیم این نوع تشک دارای طول عمر بالاتری می باشد.
در تشک فنری منفصل روی فنر ها از اسفنج، مموری فوم و یا لاتکس استفاده می شود که به ایجاد راحتی بیشتر برای شما کمک شایانی خواهد کرد.

تشک فنری منفصل (پاکتی)

مزایای تشک فنری منفصل (پاکتی)

  • از مزایای تشک فنری منفصل می توان به عدم انتقال لرزش و ارتعاش به فرد دیگر در تشک دونفره به علت منفصل بودن فنرها اشاره کرد.
  • مزیت دیگر تشک فنر پاکتی، بالا بودن طول عمر تشک است. زیرا فنرها از هم جدا هستند و اگر یکی از فنرها خراب شود، موجب خراب شدن سایر قسمت های تشک نمی شود.
  • به علت ساختاری که دارد، از ستون فقرات و کمر پشتیبانی کامل دارد و موجب جلوگیری از کمردرد می شود و همچنین برای افراد دارای کمردرد خفیف گزینه ی مناسبی است.
  • فنرهای به کار رفته در تشک فنر منفصل مقاوم است. از این رو به مرور زمان دچار فرورفتگی نمی‌شود.
  • تشک فنر منفصل (پاکتی) دارای سطح متوسط و استاندارد می باشد (نه زیاد سفت و نه زیاد نرم)

معایب تشک فنری منفصل (پاکتی)

  • از معایب تشک فنری منفصل می توان به بالا بودن قیمت تشک فنر منفصل اشاره کرد.
  • عیب دیگر تشک فنر پاکتی، سنگین تر بودن وزن تشک نسبت به تشک فنر متصل است در نتیجه حمل و نقل و جا به جایی آن دشوار تر است.

تشک فنری متصل

تشک فنری متصل

تشک فنری متصل از قدیمی ترین، رایج ترین و ارزان ترین تشک های موجود در بازار هستند. به تشک فنری متصل، تشک فنری مارپیچ یا میراکویل نیز گفته می شود. فنرهای به کار رفته در این تشک‌ ها به شکل ساعت شنی است و به صورت کاملاً یکنواخت از بالا تا پایین تشک امتداد دارند. به طور میانگین، در ساختار یک تشک فنر متصل، ۳۰۰ فنر به کار رفته است. ساختار این تشک به گونه ای است که تمام فنرها در سرتاسر تشک به هم متصل و پیوسته هستند بنابراین عملکرد هر فنر روی فنر دیگر تاثیر می گذارد و در تشک دونفره هنگامی که یک شخص تکان می خورد یا غلت می زند، نفر کناری لرزش را احساس می کند به همین علت این نوع تشک بیشتر برای تشک یک نفره توصیه می شود.
ساختار تشک فنری متصل سبب پخش شدن وزن فرد به صورت یکنواخت در تشک می‌شود.
تشک فنری متصل دارای سطح متوسط رو به نرم هستند به همین علت برای افرادی که مشکلات ستون فقرات، دیسک کمر و کمردرد شدید دارند گزینه ی مناسبی نیست و برای کودکان، نوجوانان، افرادی که از سلامت جسمانی کامل برخوردارند و یا ترجیح می دهند جای خواب نرمی داشته باشد.
تشک فنری متصل مقرون به صرفه ترین تشک موجود در بازار می باشد و برای کسانی که به دنبال خرید یک تشک اقتصادی هستند، گزینه مناسبی به شمار می‌رود.
در تشک فنری متصل روی فنر ها از اسفنج و مموری فوم استفاده می شود که به ایجاد راحتی بیشتر برای شما کمک شایانی خواهد کرد.

تشک فنری متصل

مزایای تشک فنری متصل

  • از مزایای تشک فنری متصل می توان به قیمت پایین آنها اشاره کرد. زیرا این نوع تشک اقتصادی ترین تشک موجود در بازار می باشد.
  • مزیت دیگر تشک فنر متصل، سبک بودن آن است و به راحتی می توان آن را جا به جا و پشت و رو کرد.
  • حالت این تشک ها به گونه‌ای است که پشتیبانی بسیار خوبی از بدن در هنگام خواب به عمل می‌ آورد.
  • فنرهای به کار رفته در تشک فنری متصل مقاوم است. از این رو به مرور زمان دچار فرورفتگی نمی‌شود.
  • تشک فنری متصل دارای سطح متوسط و رو به نرم می باشد بنابراین برای افرادی که تشک نرم را ترجیح می دهند گزینه ی مناسبی است.

معایب تشک فنری متصل

  • از معایب تشک فنری متصل می توان به انتقال لرزش و ارتعاش به شخص دیگر در تشک دونفره اشاره کرد. در این نوع تشک هنگامی که یک شخص غلت می زند یا تکان می خورد، شخص دیگر لرزش و تکان را احساس می کند در نتیجه در تشک دونفره کیفیت خواب پایین تری را به شما می دهد.
  • عیب دیگر تشک فنری متصل، نرم بودن سطح تشک است که موجب می شود این تشک برای افرادی که دارای مشکلات جسمانی و کمردرد هستند مناسب نباشد.

تشک فنر منفصل بهتره یا فنر متصل ؟

تشک فنر منفصل بهتره یا فنر متصل ؟

  • اگر قصد خرید تشک برای کودکان و نوجوانان را دارید و بین تشک فنر منفصل و فنر متصل مردد هستید، بهتر است تشک فنر متصل خریداری کنید. زیرا این تشک‌ها نرم تر بوده و امکان جا به جایی فرزند شما را در خواب فراهم می‌کند.
  • اگر قصد خرید تشک یک نفره یا دونفره با قیمت مناسب را دارید هم پیشنهاد ما به شما تشک فنر متصل می باشد. زیرا این تشک ها دارای قیمت مناسب تری هستند.
  • اگر وزن بالایی دارید، پیشنهاد ما به شما تشک فنر منفصل است. زیرا تشک فنر منفصل تحمل وزن بالاتری دارد.
  • اگر قصد خرید تشک دونفره با کیفیت را دارید، بهتر است تشک فنر منفصل خریداری کنید. زیرا با تکان خوردن یک نفر، لرزش به نفر دیگر تشک منتقل نشده و خوابی راحت را تجربه خواهید کرد.
  • اگر می خواهید از تشک خود سال های طولانی استفاده کنید، تشک فنر منفصل خریداری کنید.

ابعاد تشک فنری منفصل و تشک فنری متصل

تشک فنری منفصل و تشک فنری متصل دارای ابعاد استانداردی برای تشک کودک، نوجوان، یک نفره و دونفره هستند که این ابعاد بصورت زیر می باشند:

نوع تشکابعاد تشک
تشک نوزاد (کودک)۱۳۰×۷۰
تشک نوزاد (کودک)۱۳۵×۷۰
تشک نوجوان۱۸۰×۸۰
تشک یک‌ نفره۹۰×۲۰۰
تشک یک‌ نفره۱۰۰×۲۰۰
تشک یک‌ نفره۱۲۰×۲۰۰
تشک دو نفره۱۴۰×۲۰۰
تشک دو نفره (کویین سایز)۱۶۰×۲۰۰
تشک دو نفره (کینگ سایز)۱۸۰×۲۰۰
تشک دو نفره۲۰۰×۲۰۰

انواع برندهای تشک فنری منفصل (پاکتی) و تشک فنری متصل

  • تشک رویا
  • تشک زست
  • تشک ویستر
  • تشک نفیس
  • تشک داتیس
  • تشک تن آسای
  • تشک نرم آسا
  • تشک آدنیس

مزیت‌ خرید اینترنتی تشک فنری منفصل (پاکتی) و تشک فنری متصل

۱. بسیاری از مشتریان به علت مشغله کاری و نداشتن وقت امکان مراجعه به فروشگاه های حضوری در سطح شهر را ندارند مساله ترافیک، بعد مسافت، آلودگی هوا و … در شهرهای بزرگ بر این شرایط دامن می زند. فروشگاه اینترنتی تشک فنری منفصل و تشک فنری متصل خرید امکان خرید آسان را با حذف تمام مشکلات پیش رو فراهم می آورد.
۲. خدمات پس از فروش ( ۴۸ ساعت گارانتی تعویض) و استفاده از تیم قوی ارتباط با مشتری باعث می شود مشتری با اطمینان خاطر اقدام به خرید نماید.
۳. دسترسی به ارسال رایگان و سرویس دهی فوق العاده در زمینه حمل و نقل مشتریان را از دردسرهای چگونگی انتقال کالای خواب تا درب منزل و هزینه های بعضا بالای این وسایل خلاص می کند.
۴. دسترسی به تنوع محصولات و برند های مختلف در یک نرم افزار امکان مقایسه و بررسی تنوع رنگ و مدل را برای کاربران فراهم می آورد. و به آنها در رسیدن به خریدی آگاهانه کمک خواهد کرد.
۵. دسترسی به اطلاعات و شناسنامه تمام محصولات با ذکر جزئیات و عکس های متنوع و با کیفیت در خرید از یک فروشگاه اینترنتی امکان پذیر است.
۶. استفاده از مطالب آموزشی و اطلاعیه ها در جهت بالابردن دانش در زمینه کالای خواب

ویژگیامتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐۵/۵
ارسال سریع⭐⭐⭐⭐⭐۵/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐۵/۵
گارانتی⭐⭐⭐⭐⭐۵/۵

شرکت خوابکو ، با عرضه ی کالای خواب (سرویس خواب ، تخت خواب ، تشک فنری منفصل (پاکتی) و تشک فنری متصل ، بالش ، روتختی ، محافظ و…) به همراه مشاوره برای یک انتخاب درست آمادگی ارائه ی خدمات به شما عزیزان را دارد.

اگر به دنبال کالای خواب هستید خوابکو را انتخاب کنید.

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1