تاب ریلکسی

تاب ریلکسی یا صندلی تابی | قیمت و تنوع محصولات تاب ریلکسی

خوابکو
بدون دیدگاه
محتوا مقاله نمایش

تاب ریلکسی یا همان صندلی تابی چه می باشد؟ صندلی ریلکسی از ترکیب یک کلمه لاتین با فارسی تشکیل شده است. ریلکس در زبان لاتین به معنی آرامش می باشد. که اسم تجاری این محصول تاب ریلکسی است. عموم مردم در زبان عامیانه به آن تاب ریلکسی ، تاب آرامش ، تاب راحتی ، تاب خانگی ، تاب رلکسی ، صندلی تابی و صندلی آویز همچنین گفته می شود.تاب آویز یا تاب خانه تولید شرکت خوابکو تنوع خیلی زیاده داشته و کیفیت مطلوبی همچنین دارند.اگر جهت استفاده در فضای باز میخواهید تاب خرید کنید توصیه ما تاب ویلایی میباشد . تاب ریلکسی عمدتا جهت داخل خانه طراحی شده است.

تنوع در دیزاین و قیمت تاب ریلکسی

در بین محصولات مختلف مبلمان فضای باز و همچنین تجهیزات ویلایی ، تاب ریلکسی یکی از محصولاتی می باشد که بیشترین پیشرفت را در سال های گذشته داشته می باشد . تنوع تاب ریلکسی از چند دیزاین محدود در سال های گذشته به بیش از ۱۰۰ دیزاین مختلف رسیده می باشد . یک پیشرفته بزرگ جهت صنعت تاب ریلکسی می باشد ، که در میان محصولات مشابه دارای بیشترین پیشرفت بوده می باشد . یکی از دلایلی که سبب پیشرفت خیلی طراحی و تولید تاب ریلکسی شده می باشد ، استفاده از این محصول در محیط های مختلف می باشد . بیشترین محصولاتی که مربوط به تجهیزات ویلایی و مبلمان فضای باز می باشند ، قابل استفاده در محیط های ویلایی و همچنین مکانهایی مثل حیاط می باشند . ولی تاب ریلکسی قابلیت این را دارد تا در فضاهای کوچکی مثل آپارتمان همچنین مورد استفاده قرار گیرد . تاب ریلکسی فضای زیادی را اشغال نمی کند و شما می توانید در هر مکانی از آن استفاده کنید ، دیگر مشکل کمبود فضا نمی تواند مانعی جهت استفاده از صندلی ریلکسی باشد . به همین دلیل بازار هدف این محصول پیشرفت چشمگیری داشت .

امروز شما می توانید با مراجعه به اینترنت یا فروشگاه های مختلف ، انواع خیلی مختلف و متنوعی از صندلی های ریلکسی را مشاهده کنید . تنوع این محصولات سبب می شود تا شما گزینه های بیشتری جهت انتخاب داشته باشید ، همچنین می توانید محصولی متناسب با کاربرد خود انتخاب کنید . تنوع در طراحی و سایز باعث تفاوت در قیمت ها همچنین شده می باشد ، به این صورت که می توانید محصول متناسب با قیمت خود در نظر بگیرید . همچنین هزینه‌ای که جهت خرید یک صندلی ریلکسی پرداخت ، می تواند با توجه به کیفیت و ویژگی های تاب ریلکسی متغیر باشد . تنوع در دیزاین ، سایز و همچنین قیمت باعث افزایش مشتریان و همچنین افزایش تولید این محصولات شده می باشد .

تاب ریلکسی

راهنمای خرید صندلی ریلکسی

در این مقاله سعی مینماییم به شما را جهت خرید یک تاب تاب خانه مناسب کمک کنیم.تا هم از نشستن بر روی آن لذت ببرید و هم رنگ و بوی زیبایی به دکوراسیون خانه خود بدهید.

فواید تاب ریلکسی

تاب آویز جهت دور کردن استرس روزانه و آرامشی وصف ناشدنی خیلی مفید است.

صندلی تابی به سه حالت یک نفره و دو نفره و خانواده ساخته می شود. صندلی تابی یا روی یک میله و پایه آویزان می شود. یا به وسیله قلاب از سقف هایی که مقاومت بالایی دارند آویزان میگردد.که افراد با نشستن روی این تاب با حرکات ملایم وآرامش بخش احساس لذت می کنند.در حقیقت نشستن بر روی تاب ریلکسی حس پرواز به انسان دست میدهد یا حس جنینی که در شکم مادر می باشد و این لذت بخشترین حالت دنیاست.

خواص طبی تاب ریلکسی

تاب ریلکسی علاوه بر اینکه وسیله ای جهت تفریح و سرگرمی میباشد ، می تواند تاثیرات زیادی بر روی سلامتی جسم و روان داشته باشد . جهت رهایی از استرس های ناشی از کارهای روزانه ، می‌توانید از تاب ریلکسی استفاده کنید . حرکت آرام و یکنواخت تاب ریلکسی که برگرفته از حرکت گهواره می باشد ، می تواند سبب ایجاد آرامش و رفع خستگی شود . به وجود آمدن آرامش تا حدود زیادی می‌تواند ، سبب کاهش میزان استرس شود .
همچنین تاب ریلکسی می‌تواند در تنظیم فشارخون موثر باشد ، رفع خستگی و استراحت در تنظیم فشار خون اثرات زیادی دارد . یک روش کاملا بی ضرر و بدون عوارض ، جهت سلامت روان شما . به جای اینکه از روش‌های طبیعی و داروهای مختلف استفاده کنید ، که هر کدام به نوبه خود دارای عوارض گوناگونی می باشند . به راحتی با استفاده از این وسیله می ‌توانید اثرات آن را ، در روحیات خود به وضوح مشاهده کنید .
یکی دیگر از فواید استفاده از تاب ریلکسی همانگونه که از نام این محصول پیدمی باشد ، ریلکس کردن و شل کردن عضلات می باشد . در اثر فعالیت و فشارهای عصبی مختلف در طول روز ، عضلات شما دچار انقباض نسبتاً شدیدی می‌شوند . ریلکس کردن یکی از روش های فوق العاده جهت شل کردن عضلات ، و کاهش میزان گرفتگی عضلات می باشد .
به همین دلایل سبب می شود تا صندلی ریلکسی تبدیل به یک محصول فوق العاده شود . یک تفریح خیلی دلنشین که در کنار آن می توانید ، از فواید آن جهت سلامتی بهره ببرید . شما با خرید یک تاب ریلکسی در حقیقت می توانید با یک تیر چند نشان بزنید ، به همین دلیل این یک خرید هوشمند می باشد که مزیت‌های زیادی دارد .

تاب ریلکسی

تنوع تاب ریلکسی

تاب ریلکسی یا همان صندلی ریلکسی یکی از محصولاتی می باشد که در ابتدا تنوع زیادی نداشت ، زمانی که این محصول وارد بازار ایران شده تنها یکی دو دیزاین متفاوت داشت . که این دیزاین ها همچنین به لحاظ شکل ظاهری شباهت های زیادی با هم داشتند . ولی کم کم و به مرور زمان با رشد و پیشرفت صنعت مبلمان ویلایی ، دیزاین های خیلی متنوعی از تاب های ریلکسی طراحی و تولید شد . این تنوع سبب شد تا امروز شما انتخاب های زیادی داشته باشید ، بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را از میان محصولات متنوع انتخاب کنید .

یکی از تولیدی هایی که به لحاظ تنوع در تولید تاب ریلکسی ، از جمله برترین تولیدی های کشور می باشد ، گروه تولیدی خوابکو می باشد . به جرات می توان گفت که تولیدی خوابکو به لحاظ تنوع تابهای ریلکسی ، برترین تولیدی کشور می باشد . بسیاری از دیزاین های تولید شده در خوابکو کاملا منحصر به فرد می باشند ، و شما نمی توانید نمونه آن را در جای دیگری مشاهده کنید . شما به راحتی می توانید با مراجعه به وب وب سایت خوابکو ، انواع دیزاین های مختلف تاب ریلکسی را مشاهده کنید . همچنین می توانید یک محصول خاص و ویژه را جهت خود خریداری نمایید ، که کمتر جایی می توان نمونه آن را پیدا کرد .

امروزه شما می توانید انواع مختلف صندلی ریلکسی را جهت مصارف و مکان‌های مختلف خریداری کنید . دیگر مثل گذشته مجبور نیستید که از یک دیزاین مشخص جهت تمام مکان‌ها استفاده کنید ، امروزه صندلی ریلکسی مخصوصی جهت هر مکان وجود دارد .برخی از صندلی های ریلکسی مناسب استفاده در اتاق خواب می باشند ، انواع دیگری از تابهای ریلکسی جهت استفاده در سالن نشیمن و پذیرایی ایده آل می باشند .

صندلی تابی یک نفره

صندلی تابی یک نفره تحمل وزن ۱۲۰ تا ۱۸۰ کیلو گرم را شامل میشود.تابهای یک نفره اشکال گوناگونی را شامل میشود. که میتوانید نسبت به دکوراسیون خانه خود یکی از انواع ان را انتخاب کنید.در خرید تاب ریلکسی یک نفره حتما قد خود را همچنین در نظر داشته باشید زیرا تعدادی از تابهای ریلکسی برا افراد با قد بلند مناسب نیستند.

تاب ریلکسی دو نفره

صندلی تابی دو نفره معمولا نسبت به یک نفره آن سایز بزرگتری دارد. صندلی تابی دو نفره معمولا دارای دو عدد علمک بوده که این علمک تحمل وزن این تاب را تا ۳۵۰ کیلو گرم تضمین میکند.از تاب ریلکسی دو نفره میتوان جهت خوابیدن همچنین استفاده کرد زیرا به دلیل اندازه بزرگتری که دارد خیلی جا دار بوده و خوابیدن روی ان خیلی لذت بخش میباشد.پس خرید تاب ریلکسی دو نفره قطعا به این معنی نیست که باید دو نفر روی ان بنشینند.

صندلی ریلکسی خانواده

صندلی تابی خانواده بیشتر به حالت مخروطی یا مربع میباشد. این تابها جهت ۴ الی ۵ نفر طراحی شده اند و تحمل وزنی حدود ۵۰۰ کیلو را دارند. تاب ریلکسی خانواده ابتکاری جدید از شرکت خوابکو میباشد. این تاب ریلکسی ها جهت منازل بزرگ و یا جهت روف گاردن و باغ مناسب میباشند زیرا اندازه بزرگتری داشته و ارتفاع بلندی همچنین دارند.تاب ریلکسی خانواده میتوان گفت یک نشیمت معلق می باشد که میتوان روی ان استراحت کرد؟نهار خورد، و یا به دیدن تلویزین پرداخت.

تاب ریلکسی کودک

صندلی تابی کودک یا تاب بچه گانه معمولا تحمل وزن کمتری دارند . این به معنی جنس ضعیف یا بی کیفیت بودن آن نیست. این تابها معمولا تا وزن ۷۰ کیلو گرم را تحمل میکنند ، دارای رنگبندی های فوقالعاده زیبا جهت کودکان شما هستند

تاب ریلکسی های کوچک دارای اندازه ایی کوچکتری هستند.و جهت اتاق کودک دلبند شما خیلی مناسب میباشد.خوابکو تاب ریلکسی های کودک را با طیف رنگی خیلی بالا تولید کرده تا کودک دلبند شما با هر سلیقه و رنگی که دوست دارد از آن انتخاب کند.

اشکال تاب ریلکسی

صندلی تابی ها اشکال خیلی متنوعی دارند ولی به طور کلی به دو حالت اشکی و گرد تقسیم میشوند. تاب ریلکسی های گرد معمولا جهت افراد خیلی بلند قد توصیه نمیشوند زیرا ارتفاع کمی دارند و ممکن می باشد نشستن روی آن تجربه خوشایندی نباشد. ولی تاب ریلکسی های اشکی معمولا به دلیل اشکی بودن ان و ارتفاع زیادی که دارند جهت همه نوع قد و وزنی مناسب میباشد و زیباترین نوع از تابهای ریلکسی همچنین تاب ریلکسی های اشکی هستند.

تاب ریلکسی

تاب اویز مدل گرد

صندلی تابی گرد معمولا به حالت گرد بوده و قطری حدود یک متر دارد این تاب ریلکسی جهت افراد کوتاه قد و نرمال خیلی عالی میباشد.عمق صندلی تابی گرد حدود ۷۰ تا ۸۰ سانتیمتر می باشد و تشک این نوع تابها هم معمولا گرد بوده و زیبایی خاصی به ان میدهد.

تاب ریلکسی اشکی

تاب ریلکسی اشکی به حالت اشک بوده و علاوه بر فرم زیبای آن حالت اشکی سبب میشود که افراد قد بلند همچنین به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.در حقیقت بهترین نوع تاب ریلکسی همین مدل اشکی ان میباشد زیرا به جز استفاده به عنوان تاب زیبایی دو چندانی همچنین به فضای اطراف میدهد. ارتفاع تابهای اشکی معمولا بین ۱۱۰ تا ۱۴۰ سانتیمتر بوده و عرض انها ۱۰۰ سانتیمتر میباشد .عمق صندلی تابیهای اشکی و گرد تفاوت چندانی با هم ندارند.

کیفیت و مقاومت صندلی ریلکسی

جهت اینکه از کیفیت صندلی ریلکسی که خریداری می کنید مطمئن باشید ، باید آن را از یک فروشگاه یا تولیدی معتبر خریداری نمایید . به این صورت در هنگام بروز مشکل به راحتی می توانید ، به فروشگاه تولیدی مورد نظر مراجعه کنید . ولی زمانی که مصالح مورد نظر خود را از یک مکان نامعتبر خریداری میکنید ، در بیشتر اوقات مشکلات زیادی جهت شما به وجود خواهد آمد . یکی از مشکلات شایعی که جهت بسیاری از افراد به وجود می‌آید ، عدم رضایت از کیفیت صندلی ریلکسی می باشد . تولیدی های بازاری جهت کسب سود بیشتر ، و همچنین کاهش قیمت محصولات خود از مواد اولیه بی‌کیفیت استفاده می‌کنند . به همین دلیل شاید در نگاه اول این دو محصول هم شکل تفاوتی با هم نداشته باشند ، و شما تصمیم بگیرید تا محصول ارزان‌ترین را خریداری کنید . ولی در نظر داشته باشید که شاید گران بودن محصول دیگر به دلیل نباشد ، و محصول ارزان یک محصول بی کیفیت می باشد .

مقاومت صندلی ریلکسی یکی از نکات مهم می باشد ، که برخی افراد هنگام خرید تاب ریلکسی به آن توجه نمی کنند . برخی افراد به هنگام خرید صندلی ریلکسی تنها به ظاهر و زیبایی آن توجه میکنند ، و توجه زیادی به مقاومت و کیفیت صندلی ریلکسی ندارند . همین موضوع سبب می‌شود تا نتوانند به خوبی از صندلی ریلکسی استفاده کنند .

یک صندلی ریلکسی باید بتواند و قابل توجهی را تحمل کند ، همچنین در مقابل فشار و ضربات مختلف مقاومت داشته باشد . گاهی اوقات امکان دارد که صندلی ریلکسی شما بازگو نشود ، آیا یک ضربه ناگهانی به آن وارد شود . یک صندلی ریلکسی با کیفیت باید در مقابل این ضربات و فشارها مقاومت مناسبی داشته باشد .

صندلی تابی

قیمت تاب ریلکسی

صندلی تابی قیمتهای متنوعی را شامل میشود این صندلی بنا به جنس نخ،تحمل وزن،نوع رنگ، و جنس تشک ان قیمت گذاری میشوند. و قیمتی بین یک و نیم میلیون تا پنج میلیون را شامل میشوند.آهن استفاده شده در تابهای خوابکو معمولا اهن مبارکه بوده که بهترین آهن تولید شده در کشور ایران میباشد. خوابکو جهت بافت تابهای ریلکسی از نخ درجه یک ابریشمی استفاده میکند که در مقابل رطوبت و نور خورشید خیلی مقاوم هستند.

ارزانترین تاب ریلکسی

ارزانترین صندلی تابی بین مدلهای شرکت خوابکو میتوان به مدل عنکبوتی و مدل چینی اشاره کرد. این دو محصول با اینکه قیمت پایینی دارند ولی از کیفیت بالایی برخوردارند.این مدلها از اقسام تاب ریلکسی های گرد بوده و در رنگبندی بالا عرضه میشوند.

خرید تاب آویز از خوابکو

چرا از شرکت خوابکو بخریم؟ خرید تاب آویز از خوابکو به دلیل تنوع رنگ و تنوع مدلهای تاب خریدی لذت بخش را جهت شما به ارمغان میآورد.تابهای تولید شده در خوابکو دارای استاندارهای بین المللی بوده و کیفیت خیلی بالایی دارد .

تاب ریلکسی آویز

تاب ریلکسی آویز یا تاب ریلکسی سقفی معمولا همان صندلی تابی های معمولی هستند. این تابها تنها پایه نداشته و دارای سبد و تشک میباشند. این تابها از سقف یا درخت آویزان میشوند و قیمت مناسبتری هم دارند.ولی باید در نظر داشت که سقف تحمل وزن این تاب و نفری که روی ان مینشیند همچنین داشته باشد در غیر اینصورت خیلی خطر ناک است.

جنس تاب ریلکسی

اسکلت کلی تاب ریلکسی ها از جنس آهن میباشد. تابهای شرکت خوابکو عموما دارای رنگ کوره ایی بوده و مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارا میباشند.

بافت صندلی های تابی معمولا از جنس ابریشم میباشد ولی این ابریشم به دو مدل نخ مغزی و نخ سرمه تقسیم میشود.نخ سرمه معمولا دوام بالایی داشته و قیمت بالاتری هم دارد.این نخها دو نوع دارند نوع یو وی و معمولا که نوع یووی آن در مقابل نور خورشید مقاوم بوده و دچار پوسیدگی نمیشود.

تاب آویز های یو وی از پلاستیک های شیلنک مانندی بافته شده که در مقابل نور آفتاب خیلی مقاوم هستند.

تاب آپارتمانی

از تاب ریلکسی تاب آپارتمانی یا تاب خانه هم نام برده میشه.زیرا این تاب بیشتر جهت محیط داخل خانه و آپارتمان مناسب میباشد و جای خیلی کمی نسبت به بقیه تابها اشغال میکند.خوابکو با طراحیهای خاص تاب ریلکسی این تابها را جهت استفاده در آپارتمان بهینه کرده است.امکان سفارشی سازی تاب آپارتمانی همچنین وجود دارد یعنی شما هر تغییراتی که بخواهید جهت سازگاری با دکوراسیون داخلی خود میتوانید روی این تابها اعمال کنید.

اجزای تشکیل دهنده و ساختار تاب ریلکسی

سبد یا همان صندلی که محل نشیمنگاه تاب بوده و اصلی ترین جزء تاب محسوب می شود. این قسمت به دو حالت یک نفره و دو نفره ساخته می شود که اکثرا اسکلتی فلزی دارند.و این اسکلت توسط نخ های ابریشمی بافته شده تا زیبایی دو چندانی به ان بدهد.سبد دارای یک قلاب جهت آویزان کردن میباشد. سبد در تاب ریلکسی خیلی مهم می باشد خیلی اگر مقاومت پایینی داشته باشد به راحی خم شده و غیر قابل استفاده میشود.

پایه تاب ریلکسی

صندلی‌های ریلکسی در ابتدا شامل یک چهارچوب یا همان پایه به شکل تا پای باغی بودند .

به مرور زمان و با به کار گیری ظرافت بیشتر در طراحی تاب های آپارتمانی آنها به شکل امروزی در آمدند.

امروزه تابهای ریلکسی در هر طرحی که باشند و یا تولید هر شرکتی که باشند ، تقریباً همگی یک پایه شبیه به هم دارند .

یک علمک به ارتفاع حدود دو متر و یک کفی گرد یا نیم گرد.

این دو قسمت یا به همدیگر جوش داده شده اند و از طریق پیچ و مهره به هم متصل می شوند.

در قدیم پایه‌هایی ریلکسی تنها به صورت یک تکه تولید می شدند.

ویلا سازی یکی از اولین تولیدی‌های بود که اقدام به تولید پایه های دو تیکه با قابلیت باز و بسته شدن کرد.

تاب آپارتمانی و صندلی تابی

انواع تاب آپراتمانی و تاب ریلکسی حصیری و پلاستیکی در خوابکو

پایه هایی که به وسیله پیچ و مهره به هم وصل میشوند .

در نتیجه پس از باز شدن فضای خیلی کمتری اشغال می کنند .

پایه های تولید شده در خوابکو تحمل وزن های مختلفی دارند که بر حسب نیاز مشتری و همچنین تاب ریلکسی مورد استفاده تولید می شوند .

تحمل وزن پایه ها حداقل ۱۲۰ کیلوگرم و حداکثر ۳۵۰ کیلوگرم است.

سبد تاب ریلکسی

سبد مهمترین قسمت یک تاب ریلکسی است.

سبد از دو قسمت تشکیل می‌شود که شامل اسکلت و بافت می شود.

البته گاهی هم سبدها تنها دارای یک اسکلت فلزی هستند.

اینگونه ریلکسی ها معمولا جهت محیط های خارجی استفاده می شوند.

خوابکو تنوع بی نظیری در تولید سبدهای ریلکسی دارد.

جهت تولید سبدهای خوابکو از تکنولوژی جوش co۲ استفاده می‌شود.

این روش جوشکاری جهت اتصالات ظریف به کار می‌رود.

حاصل این روش یک اتصال تمیز و در عین حال محکم است.

جهت بافت سبد ها از نخ های متنوعی استفاده می شود،نخ های مغزی و سرمه از جمله نهادهایی می باشند که جهت بافت سبد استفاده می‌شوند.

جنس این خانه از ابریشم می باشد و مقاومت خیلی بالایی دارند.

همچنین از حسین همچنین جهت بافت سبد ها استفاده می شود.

در گذشته سیر های طبیعی جهت بافت سبد های ریلکسی استفاده می‌شد ولی امروز از حصیر های پلاستیکی استفاده میشود.

اسیر های مخصوصی که در مقابل نور آفتاب مقاوم هستند،این حسی را با استفاده از تکنولوژی uv ساخته می شوند.

تشک تاب ریلکسی

یک تشک خوب باید دارای چند ویژگی مهم باشد:

۱ _نرم و راحت باشد، جنس الیاف به کار رفته در تولید تشک خیلی مهم است. الیاف ویسکوز بهترین نوع الیاف مصنوعی هستند. خوابکو از الیاف ویسکوز توپی استفاده می کند،این الیاف به مرور زمان پخش خود را از دست نمی‌دهند،به همین دلیل راحتی ماندگار تری دارند.

۲_ دارای یک پارچه با کیفیت باشد، پارچه باید کیفیت بالایی داشته باشد،به دلیل اینکه با شست و شو و استفاده مداوم کیفیت خود را از دست ندهد.

۳_ قابل شستشو باشد ، تشک به دلیل آن که زود به زود کثیف می شود باید قابلیت شستشو داشته باشد . همچنین نباید پس از شستن قابلیت خود را از دست دهد .

فنر تاب ریلکسی

یکی از المان های مهم در تاب ریلکسی فنر می باشد . فنر نقش مهمی در یک تاب آویز ایفا می کند.

نوع فنر و تحمل وزن آن باید متناسب با سبد و پایه مورد استفاده انتخاب شود.

فنر فشار ناشی از نشستن و تکان های تاب را به نوعی کنترل می‌کند. به عبارت دیگر فنر فشار وارد شده به پای را کاهش می دهد و عمر پایه را افزایش می دهد .

فنر سبب می شود تا شما یک نشیمن نرم و قابل انعطاف داشته باشید .

اگر تحمل وزن فنر بیش از حد مورد نیاز باشد سبد نرمی و انعطاف خود را از دست میدهد .

در ضمن به پایین همچنین فشار مضاعفی وارد می‌شود و این فشار در بلندمدت سبب شکستن پایه می شود .

اگر تحمل وزن فنر کمتر از حد مورد نیاز باشد ، در این صورت فنر باز می‌شود و قابلیت خود را از دست میدهد .

پیچ تنظیم تاب ریلکسی

یکی از شایع‌ترین مشکلات تابهای ریلکسی واژگونی آنهمی باشد . واژگونی تاپ دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد ، یکی از مهمترین دلایل صاف و هموار نبودن سطحی می باشد که پایه روی آن قرار می گیرد .

ویلاسازی یک ابتکار جالب انجام داده که انحصارا متعلق به تاب‌های این شرکت می باشد ‌.

این شرکت یک سری پیچ تنظیم که در مقابل فشار مقاوم می باشند در زیر پای قرار داده است.

نخ صندلی تابی

در مورد بافت صندلی از نخ های درجه یک و مقاوم در رنگ های متنوع به انتخاب مشتری بافته می شود. و جهت کوسن های تاب شرکت خوابکو از الیاف های درجه یک و پارچه های متنوع باکیفیت که به راحتی می توان با دکوراسیون محل قرار دادن تاب هماهنگ کنید و حتی نوع مدل کوسن به انتخاب مشتری دوخته می شود و کوسن ها زیپ دار دوخته می شوند که به راحتی شستوشو شوند.

قدرت تحمل وزن تاب آویز

قدرت تحمل وزن تاب یک نفره در بهترین کیفیت ۱۸۰ کیلو گرم و دو نفره ۳۵۰ کیلو گرم می باشد که با انواع مختلفی با جنس های متنوع مثل نخ کاموایی نخ مغزی کنفی حصیری چوب بامبو و … در دیزاین های متنوع بافته می شود که خود صندلی باز حالت های متنوعی دارد که میتوان به چند نوع پر طرفدار آن ها مثل مونیخ گرد و اشکی اشاره کرد که باز اگر با رنگ کوره ای پوشش دهی شود طول عمر بیشتر و کیفیت بالایی را دارا می شود.

حفظ تعادل صندلی تابی

گردی پایه که روی زمین قرار میگیرد قطرش حدود ۹۰ بوده وارتفاع پایه ۱۹۰ الی ۲ متر است.

حفظ تعادل در صندلی تابی اهمیت بالایی دارد به خاطرهمین جهت پایه و میله ای که تاب از آن آویزان می باشد از یک فلز سنگین مثل آهن استفاده می شود و جهت پوشش آن از رنگ استفاده می کنند که می توان هر رنگی را جهت پوشش دهی استفاده کرد که بهترین رنگ جهت آن رنگ الکترواستاتیک یا همان رنگ کوره ای می باشد ، چون هم در فضای باز زنگ نمی زند و هم از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار می باشد که در مدت زمان طولانی کیفیت محصول را حفظ میکند.پایه های تولید شده در خوابکو معمولا دارای کیفیت خیلی بالایی بوده و در زیر پایه تاب دارای پیچ تنظیم میباشد تا عم ارتفاع تاب قابل تنظیم باشد هم تعادل تاب به خوبی حفظ شود.

کوسن تاب آویز

کوسن یا همان بالشتک هایی که داخل سبد تاب قرار می گیرد می توان از انواع پارچه ها با رنگ های متنوع و انواع مدل جهت راحت تر بودن تاب استفاده کرد.داخل این کوسن ها از الیاف ویسکوز پر میشود تا هم نرمی خیلی بالایی داشته باشند و هم در دراز مدت دچار نشست نشوند.

بازتاب و مزیت های استفاده از تاب ریلکسی

بزرگ ترین مزیت استفاده از تاب ریلکس از نام آن معلوم است. عموم مردم این روز ها پس از گذروندن یک روز کاری یا خارج از خانه بودن پر از تنش و استرس در تلاش می باشند که راهکاری جهت کم کردن این بار منفی و تنش پیدا کنند که تاب ریلکسی با ایجاد حس آرامش این امکان را ایجاد میکند.تاب ریلکسی به عنوان درمان استرس همچنین مورد استفاده قرار میگیرد.یکی از تفریحات جالب و دلچسب تاب خوردن می باشد ، مهم نیست چند ساله باشید و در چه جایگاهی در خانواده و اجتماع باشید این حس نا خود آگاه همیشه برایتان دلچسب خواهد بود که بخاطر شرایط جوامع امروزی خانه ها آپارتمانی می باشد .

تاب آویز جهت تزیین خانه

امکان پرواز جهت افراد در حالت معمول وجود ندارد .بنابر این تاب ریلکسی یا تاب خانگی بهترین گزینه می باشد جهت تجربه این حس و تفریح پر طرفدار. که هم می توان به عنوان وسیله ای تزیینی خاص و شیک در دکوراسیون فضای دلخواه استفاده کرد. هم وسیله ای به عنوان منبع آرامش ، اگر اهل مطالعه باشید می توانید ساعت ها روی این تاب بدون احساس خستگی ، همراه آرامش و لذت مطالعه کنید.اگر خیلی از تلفن همراه استفاده می کنید چه از شبکه های اجتماعی و چه صحبت کردن می توان روی تاب ریلکسی روی کوسن های نرم بدون احساس خستگی و گرفتگی عضلات کمر و گردن در مدت طولانی با گوشی کار کنید .

تاب ریلکسی در دکوراسیون خانه

می توان با انتخاب رنگ هایی جهت کوسن و بافت تاب ریلکسی آن ها را با هارمونی رنگ فضایی که قرار می دهید هماهنگ کنید. و به دکوراسیون فضا جلوه ای خاص دهید. به طور مثال اگر میخواهید تاب ریلکسی را در نشیمن خانه استفاده کنید بهتر می باشد آنرا با رنگ کوسن مبل راحتی هایتان هماهنگ کنید. یا اگر قصد دارید در اتاق خوابتان قرار دهید بهتر می باشد با رنگ پرده اتاق خواب و رو تختی هماهنگ شود. یا یک گوشه دنج از خانه انتخاب کنید که چشم اندازی زیباداشته باشد. همزمان با تاب خوردن از منظره زیبا لذت برد و با خیال راحت به مسائل فکر کرد.

تاب ریلکسی و مزیت های آن

برخی از صندلیهای تابی جایگاهی جهت دراز کردن پاها دارند. این محصولات کلا به حالت تختی می باشند که می توان روی این تاب ها استراحت و خواب های بعداز ظهری لذت بخشی را تجربه کرد.

علاوه بر مزیت هایی که جهت تاب ریلکسی گفته شد که عمده ترینشان راحتی و آرامش است. در برخی مکان ها و شغل ها از تاب ریلکسی به عنوان وسیله ای تبلیغاتی استفاده می شود. به طور مثال در آتلیه های عکاسی، در برخی رستوران ها ، کافه ها ، تالار ها و هتل ها.

تاب ریلکسی دست دوم

چرا تاب آویز دست دوم نخریم؟ تاب آویز یا خانه به دلیل داشتن الیاف ابریشمی در صورت استفاده نادرست کثیف شده و شستشوی نسبتن سختی دارد که قیمت شستشو را به قیمت آن اضافه کنین خرید صندلی تابی دست دوم معمولا به صرفه نمیباشد.

از تاب ریلکسی در چه مکان هایی میتوان استفاده کرد؟

استفاده از صندلی تابی محدودیت مکانی خاصی ندارد. و بیشتر به سلیقه افراد بستگی دارد. به طور مثال در خانه کنار مبلمان به عنوان یک صندلی راحتی در نشیمن ، پذیرایی و حال ، اتاق کودک میتوان استفاده کرد. حتی در گوشه دنج اتاق خوابتان کنار پنجره ایوان و یا حتی در داخل ایوان و باغ و ویلا ، در پانسیون هتل ها آتلیه عکاسی تالار ها غدا خوری ها کافه ها و … استفاده کرد .

مقایسه تاب ریلکسی و تاب ویلایی

تاب ریلکسی و تاب ویلایی هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند ، که سبب می‌شود انتخاب یکی از آنها به عنوان بهترین گزینه سخت باشد . البته هر کدام از این محصولات در فضای بخصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرند ، که سبب می‌شود نتوان آنها را در یک گروه دسته بندی کرد . تاب ویلایی جهت استفاده در فضای باز طراحی شده می باشد ، در حالی که عمدتاً تاب ریلکسی در فضای سرپوشیده مورد استفاده قرار می‌گیرد .
ولی برخی از تاب های ریلکسی را می توانید همثل تاب ویلایی ، در فضای باز مثل حیاط و تراس مورد استفاده قرار دهید . به همین دلیل می‌توان در بین این دو محصول نقاط مشترکی پیدا کرد .
یکی از عمده‌ترین ویژگی‌های صندلی ریلکسی در مقایسه با تاب ویلایی ، اشغال فضای کوچک تر می باشد . به همین دلیل اگر فضای محدودی در اختیار شما باشد ، انتخاب صندلی ریلکسی می تواند گزینه مناسبی جهت شما باشد .
یکی دیگر از مزیتهای صندلی ریلکسی این می باشد که می‌توانید ، در فضاهای مختلفی از آن استفاده کنید . شما به آسانی می توانید بر حسب نیاز خود تاب ریلکسی را در فضای باز قرار دهید ، یا آن را به فضای سرپوشیده و داخل خانه انتقال دهید .
البته تاب ویلایی همچنین دارای ویژگی های زیادی می باشد ، که یکی از آنها ظرفیت بالاتر تاب ویلایی در مقایسه با صندلی ریلکسی می باشد . همچنین تاب ویلایی دارای محدوده حرکتی بیشتری می باشد ، در حالی که حرکت صندلی ریلکسی خیلی محدودتر می باشد .
جهت اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید ابتدا نیازهای خود را مشخص کنید ، سپس اطلاعات کافی در مورد محصولات مختلف کسب کنید .

جاگیری کم تاب آویز

تاب های ریلکسی فضایی به اندازه یک مبل اشغال میکنند. همچنین نیازی به وسایل اضافه و یا نصب و به برق و … ندارد. به همین خاطر این محصول را میتوان با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کرد.این محصول نباید در طول زمان کیفیت خود را از دست بدهد.پس هنگام خرید حتما به کیفیت ان توجه کنید.شرکت خوابکو با فعالیت گسترده در فضای اینترنت و همچنین اخذ مجوزات لازم جهت فعالیت اینترنتی .جهت مشتریان عزیز خرید امن و مطمعنی را به ارمغان میآورد.

خرید حضوری تاب ریلکسی

خوابکو با داشتن چندین شعبه در سطح شهر تبریز و کرج جهت مشتریانی که علاقه به خرید حضوری دارند همچنین مناسب بوده .و میتوانند با مراجعه به شعب خوابکو از محصولات مورد نظر خود دیدن کنند.

نحوه شستشوی تاب ریلکسی

تاب آویز ها معمولا به دلیل مقاومت در برابر رطوبت با شیلنک معمولی و شامپو فرش به راحتی قابل شستشو میباشند. ولی جهت طول عمر بیشتر این تابها باید از شستشوی مکرر ان خود داری کرد.

امکان ایجاد تغییرات در صندلی ریلکسی

امروزه شرکت ها و تولیدی های مختلف از روشهای متنوعی جهت جلب رضایت مشتریان ، و همچنین افزایش کیفیت محصولات خود استفاده می کنند . در بازار رقابتی تولیدکنندگان همیشه سعی می‌کنند تا با جلب رضایت مشتری فروش محصولات خود را تضمین کنند . ولی به دلیل اینکه نیاز های مشتری مدام در حال تغییر میباشد ، تولید کنندگان و فروشگاه های مختلف همچنین باید به طور مداوم از روش های مختلفی استفاده کنند .

در این میان گروه تولیدی خوابکو جهت جلب رضایت بیشتر مشتریان ، چند اقدام می باشد مفید انجام داده می باشد . یکی از اقداماتی که خوابکو انجام داده می باشد امکان اعمال تغییرات بر روی محصولات مختلف می باشد . در حقیقت با استفاده از این ویژگی شما می توانید محصولات مختلف را شخصی سازی کنید . این کار باعث می شود تا بتوانید محصول را خریداری کنید که کاملاً مطابق با نیاز شما باشد . همچنین از داشتن یک محصول خاص که تنها بر حسب نیاز شما تولید شده می باشد بهره مند شوید .

این امکان جهت اکثر محصولات خوابکو وجود دارد ، و شما می توانید محصولات مختلف را بر حسب سلیقه و نیاز خود تغییر دهید . انواع مختلف تابهای ریلکسی همچنین شامل همین ویژگی می شوند ، یعنی شما می توانید سایز و همچنین تحمل وزن تاب ریلکسی خود را به دلخواه تغییر دهید . البته باید توجه داشته باشید که تغییرات مورد نظر شما باید قابل اجرا باشد . شما علاوه بر اینکه می توانید رنگ تشک ، رنگ بافت و همچنین رنگ پایه تاب ریلکسی را انتخاب کنید . به راحتی می توانید تغییرات دلخواه خود را در تاب ریلکسی اعمال کنید .

صادرات تاب ریلکسی

خوابکو با داشتن بیش از ۶۰ نفر نیروی کار و ۱۰ سال تجربه در تولید تابهای ویلایی ،مبلمان فضای باز و تاب ریلکسی مفتخر می باشد که بیش از ۵ کشور همسایه صادرات انجام داده و محصولات خوابکو در کشورای،عراق،ترکیه،گرجستان،جمهوری آذربایجان و عمان طرفداران بساری دارد. ازاین رو کلیه محصولات تولید شده در خوابکو دارای کیفیت خیلی بالایی میباشند.

بسته بندی تاب ریلکسی

تاب ریلکسی های خوابکو معمولا جهت ارسال با چند نوع نایلون بسته بندی میشوند.زیرا ارسال از طریق باربری مشکلات خاص خود را دارد. ما با بسته بندی حرفه ای و چند لایه محصول را دست نخورده و بدون ایراد به دست مشتری میرسانیم.

مزیت خرید صندلی تابی از شرکت خوابکو

تاب آویز یا تاب خانه بخاطر تزیینی بودن باید در طول مدت ظاهر محصول حفظ شود. شرکت خوابکو جهت قسمت های فلزی این محصول از مقاوم ترین فلز ها استفاده میکند. این فلز هارا با رنگ کوره ای یا همان الکترواستاتیک پوشش میدهند. به همین دلیل در محقیقت استفاده از تاب ریلکسی در فضا های باز مثل ایوان و باغ و .. دچار زنگ زدگی نمی شود . در داخل خانه یا فضا های بسته دیگر در مقابل رطوبت محیط و آسیب دیدگی مقاوم است. بخاطر استفاده از فلز استاندارد و محکم دچار خمیدگی و شکستی نمی شود.

تابریلکسی لاکچری پیچک
تاب ریلکسی پبچک با پاف

خوابکو جدیدا محصولات زیادی در دست تولید دارد. این محصولات کمک میکنندتا لذت دو چندانی جهت استراحت جهت هم میهنان عزیز فراهم شود. یکی از محصولات جدید خوابکو بخاری تابشی فضای باز میباشد. این محصول در نوع خود بینظیر است. خوابکو تولید کننده و فروش عمده تاب ریلکسی در ایران.

خوابکو علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،تاب ویلایی،تاب ریلکسی،هیتر فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گلو …. همچنین تولید میکند.

 

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵

 

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1