انتخاب سرویس خواب

بهترین راهنمای خرید سرویس خواب

خوابکو
بدون دیدگاه

سرویس خواب از مهمترین بخش های اتاق خواب هست که انتخاب درست آن در دکوراسیون فضای اتاق خیلی اثرات با اهمیتی دارد، ولی پرسش اغلب افراد این است بهترین راهنمای خرید سرویس خواب شامل چه نکاتی است؟ برای دریافت پاسخ این سوال در ادامه این مقاله از فروشگاه تشک خوابکو همراه ما باشید.

مهم ترین لوازم سرویس خواب چیست؟

  • تخت خواب
  • پاتختی
  • آینه
  • کمد
  • میز توالت یا همان میز آرایشی
  • پاف
  • صندلی

بیشتر بدانید: سرویس خواب بلچ

بررسی انواع سرویس خواب

در حالت کلی سرویس خواب ها به ۳ بخش مدرن ، کلاسیک و سلطنتی تقسیم شده اند که هر یک از آن ها کارکرد و زیبایی ویژه خود را دارا هستند. سرویس خواب مدرن با ظاهر ساده همراه با خطوط موازی خود طرفداران زیادی داشته و ظاهری شیک و لوکس به اتاق خواب داده است. افراد اغلب برای دکوراسیون مدرن از رنگ های سفید ، طوسی و مشکی برای سرویس خواب خود انتخاب می نمایند و از شلوغی و تزیینات مازاد دوری می کنند. سرویس خواب های مدرن دارای هزینه بهتری نسبت به بقیه مدل ها هستند.

سبک کلاسیک از جمله قدیمی ترین و معروفترین سبک ها میباشد که سرویس خواب کلاسیک هم طرفداران ویژه خودش را دارد . این سرویس خواب باتوجه به داشتن چوب های طبیعی حس طبیعیت و سرزندگی را به اتاق خواب خواهد داد. در حالت کلی سرویس خواب کلاسیک برای افرادی که سخت پسند میباشند انتخاب خوبی می باشد چون به آسانی می توان آنرا در کنار انواع نورپردازی و رنگ آمیزی استفاده نمود.

سرویس خواب سلطنتی هم از گذشته تا به حال در منازل ایرانی طرفداران زیادی داشته است. این نوع سرویس خواب با دارا بودن طرح و رنگ های بی نظیر و منبت کاری های زیاد ظاهری مجلل و شیک به اتاق خواب می بخشد. سرویس خواب های سلطنتی که اغلب طلایی رنگ هستند دارای ابعاد بزرگتری نسبت به سایر سبک ها دارند از این رو برای اتاق خواب های کوچک انتخاب مناسبی نمی باشند.

راهنما انتخاب سرویس خواب برای عروس

در هنگام انتخاب سرویس خواب عروس باید نکات زیادی را در نظر بگیرید که از جمله با اهمیت ترین موارد می شود به اندازه گیری دقیق آن اشاره نمود که باید حتما اندازه تختی که خریداری می کنید متناسب با اتاق خواب شما بوده باشد. یک دیگر از نکاتی که باید به آن دقت داشته باشید انتخاب سرویس خواب با ابعاد استاندارد میباشد که در مراکز خرید می توانید انواع ارتفاعات تخت را مورد مقایسه قرار داده و مناسبترین مورد را خریداری کنید. بایستی دقت کنید که یک تخت خواب تختی میباشد که در عین قشنگی جابجایی آن هم آسان باشد، افزون بر این جنس آن به گونه ای باشد که به تخت عمر بیشتری بخشد.

با اینکه اغلب توجه زوج های جوان در زمان خریدن سرویس خواب عروس به تخت های چوبی میباشد، بایستی در این جهت به چهارچوب تخت توجه خاصی داشته باشید زیرا که این چهارچوب است که ماندگاری و عمر محصول را افزایش خواهد داد. بسیاری از زوج ها در ابتدای زندگی می خواهند خانه ای لوکس داشته و اجناس خود را به گونه ای خریداری کنند که به زیبایی منزل آن ها بیفزاید، در همین راستا معمولا از وب سایت های اینترنتی طرح سرویس خواب های خارجی را مشاهده کرده و به پسند خود یکی را انتخاب می نمایند و در صورت نبودن آن مدل اقدام به سفارش برای ساخت می نمایند که این امر سبب افزایش هزینه ها می شود. به همین خاطر توصیه می شود از میان طرح های موجود بهترین مورد را انتخاب کنید.

اطلاعات بیشتر: سرویس خواب پارس چوب

بودجه خرید سرویس خواب

ولی شما به کدام یک نیاز دارید؟ در صورتی که بودجه پایینی برای خرید سرویس خواب در نظر گرفته اید (حدود ۱ تا ۱.۵ میلیون تومان) از روی ناچاری باید از ما بین سرویس های ملامینه گزینه خود را انتخاب نمایید. هرچند شاید چند گزینه MDF هم بتوانید با این بودجه تهیه کنید اما توصیه ما یک محصول با کیفیت ملامینه است و نه یک سرویس خواب ام دی اف نا مرغوب. در صورتی که می خواهید برای بودجه خرید سرویس خواب بیشتر از این مبلغ هزینه نمایید انتخاب های شما خیلی متنوع خواهد شد و افزون بر محصولات ملامینه از سرویس های ام دی اف هم حتما در بین بازدید های خود دیدن فرمایید. اما اگر نیاز به یک سرویس خواب خاص دارید و به دنبال محصولی هستید که در کمتر جایی نمونه آن قابل مشاهده باشد پس دست کم بایستی ۳.۵ میلیون تومان برای سرویس خواب خود بودجه در نظر بگیرید تا بتوانید از ما بین مدل های چوبی و استیل یک مورد را انتخاب نمایید.

اگر بودجه کمی در اختیار دارید اصلا نگران انتخاب محصولات ملامینه نباشید. سرویس خواب به ندرت در معرض آب قرار می گیرد (پس احتمال باد کردن آن بسیار پایین است) و اگر از تولید کننده معتبری محصول خود را خریداری کنید و از ورق و ماشین آلات مرغوب استفاده شده باشد آنگاه به احتمال بسیار زیاد سرویس خواب شکیل و مرغوبی تحویل خواهید گرفت.

 

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1