چه تشکی برای کودکان مناسب است؟

چه تشکی برای کودکان مناسب است؟

خوابکو
بدون دیدگاه

تشک مناسب کودک

به علت تنوع محصولات در زمینه تولید تشک کودک اطلاعات کافی در مورد تشک مناسب منجر به خریدی آگاهانه خواهد شد.خواب راحت و آرامش بخش برای کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است. اختلالات خواب باعث بدخلقی کودکان در طول روز می شود. حتما در انتخاب تشک کودک دلبندتان کاملا دقیق باشید و به نکات زیر توجه داشته باشید.

جنس مواد تشکیل دهنده تشک کودکان

در هنگام خرید مد نظر داشته باشید که مواد اولیه تشکیل دهنده تشک کودک نباید حاوی مواد شیمیایی مضر و الیاف حساسیت زا باشد. بهتر است پارچه رویه آن لطیف و با خاصیت ارتجاعی باشد.

درجه سفتی تشک

در این مورد باید به سن ، قد و وزن کودک توجه داشته باشید. اگر سن کودک شما بین ۲ تا ۳ سال باشد. تشکی سفت و بدون فنر مناسب است. در کودکان ۳ تا ۷ سال می توانید از تشک با سختی متوسط استفاده نمایید. و از آنجا کودکان مرتبا در حال رشد می باشند. در فواصل سنی مختلف تشک مناسب انتخاب شود تا کودک خوابی راحت تر را تجربه کند.استفاده از تشک های مموری فوم برای کودکان توصیه نمی شود زیرا  کودک را احاطه می کند و ممکن است باعث خفگی و مرگ ناگهانی کودک شود.

حفظ ایمنی کودک

تشک باید دارای خاصیت ارتجاعی کمی باشد تا از افتادن کودک  درهنگام غلت زدن جلوگیری کند. بهترین انتخاب استفاده از تشک های ترکیبی از فوم و فنر است.ارتفاع کم تشک باعث سفتی بیش از حد آن می شود و کودک در خواب حس ناخوشایندی خواهد داشت. ارتفاع زیاد تشک خطرات ناشی از غلت زدن و آسیب دیدگی ناشی از افتادن را افزایش خواهد داد.

ضد آب بودن تشک و قابلیت شستشوی آسان

اگر نوزاد یا کودک نوپا در خانه دارید حتما از تشک ضد آب یا محافظ تشک ضد آب استفاده نمایید. تا هنگامی که مایعات یا مواد غذایی و شیشه شیر کودک شما تشک را آلوده می کند. به راحتی تمیز شود و لکه به جدا  نگذارد تشک کودک معمولا زودتر از تشک بزرگسالان کثیف و آلوده می شود. و نیاز به شست و شوی بیشتری دارد. بنابرین جنسی را انتخاب کنید تا با شستشوی مکرراز بین نرود.

انواع تشک کودک و نوجوان

تشک رویا اولترا۴ نوجوان

تشک رویا بونل ۲ نوجوان

تشک رویا بونل ۵ نوجوان

تشک رویا کودک

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1