چرا باید روی تشک بخابیم

چرا باید روی تشک بخوابیم؟

خوابکو
بدون دیدگاه

همه ما می دانیم که مدت زیادی از وقت ما  در خواب سپری می شود پس باید محل خوابیدن ما  محلی مناسب باشد. طبق پژوهش های انجام شده موقع خوابیدن، شخص باید ۳۰سانت از زمین فاصله داشته باشد.روی زمین خوابیدن بر خلاف باور عموم  ضرراتی را نیز به همراه دارد، از جمله پیری زودرس و ایجاد چین و چروک و افتادگی اندام‌های بدن،کمر درد و…

برای اینکه فاصله ایی که گفته شد را حفظ کنیم باید از تخت با تشک طبی استاندارد استفاده کنیم و از خوابیدن روی زمین خودداری کنیم.

مراقبت از بدن بااستفاده از تشک های طبی

زمان خواب همه ی بدن باید در تماس با سطح تشک باشد و تشکی که استفاده می کنید،باید برای کاهش فشار بر ستون فقرات شما، وزن بدن شما را در تمامی نقاط پخش کند. در این حالت ستون فقراتتان در حالت مناسب قرار گرفته  و گردن، شانه ها، و قسمت های مختلف کمر شما  محافظت می شوند. اگر بدن شما در تماس کامل با تشک نباشد تشک از بدن و ستون فقرات و گردن شما محافظت نخواهد کرد و منجر به درد مفاصل خواهد شد.

باتوجه به توضیحاتی که داده شد   استفاده از تشک های طبی برای افرادی که دارای کمر  درد هستند و نیاز به محافظت ویژه از نحوه قرارگیری ستون فقرات دارند امری ضروری است.همچنین افرادی که به سلامت اندام بدن خود اهمیت می دهند، باید از تشک استفاده کنند.

 

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1