تختخواب پسرانه کودک و نوجوان

مدل های تخت خواب پسرانه برای سنین کودک و نوجوان

خوابکو
بدون دیدگاه

مدل های تخت خواب پسرانه برای سنین کودک و نوجوان

دکوراسیون ظاهری یک اتاق خواب علاوه بر بیان سلیقه صاحب اتاق خواب جنسیت و نوع علایق او را به تصویر می کشد. رنگ بندی و نوع انتخاب وسایل موجود در یک اتاق خواب در دختران و پسران متفاوت است .دراین مقاله به بیان مدل های مختلف تختخواب پسرانه برای سنین کودک و نوجوان خواهیم پرداخت.

بیشتر بدانید: لیست قیمت تشک رویا

چه رنگی را برای تختخواب پسران انتخاب کنیم؟

در بدو ورود به اتاق خواب اولین وسیله که جلوه خاص به فضاب داخلی اتاق می بخشد تختخواب می باشد بنابراین دقت در مدل و رنگ و ابعاد تختخواب تاثیر مهمی خواهد داشت انتخاب دکوراسیون اتاق خواب خصوصا تختخواب برای اتاق پسران زمان بر می باشد و شما باید وقت زیادی را به این امر اختصاص دهید و در اینجا تلاش می کنیم ترکیب رنگ هایی که برای اتاق خواب پسران مناسب است معرفی نماییم.

ترکیب رنگ سیاه و قرمز

اکثر پسران به ترکیب رنگ های سیاه و قرمز برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب علاقه نشان می دهند. بنابراین اگر برای گروه سنی کودک و نوجوان به دنبال تختخواب مناسب هستید حتما این ترکیب رنگی رو مد نظر قرار دهید.

ترکیب رنگ سبزو سفید

رنگ سبز علاوه بر تداعی طروات و تازگی طبیعت احساس آرامش را به افراد القا خواهد کرد بنابراین اگر برای پسران پر جنب و جوش و بیش فعال قصد خرید تختخواب مناسب را دارید این ترکیب رنگ باعث آرامش نسبی آنها خواهد شد.

ترکیب رنگ آبی و سفید

اگر دقت کرده باشید در انتخاب سیسمونی نوزاد و انتخاب رنگ غالب برای پسران رنگ آبی ارجعیت دارد بنابراین دکوراسیون اتاق خواب خصوصا تختخواب با ترکیب رنگ آبی جلوه زیبا به اتاق خواب پسران خواهد داد.

چه مدلی را برای تختخواب پسران انتخاب کنیم؟

غالبا در سنین کودکی و نوجوانی مدل های مختلف تختخواب به شکل ماشین ، قایق ، هواپیما و مانند آن برای پسران جذاب است و در یک نگاه نشان خواهد داد که اتاق خواب و دکوراسیون آن برای پسران چیده شده است استفاده از پوستر هایی با این محتوا در دیوار بالای اتاق خواب بسیار مناسب است . استفاده ارز ملحفه به رنگ روشن با ترکیب رنگ های بالا برای پسران جذاب است اما نکته ایی که باید به آن توجه کرد این است که در نهایت سلایق و میزان جنب و جوش پسران در انتخاب تختخواب فاکتور تعیین کننده می باشد در پسران بیش فعال با فعالیت بالا استفاده از تختخواب و دکوراسیون ساده و کم حجم فضای بیشتری به اتاق خواب خواهد بخشید .

روتختی مناسب برای پسران

باید دقت داشته باشید بعد از انتخاب تختخواب یافتن روتختی مناسب برای آن از اهمیت بالایی برخوردار است. به عنوان مثال پسران روتختی با طرح ماشین، موتور، بازیکن مورد علاقه خود در فوتبال یا لوگو تیم محبوب خود را دوست دارند دقت در تناسب رنگ روتختی با دکوراسیون داخلی اتاق خواب پسران فضای مناسب را برای اتاق خواب ایجاد خواهد نمود.

انتخاب تشک مناسب برای تختخواب پسران

یکی از پر اهمیت ترین مقوله ها بعد از انتخاب تختخواب انتخاب تشک مناسب برای پسران می باشد.در انتخاب تشک برای تختخواب پسران به ابعاد تختخواب و ارتفاع آن دقت کنید . در کودکان و نوجوانان ارتفاع تشک نباید از لبه تختخواب بالاتر باشد زیرا احتمال غلت زدن در هنگام خواب و سقوط از روی تختخواب وجود دارد تشک های استاندارد برای پسران در سنین کودکی و نوجوانی با ارتفاع کم و مناسب تختخواب آنها طراحی شده است و نکته دوم اینکه سطح تشک به لحاظ درجه سفتی باید متوسط و استاندارد باشد تا به انحنای طبیعی ستون مهره آسیب نرساند.

معرفی محصول:

تشک رویا بونل ۲

تشک رویا بونل ۵

تشک رویا اولترا ۴

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵

خرید آسان و دلنشین را با ما در فروشگاه اینترنتی خوابکو تجربه کنید. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با ایجاد زمینه ای مناسب جهت ارسال به تمام نقاط کشور و ارایه بهترین کیفیت، بهترین قیمت و بیشترین تنوع محصول و ارسال در کمترین زمان ممکن به همراه خدمات پس از فروش “۷ روز گارانتی خرید ” گامی مطلوب در جهت رفاه حال مشتریان برداشته و خرید را برای شما به یک تجربه دلچسب تبدیل کنیم. و این پاسخی است به حسن انتخاب شما

 

 

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1