ضروری ترین وسایل اتاق خواب

ضروری ترین وسایل اتاق خواب چیست؟

خوابکو
بدون دیدگاه

ضروری ترین وسایل اتاق خواب چیست؟

انتخاب وسایل اتاق خواب از برند مطرح و با کیفیت از اهمیت زیادی برخوردار است در هنگام تهیه کالای خواب مناسب خصوصا جهیزیه عروس اولین سوالی که به ذهن خطور می کند این است که ضروری ترین وسایل برای اتاق خواب کدام موارد است؟ برای پاسخ به این سوال باید دید افراد چقدر به کیفیت خواب و تجربه خوابی راحت و سلامت جسمانی خود اهمیت می دهند .در این مقاله فهرستی کوتاه از وسایل ضروری در اتاق خواب را بیان خواهیم نمود.

ضروری ترین وسایل اتاق خواب

  • تشک
  • محافظ تشک
  • بالش
  • روتختی

 

تشک

درحال حاضر ۸ برند مطرح تشک رویا، تشک پارمیس ، تشک داتیس ، تشک ویستر، تشک نفیس ، تشک وگال ، تشک رویال  در ایران اقدام به تولید تشک با کیفیت بالا نموده اند. از آنجا که افراد زمان قابل توجهی از شبانه روز را به خواب و استراحت اختصاص می دهند تشک باکیفیت بستری مناسب برای خوابی راحت را در اختیار شما قرار می دهد تا سپیده دم روز خود را با انرژی بیشتری آغاز کنید سلامت جسمانی افراد در گرو انتخابی شایسته قرار دارد .

استفاده از پارچه ضد حساسیت و مرغوب آلرژی پوستی را از بین می برد. استفاده از اسفنج با چگالی بالا تحمل افراد با وزن بالا را دارد و از گود شدن زود هنگام تشک جلوگیری خواهد کرد. کیفیت مواد اولیه به کار رفته در هسته داخلی تشک امکان بیماری های تنفسی مزمن را به صفر خواهد رساند و در نهایت خیال کاربران را تا سال های متمادی از دغدغه خرید تشک جدید راحت خواهد نمود. تهیه تشک استاندارد با شرایط جسمانی و سن و سال افراد ارتباط مستقیم دارد .

معرفی مدل های تشک رویا

تشک رویا بونل ۱

تشک رویا بونل ۲

تشک رویا بونل ۳

تشک رویا بونل ۴

تشک رویا بونل ۵

محافظ تشک

یکی از مواردی که به افزایش طول عمر تشک می انجامد استفاده از محافظ تشک برای محافظت از پارچه رویه تشک در مقابل لکه ها و آلودگی ها می باشد. شستشوی تشک های تختخواب بسیار سخت و زمان بر می باشد یکی از راه های ساده برای  جلوگیری از شستشوی مکرر تشک ها استفاده از محافظ تشک می باشد. محافظ تشک باعث می شود گرد و غبار و سلول های مرده پوستی در بافت پارچه رسوب نکند. محافظ تشک در ابعاد استاندارد تشک تهیه و روانه بازار شده است چهار طرف کشدار است در نتیجه دورتا دور تشک را مانند کاور در برمی گیرد و سطح تشک را به مانند روز اول تمیز نگه می دارد .

معرفی محصول: محافظ تشک رویا

بالش

افراد در انتخاب بالش مناسب برای اتاق خواب به صورت سلیقه ای عمل می کنند گراماژالیاف به کار رفته در بالش متفاوت است هر چه میزان الیاف داخل بالش افزایش یابد درجه سفتی سطح افزایش می یابد کیفیت الیاف میزان طول عمر بالش را مشخص خواهد کرد. الیاف بالش به انواع پشم شیشه ، پنبه ، پرو… تقسیم می شود.اندازه استاندارد بالش حدودا ۷۰ در ۵۰ سانتیمترمی باشد.

روتختی

یکی از متنوع ترین وسایل اتاق خواب روتختی می باشد. روتختی در انواع مختلف با طرح و رنگ بندی متفاوت تولید می شود همین مساله  تمام سلایق را پوشش می دهد استفاده از روتختی استاندارد در ابعاد و سایز مناسب زیبایی منحصر به فردی را به اتاق خواب خواهد بخشید.

معرفی محصول : روتختی رزین تاژ

فروشگاه اینترنتی خوابکو افتخار دارد تمام وسایل مورد نیاز برای اتاق خواب را به صورت یکجا در اختیار شما قرار دهد. مشتریان گرامی با یک کلیک ساده در محیط گرم خانواده به یک فروشگاه خانوادگی با تنوع محصول دسترسی خواهند داشت امکان مقایسه کالای خواب از برند مطرح و مقایسه قیمت ها از ویژگی های منحصر به فرد یک خرید اینترنتی می باشد . در سایت خوابکو مشتری مداری را سرلوح کار خویش قرار داده ایم و با ارسال سریع و رایگان  کالای خواب تا درب منزل در شرایط کرونا ویروس به منظور حفظ سلامت هموطنان ایرانی با شما همراه شده ایم . با تضمین گارانتی محصول به همراه و پرداخت در محل خریدی دلچسب را برای شما به ارمغان آورده ایم جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما به نشانی  WWW.KHABCO.COM  مراجعه نمایید یا با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۲۶ تماس حاصل فرمایید.

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵

 

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1