روتختی هتلی

راهنمای خرید روتختی هتلی

خوابکو
بدون دیدگاه

روتختی هتلی

با بالا رفتن حجم مسافرت در بین مردم آمار استفاده از هتل ها نیز بسیار بالا رفته است و هتلداران برای اینکه مسافران اقامتی راحت را تجربه کنند باید امکاناتی کامل در اختیار آنها قرار دهند که این موضوع باعث میشود که تبلیغاتی باشد برای مسافران دیگری که به شهر آنها سفر میکنند.مهم ترین قسمتی که باید به آن توجه شود تعویض روتختی های هتلی است.هرچه کیفیت رو تختی ها و بالش ها بالا تر و زیباتر باشد مشتری بیشتری را جذب میکنند.در این جا میخواهیم به بررسی رو تختی های هتلی بپردازیم.

روتختی هتلی چیست؟

در هتل ها حتما باید هر روز،رو تختی های هتلی شست و شو و تمیز شوند.نکته مورد توجه در اتاق های هتل انتخاب رنگ و طرح وسایل هر اتاق میباشد.بیشترین رنگ مورد استفاده در هتل ها ، رنگ سفید است زیرا در رنگ سفید لکه ها و کثیفی ها کاملا مشخص است و مسئولان این کار به راحتی میتوانند کثیف بودن رو تختی ها را تشخیص دهند.

ویژگی‌های روتختی هتلی چه چیزهایی است؟

همانطور که گفته شد انتخاب رو تختی هتلی مناسب از دسته موارد مهمی است که هتل ها باید به آن توجه خاصی داشته باشند.پس باید به چگونگی انتخاب روتختی مناسب توجه ویژه ای داشته باشیم.پارچه روتختی باید از تراکم بالا و بافتی یکدست برخوردار باشد،باید نرم و با کیفیت بالا باشد و توجه به رنگ و مقدار آبرفت پارچه روتختی هتلی داشته باشید.

روتختی هتلی استاندارد های ویژه ای را دارد که کارخانجاتی که آنها را تولید میکنند باید به آن توجه داشته باشند.کارخانه ها برای هتل های گران قیمت از پارچه هایی با جنس و الیاف بهتر و به صورت سفارشی تولید میکنند.اصلی ترین ویژگی که باید پارچه رو تختی ها داشته باشند این است که شست و شوی آنها راحت باشد و لکه ها سریع از بین برود.

برای بهره مند شدن از یک رو تختی بادوام باید از جنس های ساتن،پشم،ابریشم و پنبه استفاده کرد .به طور مثال:بهترین الیاف برای رو تختی هتلی  استفاده از پارچه نخ پنبه است که از کیفیت بالایی برخوردار است.در پارچه متقال تراکم نخ های تارو پود زیاد است و به نسبت ضخیم است و رنگ پذیری خوبی ندارد و در رنگ های سفید و شیری موجود است و بیشتر برای رو بالشی و ملحفه های هتلی استفاده می شود.

از جنس فلامنت و پشمی بیشتر در فصل زمستان استفاده می شود. بهتر است برای هتل های گران قیمت و تجملاتی از رو تختی های جنس میکروفیبر ،مایکروفایبر و ساتن و ابریشم  استفاده شود .پس نتیجه میگیریم که در انتخاب جنس رو تختی های هتلی فصل و آب و هوا تاثیر مستقیمی دارد.

بهترین الیاف روتختی هتلی

زیبایی و سادگی روتختی هتلی و با جنسی خوب و طرح جذاب و استفاده از بهترین الیاف از جمله مواردی است که در خرید روتختی حائز اهمیت است. باید روتختی هایی تهیه شود که الیافی که در آنها استفاده شده است ضد حساسیت باشد و باعث آلرژی نشود.روتختی ها در تماس مستقیم با پوست افراد است و کسانی که پوست حساسی دارند ممکن است دچار حساسیت نسبت به الیاف آن شوند. بنابراین همه هتلداران  میبایست به الیاف تشک و بالش و روتختی ها  دقت زیادی داشته باشند. پارچه ای باشد که قابل شست و شو با دست و ماشین لباسشویی باشد.و رطوبت و بو را به خود جذب نکند و استحکام بالایی داشته باشد.استاندارد بودن و راحتی بالش از موارد مهمی است که هتل ها باید در خرید بالش به آن توجه کنند.

 

در ادامه درمورد انواع مختلف بالش های هتلی توضیح میدهیم:

بالش رویا:

بهترین بالش هتلی ،بالش رویا است ،که توسط شرکت رویا به بازار عرضه می شود.ابعاد این بالش ۷۰.۵۰ می باشد و روکش آن از پنبه خالص می باشد.الیاف استفاده شده در این بالش از میکرووفایبر است و وزن آن ۱۴۰۰گرم است  که میتوانید از فروشگاه خوابکو خریداری کنید.

بالش کانگورو:

این بالش قابل شست و شو می باشد.در انواع کوتاه و بلند و سفت موجود است.پر فروش ترین نوع بالش هتلی بالش کانگور می باشد.مهم ترین مزیت آن استفاده از الیاف نانو فایبر است که یک بالشتک کوچک با سایز (۵۰.۳۰)درون آن جا گرفته است.و جنس روکش آن از جنس پارچه تنسل ضد حسایت و آلرژی می باشد.

بالش میکروژل هتلی:

نگهداری آسان یکی از موارد مهمی است که باعث فروش بالای این نوع بالش شده است.برای شست و شو به راحتی میتوان آن را در ماشین لباسشویی شست و بعد اجازه بدهید تا خودش شک بشود.این بالش بسیار نرم است .مهم ترین ویژگی  این بالش این است که هنگام به دلیل استفاده از جنس velvetکه باعث گردش هوا در بالش میشود باعث می شود که در زمان  استفاده از آن صورت عرق نمیکند و جنس آن از الیاف  ضد حساسیت و آلرژی می باشد.به دلیل طراحی که دارد باعث می شود که هنگام استفاده فشار کمتری به گردن می آید.

مدل‌های روتختی هتلی

تنوع روتختی های هتلی زیاد است ولی بیشترین مورد استفاده رنگ سفید و بدون طرح و ساده می باشد.برای داشتن اتاقی شیک و زیبا استفاده از روتختی های ساده انتخاب مناسبی است ،زیرا به راحتی با سایر وسایل اتاق ست میشوند.شما میتوانید برای دیدن طرح های جدید رو تختی های هتلی به سایت www.khabco.com مراجعه کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید.

 

نکاتی که در زمان خرید روتختی هتلی باید به آن دقت کرد

عواملی که در زمان خرید روتختی سبب میشود که شما خرید بهتر و مناسب تری داشته باشید،شامل موارد زیر می باشد:

توجه به دکوراسیون اتاق و انتخاب رنگ و طرح مناسب

الیافی که در روتختی هتلی مورد استفاده قرار میگیرد

بالا بودن کیفیت روتختی

ابعاد تختخواب

مقرون به صرفه بودن روتختی هتلی

توجه به دستورالعمل مخصوص شست و شوی روتختی

نتیجه گیری: 

همانطور که گفتیم جنس رو تختی هتلی از اهمیت بالایی برخوردار است و بهترین الیاف،الیافی است که باعث آلرژی و حساسیت در افراد نشود.و باید به این نکته توجه داشت که کیفیت روتختی هتلی از مواردی است که باید آنرا نادیده نگرفت.قبل از اقدام به شست و شو روتختی های هتلی اول باید به دستورالعمل های مخصوص شست و شو روتختی ها توجه داشتو بعد از شست و شو انجام شود.

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1