رنگ بالش و تاثیر آن بر خواب

رابطه رنگ بالش با خواب انسان

خوابکو
بدون دیدگاه

رابطه رنگ بالش با خواب انسان

جالب است بدانید دکوراسیون داخلی اتاق خواب و دقت در هارمونی رنگ ها به همراه استفاده از رنگ های مناسب کیفیت خواب را تحت تاثیر قرار خواهد داد. کوچک ترین و شاید به اعتقاد بسیاری از کاربران کم اهمیت ترین کالای خواب بالش می باشد . اما باید در نظر داشته باشید این وسیله کوچک اما کاربردی نقش اساسی را در تجربه خواب راحت ایفا خواهد نمود.بسیاری از افراد از درد های مزمن در ناحیه گردن و دیسک گردن رنج می برند استفاده از بالش طبی مناسب در درمان نقشی تعیین کننده خواهد داشت. بالش های موجود در بازار در رنگ بندی های مختلف تولید و روانه بازار می شود . تهیه بالش با رنگ مناسب اهمیت بسزائی دارد.

در مقاله پیش رو به بیان رنگ های مختلف در بالش و تاثیر آن در کیفیت خواب اشاره خواهیم نمود.

رنگ سفید

رنگ سفید حس تمیزی را به فرد القا می کند و باعث ایجاد حس نشاط در فرد می شود و باعث ایجاد احساس آرامش در فرد خواهد شد.

رنگ زرد

رنگ زرد رنگی نشاط آور می باشد اما می تواند به خستگی و کسالت منجر شود و یا روی بینایی تاثیر مستقیم داشته باشد در نتیجه استفاده از آن به عنوان بالش تختخواب گزینه مناسب نمی باشد.

رنگ سیاه

رنگ سیاه باعث افزایش احساس افسردگی در فرد خواهد شد و همین مساله استرس را افزایش می دهد و اختلالات شدید در خواب را به وجود می آورد.

رنگ قرمز

رنگ قرمز باعث ایجاد هیجان در فرد خواهد شد و خشم و عصبانیت در فرد را دو چندان خواهد کرد. همین امر خواب راحت را مختل می کند.

رنگ آبی

رنگ آبی از دیر باز رنگ آرامش می باشد استفاده از بالش با رنگ آبی استرس را به شدت کاهش خواهد داد.

معرفی محصول: لیست قیمت تشک رویا

در یک نتیجه گیری کلی استفاده از بالش با رنگ های روشن و سایز استاندارد در تجربه خوابی راحت تاثیر گذار می باشد. سایز استاندارد بالش ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر می باشد.

استفاده از بالش از برند های مطرح در اندازه های استاندارد و رنگ های روشن از ابتلا به دیسک گردن جلوگیری خواهد کرد برند های مطرح برند رویا ،برند داتیس ، برند پارمیس  اقدام به تولید بالش در مدل های ساده و طبی نموده اند.

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵

خرید آسان و دلنشین را با ما در فروشگاه اینترنتی خوابکو تجربه کنید. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با ایجاد زمینه ای مناسب جهت ارسال به تمام نقاط کشور و ارایه بهترین کیفیت، بهترین قیمت و بیشترین تنوع محصول و ارسال در کمترین زمان ممکن به همراه خدمات پس از فروش گامی مطلوب در جهت رفاه حال مشتریان برداشته و خرید را برای شما به یک تجربه دلچسب تبدیل کنیم. و این پاسخی است به حسن انتخاب شما

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1