خرید روتختی در قم

خرید روتختی در قم

خوابکو
بدون دیدگاه

فروشگاه بزرگ روتختی در قم

همانطور که میدانیم امروزه روتختی مناسب و با کیفیت جزو جدا ناشدنی از داخل هر خانه می باشد و استراحت و خواب شبانه مستلزم روتختی های مناسب می باشد. پس ما در این مقاله سعی میکنیم انواع روتختی های مناسب جهت استراحت شما معرفی کنیم.

جهت خرید روتختی در قم میتوانید به آدرس : بازار مبل کلهری نبش کوچه ۱۲ فروشگاه خوابکو

شماره تماس: ۰۲۵۳۷۲۰۷۰۳۹/ ۰۹۱۲۰۶۹۶۵۲۹

تولیدی روتختی در قم

فروش روتختی بزرگترین پخش کننده کالای خواب و منسوجات خانگی در استان قم اولین تولید کننده روتختی استاندارد به صورت صنعتی بهترین قیمت دوخت روتختی و لحاف تشک در استان قم

ارسال بار از مبدا استان قم می باشد و فروش به صورت عمده ویژه همکاران محترم می باشد

نوع دوخت : دوخت با دستگاه های تمام اتوماتیک

دوختی متفاوت از مدل های مشابه

لطفا جهت خرید عمده تماس گرفته شود.

دفتر مجموعه و ارسال از استان قم انجام میشود.

 

خرید روتختی نوجوان در قم

جهت تولید ست ها روتختی نوجوان معمولا از پارچه های ملحفه ای استفاده میشود. به همین جهت از پترچه های قیمت ارزان و دارای پلاستیک استفادهر نمیکنند. معمولا همیشه برای تولید این ست ها پارچه های ایرانی که صد در صد پنبه یا ویسکوز هستند مورد استفاده قرار میگیرند. البته امروزه در ایران به علت جنس بهتر و تنوع بسیار بالای پارچه های ترک بیشتر از این پارچه ها برای تولید این ست ها استفاده می شود. بنابراین در هنگام خرید اینترنتی ست روتختی حتما بایستی به ایرانی یا خارجی بودن پارچه آن توجه زیادی داشت.

خرید روتختی نوجوان در قم

خرید روتختی جوان در قم

جهت تولید و خرید ست ها روتختی جوان در قم معمولا از پارچه های ملحفه ای استفاده میشود. به همین جهت از پترچه های قیمت ارزان و دارای پلاستیک استفادهر نمیکنند. معمولا همیشه برای تولید این ست ها پارچه های ایرانی که صد در صد پنبه یا ویسکوز هستند مورد استفاده قرار میگیرند. البته امروزه در ایران به علت جنس بهتر و تنوع بسیار بالای پارچه های ترک بیشتر از این پارچه ها برای تولید این ست ها استفاده می شود. بنابراین در هنگام خرید اینترنتی ست روتختی حتما بایستی به ایرانی یا خارجی بودن پارچه آن توجه زیادی داشت.

خرید روتختی جوان در قم

خرید روتختی بزرگسال در قم

جهت تولید و خرید ست ها روتختی بزرگسال در قم معمولا از پارچه های ملحفه ای استفاده میشود. به همین جهت از پترچه های قیمت ارزان و دارای پلاستیک استفادهر نمیکنند. معمولا همیشه برای تولید این ست ها پارچه های ایرانی که صد در صد پنبه یا ویسکوز هستند مورد استفاده قرار میگیرند. البته امروزه در ایران به علت جنس بهتر و تنوع بسیار بالای پارچه های ترک بیشتر از این پارچه ها برای تولید این ست ها استفاده می شود. بنابراین در هنگام خرید اینترنتی ست روتختی حتما بایستی به ایرانی یا خارجی بودن پارچه آن توجه زیادی داشت.

سایز روتختی

سایز روتختی یکی از مهمترین موضوعات در زمینه انتخاب و خرید روتختی می باشد که باعث مشخص شدن یک نفره و دونفره بودن آن می شود.
سایز رو تختی نوزاد و کودک
سایز  ۱۳۰ در۷۰ سانتی متر = نوزاد
سایز ۱۳۵ در ۷۰ سانتی متر = نوزاد
سایز ۱۰۰*۱۵۰ سانتی متر = کودک
سایز رو تختی یک نفره
سایز ۸۰*۱۸۰ سانتی متر
سایز ۹۰*۲۰۰ سانتی متر
سایز ۱۲۰ *۲۰۰ سانتی متر
سایز استاندارد ۱۶۰*۲۲۰  سانتی متر
سایز رو تختی دونفره
سایز ۲۰۰*۱۴۰ سانتی متر
سایز ۲۰۰*۱۶۰ سانتی متر
سایز ۲۰۰*۱۸۰ سانتی متر
سایز ۲۰۰*۲۲۰ سانتی متر

جهت کسب اطلاعات بیشتر با خوابکو در تماس باشید.

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1