خرید تشک گرد

خرید تشک گرد

خوابکو
بدون دیدگاه

خرید تشک گرد

امروزه طراحی جدید و مدرن ، تغییرات چشم گیری را در شکل ظاهری تختخواب ها در انواع مختلف پدید آورده است. و این امر نیاز بازار برای تولید تشک هایی مناسب برای این تختخواب ها را به وجود آورده است تشک گرد در انواع مختلف و در سایز سفارشی تهیه می شود لازم به ذکر است تشک های گرد زیبایی منحصر به فردی را به اتاق خواب شما خواهد بخشید. در این مقاله به مزیت های استفاده از تشک های گرد و انواع آن خواهیم پرداخت و شیوه خرید و سفارش اینگونه تشک ها را شرح خواهیم داد.

انواع تشک گرد

  • تشک طبی بدون فنر گرد

افرادی که به مشکلات حاد ستون فقرات مبتلا هستند غالبا باید از تشک های طبی با سطح سفت استفاده نمایند. آنچه حائز اهمیت است اینکه در طراحی و ساخت تشک گرد تهیه تشک از مدلهای طبی گنجانده شده است و افراد مبتلا به کمر درد و دیسک کمر می توانند از این امکان استفاده نمایند. از آنجا که افراد با مشکلات حاد ستون فقرات در هنگام رفتن به رختخواب و برخاستن از خواب با مشکلات زیادی از جمله استاندارد نبودن ارتفاع تختخواب روبرو هستند طراحی منحصربه فرد تشک گرد با ارتفاع استاندارد و عدم وجود کناره مانند تختخواب های مستطیل شکل  دسترسی به تختخواب را با سهولت بیشتری همراه خواهد کرد و فشار به ستون فقرات را به حداقل خواهد رساند. عدم وجود کناره در لبه های تشک گرد میزان آسیب به کودکان و افراد سالمند را به حداقل خواهد رساند.

معرفی محصول: لیست قیمت تشک رویا

  • تشک طبی فنری گرد

تشک های طبی فنری گرد در انواع تشک های فنر منفصل و تشک های فنر متصل امکان تهیه دارد . در نتیجه افرادی که از سلامت کامل جسمانی برخوردار هستند امکان تهیه تشک گرد از انواع طبی فنری را دارند تشک گرد با فنر متصل از فنرها با خاصیت ارتجاعی بالا تشکیل شده اند و از سطح نرمی برخوردار هستند در نتیجه برای کودکان و افرادی که برحسب عادت های خواب ، چنین تشک هایی را مد نظر دارند کاملا مناسب می باشد. تشک گرد با فنرمنفصل خصوصا در تشک های دو نفره ضمن طراحی مدرن و زیبا به علت عدم انتقال ارتعاشات ناشی از غلت زدن و پشتیبانی از ستون فقرات از طرفداران زیادی برخوردار است.

معرفی محصول: تشک رویا بونل ۱

  • تشک تاشو گرد

تشک تاشو گرد جزء گران قیمت ترین نوع تشک گرد محسوب می شود تشک از قسمت میانی بر روی یکدیگر قرار می گیرد این ویژگی این امکان را فراهم می آورد که در هنگام جابجایی تشک حجم کمتری داشته باشد و حمل و نقل با سهولت بیشتری انجام شود تشک در یک طرف جدا از هم و در طرف دیگر به هم متصل می باشد. این ویژگی در هنگام استفاده از باکس های جکدار امکان دسترسی به فضای کشویی باکس را بدون نیاز به جابجایی کامل تشک فراهم می آورد.

ویژگی تشک گرد

  • تشک گرد در انواع مدل های طبی و طبی فنری امکان تهیه دارد و برای تمام افراد با شرایط جسمانی مختلف و در گروه های سنی گوناگون قابلیت استفاده دارد.
  • امکان تهیه تشک گرد به صورت سفارشی در ابعاد دلخواه مشتری وجود دارد.
  • با ایجاد فضای مدرن و شیک در اتاق خواب ضمن زیبایی منحصر به فرد آرامش در خواب را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.
  • در تشک گرد کناره های تختخواب و تشک های مستطیل شکل حذف شده است و امکان آسیب به کودکان و سالمندان را به صفر خواهد رساند.
  • ویژگی تشک تاشو گرد حجم تشک را در هنگام جابجایی به حداقل خواهد رساند و از آسیب احتمالی به تشک جلوگیری خواهد کرد.
ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵

فروشگاه اینترنتی خوابکو این امکان را فراهم آورده است تا کاربران بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه در منزل بدون اتلاف وقت و هزینه در کمترین زمان ممکن تشک مورد نیاز خود را در ابعاد و شکل های مختلف سفارش و خرید خود را نهایی کنند و محصول را در اسرع وقت در کمترین زمان ممکن و و به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرند. و پرداخت را در محل انجام دهند. برای  کسب اطلاع از نحوه ثبت سفارش تشک گرد از فروشگاه اینترنتی خوابکو به سایت ما به نشانی WWW.KHABCO.COM  مراجعه نمایید یا با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۲۶ تماس حاصل فرمایید

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1