تشک رویا

خدمات پس از فروش رویا

خوابکو
بدون دیدگاه

خدمات پس از فروش رویا

تشک رویا با بیش از ۳۵ سال سابقه در زمینه تولید کالای خواب ضمن ارائه محصولات با کیفیت و استفاده از دانش روز دنیا به همراه خط تولید مکانیزه و استفاده از نیروی متخصص و کارآزموده  ضمن موفقیت در کسب اعتماد مشتریان  با ارائه خدمات پس از فروش فوق العاده خاطر کاربران را از مشکلات احتمالی بعد از خرید تشک آسوده نموده است شرکت رویا در تمام طول مدت گارانتی در صورت بروز عیوب احتمالی همچون گود شدن اسفنج و شکستن فنر بعد از کارشناسی دقیق امکان تعویض یا تعمیر تشک را فراهم آورده است لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۷۱۹۵۶۰ پشتیبانی شرکت رویا تماس حاصل فرمایید

نمایندگی شرکت رویا

فروشگاه اینترنتی خوابکو با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه فروش کالای خواب  با توجه به استقبال گسترده کاربران جهت خرید مدل های مختلف برند رویا ضمن اینکه مشتری مداری را سر لوحه کار خود قرارداده است. با فروش ویژه اینترنتی ۱۲ درصد تخفیف دراقصی نقاط ایران خریدی آسان و دلنشین را به شما هدیه می نماید. لذا تیم پشتیبانی و کارشناسان فروش کارآزموده و با تجربه را به خدمت گرفته است تا با مشاوره تخصصی و رایگان و استفاده از بروزترین اطلاعات در زمینه محصولات رویا و تضمین کیفیت و اصل بودن محصول به همراه قیمت های جدید کاربران را از سردر گمی های خرید حضوری بی نیاز کند.تشک رویا با قیمت های مختلف و استثنایی تمام سلایق با هر توان مالی را پوشش می دهند. شاغلین حرفه های مختلف و سالمندان محترم که امکان تردد در سطح شهر در ساعات اداری و ازدحام را ندارند به راحتی می توانند  در منزل با خرید آنلاین و هوشمندانه خوابی راحت توام با آرامش را تجربه کنند. فروشگاه خوابکو افتخار دارد با سرویس حمل و نقل رایگان تا درب منزل به همراه پرداخت در محل و خدمات پس از فروش تعویض تا ۴۸ ساعت در صورت معیوب بودن کالا با شما مشتری گرامی همراه باشد. در شرایط کرونا ویروس و برای کمک به رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در خرید حضوری خصوصا در کلان شهرها برآن شدیم با تغییر در شیوه خرید، خریدی دلچسب را برای شما به ارمغان آوریم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت خوابکو به نشانی www.khabco.com مراجعه نمایید یا با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۲۶ – ۰۹۱۲۰۶۹۶۵۲۹ تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت ضمانت نامه در سایت رویا

از قسمت خدمات پس از فروش در منو امور مشتریان  مشخصات کامل را تکمیل و عکس فاکتور را اسکن می نمایید و بارکد اختصاصی تشک را وارد می کنید. به این صورت ضمانت نامه فعال و امکان استفاده از خدمات پس از فروش فراهم خواهد شد.

گارانتی مدل های مختلف برند رویا

 

نام محصول

میزان گارانتی
تشک رویا اولترا پلاس ۹سال
تشک رویا اولترا ۱ ۸ سال
تشک رویا اولترا ۲ ۸ سال
تشک رویا اولترا ۳ ۷ سال
تشک رویا اولترا ۴ ۶ سال
تشک رویا اولترا ۵ ۵ سال
تشک رویا مدیکال پلاس ۶ سال
تشک رویا مدیکال ۱ ۵ سال
تشک رویا مدیکال ۲ ۵ سال
تشک رویا مدیکال ۳ ۵ سال
تشک رویا مدیکال ۴ ۴ سال
تشک رویا بونل ۱ ۶ سال
تشک رویا بونل ۲ ۵ سال
تشک رویا بونل ۳ ۵ سال
تشک رویا بونل ۴ ۴ سال
تشک رویا بونل ۵

۳ سال

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: اطلاعیه ها
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1