تخت خواب سلطنتی

جدیدترین مدل تخت خواب سلطنتی گرد

خوابکو
بدون دیدگاه

جدیدترین مدل تخت خواب سلطنتی گرد

تخت خواب گرد از طراحی های بروز در صنعت سرویس خواب محسوب می شود. و به یک اتاق خواب مدرن جلوه خاصی خواهد بخشید.همان طور که می دانید طراحی اکثریت تخت خواب های موجود در بازار به شکل مستطیل می باشد.استفاده از تختخواب گرد با طراحی بروز و شکل منحصر به فرد به ایجاد تنوع در دکوراسیون داخلی اتاق خواب منجر خواهد شد. تختخواب های گرد در انواع سلطنتی، عروس،لمسه، ساده و در رنگ بندی مختلف تولید و روانه بازار شده است.تخت خواب های سلطنتی به لحاظ زیبایی ظاهری و تقاضا برای خرید در میان کاربران از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشند.در این مقاله در تلاش هستیم کاربران را با انواع تختخواب گرد و ویژگی هریک آشنا کنیم

تخت خواب گرد سلطنتی

تخت خواب های سلطنتی به خاطر تزیینات ظاهری و منت کاری در سطح بسیار زیبا هستند اما جای زیادی را در اشغال می کنند. این نوع از طراحی برای اتاق خواب های بزرگ بسیار مناسب است منت کاری به کار رفته در اینگونه از تخت خواب ها فضای اتاق خواب را برای شما فوق العاده زیبا خواهد نمود.استفاده از چوب با کیفیت در کناره ها و تکیه گاه تخت خواب گرد سلطنتی و مرغوبیت پارچه به کار رفته در آن طول عمر آن را افزایش خواهد داد.نکته قابل ذکر در مورد تخت خواب های سلطنتی گرد وزن بالای آنها می باشد و همین مسأله جابجایی و حمل و نقل آنها را دشوار می نماید

تخت خواب گرد ساده

در خانه های مدرن با طراحی بروز استفاده از دکوراسیون داخلی ساده و شیک امری رایج است. در این میان تخت خواب های ساده عمدتا برای چنین فضایی طراحی و روانه بازار شده است.سادگی ظاهری تخت خواب های گرد ساده این امکان را فراهم می آورد تا هر فرد به فراخور سلیقه و نیاز از تزیینات و روتختی مناسب در رنگ ها و طرح های مختلف استفاده نماید.

تخت خواب لمسه کاری

تختخواب های لمسه کاری به تختخواب های گفته می شود که فرو رفتگی های منظمی در سطح آنها وجود دارد.همین مسأله تخت خواب های گرد لمسه کاری را از سادگی خارج می کند و جلوه و زیبایی آن را دو صد چندان خواهد نمود. در این مدل از طراحی غالبا از رویه چرم در رنگ های مختلف با دوام و مقاومت بالا استفاده می شود.تکیه گاه تخت خواب های لمسه در انواع مختلف و دارای تنوع بالا می باشد. و عمدتا دارای یک عدد پاف در جلوی تخت خواب می باشد.

تخت خواب گرد عروس

تخت خواب گرد عروس نسبت به سایر تخت خواب ها از رنگ بندی شادتری برخوردار است و غالبا به رنگ سفید دیده می شود. اگر برای خرید جهیزیه به دنبال سرویس خواب زیبا و منحصر به فرد هستید. خرید یک تخت خواب گرد با رنگ روشن جلوه خاص به اتاق خواب شما خواهد بخشید. استفاده از روتختی ساده و شیک بر روی تخت خواب های گرد بسته به رنگ بندی تختخواب توصیه می شود.

ویژگی تختخواب گرد

۱_ تخت خواب گرد نسبت به تخت خواب مستطیل شکل فضای کمتری را اشغال می کند.
۲_ تخت خواب گرد نسبت به سایر تخت خواب ها سبک تر هستند در نتیجه جا بجایی آن با سهولت بیشتری صورت خواهد گرفت.
۳_ عدم وجود گوشه در کناره های تخت خواب آسیب های احتمالی را به حداقل خواهد رساند.
۴_سطح تخت خواب های گرد عمدتا از پارچه تشکیل شده است و تکیه گاه راحتی دارند.
۵_ در دیزاین مدرن و شیک امکان هماهنگی کامل با دکوراسیون داخلی را دارد.
۶_ نسبت به سایر مدل های تختخواب از قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری برخوردار است.
۷_ امکان طراحی تخت خواب گرد به صورت جک دار وجود دارد در نتیجه یک محفظه بزرگ و جادار در قسمت زیرین تخت خواب برای جابجایی وسایل اضافه ایجاد خواهد نمود.
۸_ استفاده از تختخواب گرد احساس امنیت بیشتری را فراهم خواهد آورد و آرامش را القا خواهد نمود.

نحوه خرید اینترنتی تخت خواب گرد

خرید تخت خواب گرد به صورت اینترنتی این امکان را فراهم می آورد که به صورت یکجا به حجم بالایی از محصولات از مدل های مختلف و برند های گوناگون دسترسی داشته باشید و با مشاهده تنوع رنگ ضمن مشورت با تمام اعضای خانواده و مقایسه قیمت ها با اطمینان خاطر خرید خود را نهایی نمایید.طراخی متنوع تخت خواب های گرد بگونه ای است که تمام سلایق را پوشش می دهد فروشگاه های اینترنتی با درصد بالای تخفیفات گزینه آیی مناسب برای خرید تخت خواب گرد محسوب می شوند.

نکات لازم در هنگام استفاده از تخت خواب گرد

۱_رنگ تختخواب گرد

اگر تخت خواب گرد با رنگ خنثی انتخاب کنید یافتن روتختی مناسب برای آن کار دشواری نخواهد بود. یک تخت خواب با رنگ خنثی این امکان را فراهم می آورد که با توجه به دکوراسیون داخلی اتاق خواب و رنگ دیوار روتختی مناسب را خریداری نمایید.

۲_ تخت خواب گرد در مرکز اتاق خواب

یکی از نکات مهم در استفاده از تختخواب گرد مکان قرار گیری آن در اتاق خواب می باشد. سعی کنید از تخت خواب گرد در مرکز اتاق خواب استفاده نمایید. برای جلوه بیشتر تختخواب دیوار پشت آن را به صورت مدرن طراحی و تزیین نمایید.

۳_ دقت در انتخاب شکل دکوراسیون اتاق خواب

زمانی که قصد دارید از یک تخت خواب خاص با نوع خاص از طراحی استفاده نمایید باید ترکیب و شکل هندسی سایر دکوراسیون داخلی اتاق خواب را رعایت کنید تا از بی نظمی ظاهری و عدم تناسب وسایل با یکدیگر جلوگیری نمایید استفاده از یک دراور با طراحی نیم دایره،پاف با شکل دایره و تابلو های گرد در ایجاد تناسب موثر خواهد بود

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1