فروش عمده ملزومات تشک

تولید ملزومات تشک

خوابکو
بدون دیدگاه

فروش ملزومات تشک

فروشگاه اینترنتی خوابکو با ۸ سال سابقه در زمینه فروش ملزومات تشک ( دستگیره پارچه ای ، دستگیره اتویی، دستگیره قیطانی ،لیبل سایز،  لیبل تشک، نایلون سرتشکی،  نایلون تشک، هواکش ،  نوار تشک ، سوزن منگنه، دستگاه p88، دستگاه m66، پارچه سوزنی، پارچه ژاکارد، پارچه گردبافت ) افتخار دارد به اطلاع تمامی واحدهای تولیدی برساند . ملزومات به قیمت عمده با کیفیت فوق العاده عالی را  می توانید در سایت خوابکو بیابید. برای مشاهده عکس تمام محصولات و مشخصات کامل آنها به همراه قیمت به سایت فروشگاه اینترنتی خوابکو به نشانی www.khabco.com  مراجعه فرمایید. یا با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۲۶ تماس حاصل فرمایید.

آنلاین خرید کنید

در دنیای مدرن امروز با تغییر در سبک کسب وکار تلاش کرده ایم خود را با تجارت الکترونیک هماهنگ کنیم .در نتیجه با فروش و ارسال به اقصی نقاط ایران به صورت عمده با امکان مشاهده کامل محصولات در سایت خوابکو مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرارداده ایم. تا بتوانیم محصولات مورد نظرشما را در سفارشات عمده با طراحی زیبا و منحصر به فرد براساس سلیقه شما مشتری گرامی تهیه نماییم.

تولید دستگیره های پارچه ای در فروشگاه خوابکو

ویژگی منحصر به فرد دستگیره های تولیدی فروشگاه خوابکو پر بودن گلدوزی و کیفیت پارچه سوزنی استفاده شده در تهیه آن به همراه لایه اسپانباند با گرماژبسیار بالا و مرغوب می باشد. امکان تغییر لوگو و کلیشه پیشنهادی مشتری در سفارشات بالای ۱۰۰۰ متر هم وجود دارد. واحد محاسبه آن عدد می باشد.

دستگاه p88

جهت استفاده برای منگنه کردن لبه های نمد ترموفلت به فنر ها برای استحکام بیشتر و جلوگیری از آسیب به اسفنج تشک واحد محاسبه آن عدد می باشد.

سوزن منگنه

در سایزهای مختلف ۱۶ و ۱۸ و ۲۰ و ۲۲ عرضه می شود.  تعداد در هرکارتن ۵۰ تا ۵۳ هزار عدد است .واحد محاسبه آن کارتن می باشد.

نوار تشک

در رنگ و طراح های مختلف با مرغوبیت بالا  که در سفارشات بالای ۵۰۰ کیلو امکان تغییر لوگو و کلیشه پیشنهادی مشتری وجود دارد .که واحد محاسبه آن کیلو می باشد.

نایلون سرتشک

در رنگ ها و طرح های مختلف امکان تغییر لوگو و طرح کلیشه خود مشتری در سفارشات بالای ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلو امکان پذیر است. واحد محاسبه آن کیلو می باشد.

هواکش

در مدل ها و طرح های مختلف به صورت یک تکه و دو تکه در سایز های مختلف می باشند . جهت استفاده در کناره های تشک و تبادل هوا در لایه های داخلی تشک و جلوگیری از تعریق بدن مورد استفاده قرار می گیرد. واحد محاسبه آن عدد می باشد.

پارچه ( گردبافت، ژاکارد، سوزنی )

پارچه گردبافت دارای لطافت و خاصیت ارتجاعی می باشد و عمدتا از جنس ضدحساسیت می باشد. واحد محاسبه آن متر می باشد.

پارچه سوزنی دارای خاصیت ضد حساسیت می باشد و قیمت مناسب تری از پارچه گردبافت دارد و واحد محاسبه آن متر می باشد.

پارچه ژاکارد از قیمت فوق العاده مناسب تری نسبت به دو نوع بالا برخوردار است در نتیجه مقرون به صرفه هستند. واحد محاسبه آن متر می باشد.

دستگاه m66

جهت بست کردن فنرهای متصل و اتصال فنر های تقویت شده m شکل به کناره های فنر متصل ها و استحکام بیشتر آنها می باشد. واحد محاسبه آن عدد می باشد.

لیبل سایز و لیبل تشک

در رنگ بندی و تنوع سایز و مدل های مختلف تولید می شود. امکان تغییر طراحی پیشنهادی مشتری با هر ابعاد و طرحی در سفارشات بالای ۱۰۰۰ عدد وجود دراد. واحد محاسبه آن عدد می باشد.

 

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵

خرید آسان و دلنشین را با ما در فروشگاه اینترنتی خوابکو تجربه کنید. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با ایجاد زمینه ای مناسب جهت ارسال به تمام نقاط کشور و ارایه بهترین کیفیت، بهترین قیمت و بیشترین تنوع محصول و ارسال در کمترین زمان ممکن به همراه خدمات پس از فروش “۷ روز گارانتی خرید ” گامی مطلوب در جهت رفاه حال مشتریان برداشته و خرید را برای شما به یک تجربه دلچسب تبدیل کنیم. و این پاسخی است به حسن انتخاب شما

 

 

تگ ها: اطلاعیه ها
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1