تشک های هیبریدی چیست و چه مزیت هایی دارد؟

تشک های هیبریدی چیست و چه مزیت هایی دارد؟

خوابکو
بدون دیدگاه

تشک های هیبریدی چیست وچه مزیت هایی دارد؟

نقطه اوج تکنولوژی های مرتبط با خواب در چندین دهه  اخیرتشک های هیبریدی می باشد. این تشک ها با ترکیب کردن دو یا چند سیستم نگهدارنده متفاوت (معمولاً مموری فوم ها با سیستم فنر داخلی پیشرفته) تمامی فواید مموری فوم ها را با حفظ ظاهر کلاسیک و حس فنر داخلی تشک ارائه می کنند.

 

استفاده از ترکیب تکنولوژی های متفاوت در تشک های هیبریدی فواید متفاوتی برای مصرف کنندگان به وجود آورده است. اول اینکه تکنولوژی فنرهای پاکتی انتقال حرکت ناشی از جابه جایی و چرخیدن روی تشک را مانع می شود و منجر به فراهم آمدن خوابی عمیق تر و راحت تر می گردد. لایه های مموری فوم، موقعیت و حالت خوابیدن راحت تری را برای افراد ایجاد می کند که فشار بر نواحی حساس بدن را کم کرده و هم چنین حرارت بدن را از طریق انتشار حرارت ایجاد شده ناشی از آن، کنترل می کند.

 

مزایای استفاده از تشک های هیبریدی

 

همزمان با بهره بردن از راحتی مموری فوم، سیستم فنرباعث می شود که مردم از استفاده  فنر داخلی تشک های سنتی احساس راحتی بیشتری را  در تشک های هیبریدی تجربه کنند. این ویژگی ظاهری شبیه به تشک های سنتی را برای تشک های هیبریدی فراهم آورده است که متضاد با خطوط صاف و سطح پایین تشک های هیبریدی مموری فوم  می باشد. همچنین تشک های هبیریدی از تشک مموری فوم قیمت مناسب تری دارند و انتخابی بصرفه تر و بهتر از تشک های مموری فوم به محسوب می شوند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر مارا دنبال کنید: تشک های طبی – تشک های طبی فنری منفصل – تشک های طبی فنری متصل – تشک ویستر

 

معایب تشک های هیبریدی

وزن : تشک های هیبریدی معمولا از تشک های فنری معمولی سنگین تر هستند و این سوژه می تواند جابجایی تشک را سخت کند.

بوی شیمیایی : برخی از تشک ها دارای ترکیبی از موادی  هستند که برای فوم و لایه های گوناگون آن مورد استفاده قرار میگیرند  که باعث میشود بوی نامطبوعی داشته باشند که البته طی چند روز استفاده این بو از بین خواهد رفت.

دیر نرم شدن تشک : همه تشک ها بی درنگ پس از فرآوری نرمی مناسبی ندارند و پس از چند بار خوابیدن روی آن ها به نرمی آرمانی خود می رسند. برای تشک های هیبریدی این نرمی دلخواه کمی طولانی تر اتفاق می افتد.

تشک های هیبریدی مناسب چه کسانی است؟

آیا تشک هیبریدی مناسب افراد دارای کمردرد می باشد؟

مبتلایان به کمردرد نیاز به تشک با سفتی متوسط دارند که اجازه ایجاد فشار در اطراف باسن، ستون فقرات، لگن و سایر مناطق حساس را ندهد. به علاوه، تشک شما باید محلی آرامش بخش باشد که بتوانید در پایان روز طولانی استراحت کنید و خستگی را از بدنتان بدر کند و نباید باعث درد و رنج شود و یا باعث بدتر شدن کمردردتان شود.

 

کسی که کمردرد را تجربه می کند، می تواند بر روی تشک ترکیبی نرم یا متوسط از نظر سفتی و سختی، خواب راحتی را تجربه کند.

 

تشک های هیبریدی به دلیل وجود هسته های سیم پیچ فنری معمولا نسبت به تشک های لاتکس یا مموری فوم محکم تر می باشند. با این حال، به دلیل همین هسته های سیم پیچ، هیبریدها ممکن است مثل سایر تشک ها حرکت را جدا سازی نکند و به طور بالقوه درد کمر را عمیق تر کنند.

 

اگر به دنبال بهترین تشک برای کاهش کمردردتان می باشید و تشک های هیبریدی را در نظر گرفته اید ، مطمئن شوید که لایه های راحتی از نظر استحکام، متوسط و یا نرم را دارا باشند و با استفاده از فوم تسکین دهنده فشار مانند مموری فوم یا لاتکس ساخته شده باشند.

برای بهتر بودن تشک می توانید از هیبریدهایی استفاده کنید که کویل های پاکتی در فرایند تولید آنها بکار رفته است. برخی از تشک های ترکیبی حاوی فوم های پشتی یا کمری می باشند و این می تواند برای کسانی که کمر درد دارند مفید باشند.

 

آیا تشک هیبریدی مناسب افراد دارای اختلالات ستون فقرات است؟

اگر از پوکی استخوان، اسکولیوز( انحراف ستون مهره ها ) یا سایر بیماریهای دژنراتیو رنج می برید، خواب راحت اولویت دارد. تشک های هیبریدی بهترین تشک برای کسانی است که دارای اختلالات ستون فقرات هستند و  نیاز به تسکین فشار، پشتیبانی و برخی از سطوح کانتورینگ دارند. با این حال، فرو رفتن بیش از حد در تشک می تواند نتیجه بالعکس داشته باشد. بنابراین اگر با درد مزمن ناشی از اختلالات مفاصل روبرو هستید، مراقب ضخامت لایه های راحتی تشک های ترکیبی باشید.

بیشتر: قیمت خرید تشک رویا

آیا تشک هیبریدی مناسب خوابیدن به پهلو می باشد؟

خوابیدن به پهلو شایع ترین موقعیت خواب است. بیش از ۴۰٪ از ما به این روش می خوابیم. شاید به این دلیل باشد که این یکی از موقعیت های سالم تر خواب می باشد. ستون فقرات شما به شکل منحنی طبیعی خود باقی می ماند و احتمال خروپف یا آپنه خواب (وقفه تنفسی ) کمتر وجود دارد. خوابیدن در سمت راست، به ویژه فشار کمتری به اعضای داخلی، از جمله قلب وارد می کند.

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1