تشک نوجوان چی بخرم؟

خوابکو
بدون دیدگاه

تشک تخت نوجوان در ابعاد متنوعی وجود دارد، که شما می‌توانید با توجه به سن و قد این تشک‌ها را خریداری کنید؛ اما بهتر است برای فرزندتان از قبل از ده سالگی به فکر تشکی باشید که اندازه بزرگ‌تری داشته باشد زیرا همان طور که می‌دانید انسان‌ها در سنین بین دوازده تا هجده سال در حال رشد هستند و با توجه به هزینه‌ای که برای خرید تشک باید بپردازید، به هیچ وجه مقرون به صرفه نیست که تشک را هر سال عوض کنید؛ بنابراین در سنین نوجوانی هنگام خرید تشک نوجوان بهتر است یک تشک یک نفره استاندارد را انتخاب کنید تا چندین سال بدون نگرانی بتوانید از این تشک استفاده کنید.

  تشک نوجوان

 

تشک نوجوان در سایز ۸۰*۱۸۰ سانتیمتر تولید میشوند . در تمام تشک های نوجوان فنر به کار میرود .دو نوع تشک برای تشکهای نوجوان تولید میشوند . تشکهای فقط فنری که زیر ۲۰ سانتیمتر ارتفاع دارند و درجه نرمی ۳ یا ۴ دارند و تشکهای از نوع طبی فنری که درجه ۵ دارند . ارتفاع تشکهای طبی فنری حدود ۲۵ ساتی متر است.

شاید برایتان سوال باشد که تشک نوجوان چی بخرم تا هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت مقرون به صرفه باشد، در ادامه ما نکات مهم برای خرید یک تشک خوب را برایتان توضیح داده تا بتوانید خریدی دلچسب را انجام دهید.

نکات مهم قبل از خرید تشک نوجوان

  • ضد حساسیت بودن تشک نوجوان

قبل از خرید تشک نوجوان حتما از مواد خاص به کار رفته در آن اطلاع کسب کنید. نوجوانان در سنین رشد ممکن است به مواد مختلفی حساسیت پیدا کنند، برای همین بهتر است از ضد حساسیت بودن تشک نوجوان اطمینان حاصل نمایید.

  • ارتفاع تشک

ارتفاع تشک نوجوان باید به گونه ای باشد که آنها به راحتی بتوانند از تخت خود بالا رود. این ارتفاع از حدود ۲۰ سانتی متر کمتر نباید باشد. ضخامت کمتر بیانگر سفتی بیشتر تشک خواهد بود چون اینگونه تشک ها از اسفنج‌های سختی تهیه شده اند. توجه داشته باشید که ارتفاع بسیار زیاد تشک می‌تواند فاصله کودک تا زمین را زیادتر کند و در صورت افتادن او از روی تخت آسیب ‌بیند.

  • ابعاد تشک

تشک مناسب نوجوان باید با ابعاد و اندازه تخت هماهنگی داشته باشد. ابتدا باید ابعاد تشک نوجوان را بررس کرد و سپس به دنبال انتخاب بهترین تشک برای نوجوان خود بروید. توصیه می‌شود هیچگاه تشکی انتخاب نکنید که ابعاد آن با ابعاد تخت مغایرت داشته باشد.

  • توجه به ارتجاعی بودن تشک

مسلما کمی حالت ارتجاعی باعث می‌شود که راحت‌تر به رختخواب بروید و راحت‌تر هم از رخت‌خواب خارج شوید.اما جنبش و ارتجاع بیش ازحد هم می‌تواند آزاردهنده باشد.

  • توجه به وزن تشک

اگر مستاجرید یا دائما مجبور به جابه‌جایی هستید، بهتر است به گزینه‌های قابل حمل توجه بیشتری داشته باشید. چراکه برخی از تشک‌ها وزن زیادی دارند و احتمال دارد در هنگام جا به جایی تشک اسیب دیده و یا دچار شکستگی شود.

چه نوع تشکی برای نوجوانان بهتر است؟

تشک مموری فوم معمولا بهترین تشک نوجوان و جوانانی است که عادت دارند به پهلو بخوابند. البته توجه داشته باشید که تنها لایه فوقانی این محصولات مموری فوم است و لایه های میانی آن معمولا از فوم های معمولی یا در تشک های هیبریدی از فنر ساخته می شوند. مسئله مهم در انتخاب این محصولات ضخامت و فشردگی فوم است. متوسط بودن میزان سفتی و نرمی تشک می تواند آن را برای بیشتر افراد بخصوص برای نوجوانانی که به پشت می خوابند قابل استفاده گرداند.

معرفی چند مدل از تشک های نوجوان موجود در بازار

  • تشک نوجوان رویا

مدل های تشک نوجوان رویا که در شرکت رویا تولید می شود شامل ۳ مدل به نام های بونل ۲ ، بونل ۵ و اولترا ۴ می باشد. ابعاد استاندارد تشک نوجوان رویا ۸۰×۱۸۰ سانتی متر می باشد که شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه خوابکو از قیمت انواع مدل های تشک نوجوان رویا مطلع شوید.

مدل های تشک نوجوان رویا  از نوع فنر منفصل می باشد و دارای ارتفاع ۲۰ سانتی متری بوده و ضمانت دوساله ی شرکت رویا را شامل می شوند.

پارچه رویه تشک نوجوان رویا ضد حساسیت و آنتی باکتریال بوده و شما می توانید با خیال راحت این مدل ها را برای نوجوان خود استفاده کنید.

 

  • تشک نوجوان زست مدل ارتوپدیک

تشک ارتوپدیک از دسته تشک های فنر منفصل پاکتی به ارتفاع ۲۰ سانتی متر می باشد که استفاده از پارچه پنبه ایی و ابریشم طبیعی با خاصیت ضد تعریق و ضدحساسیت در لایه خارجی تشک باعث می شود تا این مدل تشک برای نوجوانان که پوست حساس تری دارند بسیار مناسب باشد.

استفاده از مموری فوم در لایه داخلی تشک با قدرت فرم پذیری و برگشت پذیری فوق العاده که گودی بدن را پوشش می دهد و ازکمردرد و دردهای مزمن عضلانی جلوگیری می کند. و همچنین دارای ۲ سال گارانتی تعویض و ۱۱ سال خدمات پس از فروش نیز می باشد.

تشک نوجوان زست مدل ارتوپدیک

خرید تشک از فروشگاه خوابکو

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1