8 راهکار اصلی در خرید تشک مناسب

تشک مناسب برای افراد سنگین وزن

خوابکو
بدون دیدگاه

تشک مناسب برای افراد سنگین وزن

 

وزن نقش مهمی  را در انتخاب شما ایفا می کند. در این مقاله سعی می کنیم راهنما ی شما برای خرید تشک هایی باشیم که  با  متناسب با وزن شما طراحی شده اند.در این مقاله سعی میکنیم در رابطه با تشک هایی صحبت کنیم که مناسب برای افراد سنگین وزن هستند.

افراد با وزن بیشتر از ۱۱۰ کیلوگرم باید در انتخاب تشک دقت بیشتری داشته باشند تا احساس راحتی و پشتیبانی لازم را با توجه به نوع تشک و کیفیت آن را داشته باشند..

انتخاب تشک مناسب برای افراد سنگین وزن

مواردی که باید در مورد انتخاب تشک مناسب برای افراد سنگین وزن به آن توجه کنند، ضخامت تشک، درجه سفتی، چگالی، درجه حرارت و همچنین موقعیت خواب هستند..

برای تهیه تشک مناسب برای افراد سنگین وزن لازم به ذکر است در نظر گرفتن وزن ۱۱۰ کیلوگرم به معنی چاق بودن و سنگین وزن بودن شما نمی باشد، بلکه در ارتباط با تشک در نظر گرفتن وزن ۱۱۰ کیلوگرم، به صورت قراردادی و تنها برای نشانه گذاری می باشد.

ضخامت تشک مناسب برای افراد سنگین وزن

ضخامت تشک به طور معمول بین ۱۵ تا ۳۶ سانتیمتر یا بیشتر می باشد. مسلما نوع تشک مناسب برای افراد سنگین وزن بر این ضخامت تاثیر می گذارد مثلا تشک فلش مموری می تواند ضخامت کمتری نسبت به تشک فنری داشته باشد.

افراد سنگین وزن، فشار بیشتری بر روی تشک وارد می آورند بنابراین برای ایجاد راحتی و پشتیبانی بیشتر، لازم است تشک ضخیم تری را تهیه کنند. در غیر این صورت ممکن است مخصوصا با قرارگیری در وسط تشک، حس فرورفتن زیادی در تشک را تجربه نمایند. برای افراد سنگین وزن کمترین ضخامت تشک می بایست ۳۰ سانتیمتر باشد.

پشنهاد مطالعه: راهنمای خرید تشک ویستر

 

درجه سفتی تشک مناسب برای افراد سنگین وزن

افراد با وزن بیشتر، بیشتر از افراد کم وزن در تشک های یکسان فرو می روند. این فرورفتگی بسته به وزن ممکن است حتی تا ۵ سانتی متر هم باشد. این موضوع موجب میشود  به افراد با وزن سنگین  تشک با درجه سفتی بیشتر پیشنهاد شود. البته لازم به ذکر است نحوه خوابیدن(عادت های به پهلو خوابیدن ،به پشت خوابیدن و…) در این فرورفتگی و نیاز به تشک سفت تر تاثیر گذار تر باشد. توجه داشته باشید که در افراد با وزن بالا، گردن درد ،کمر درد، زانو درد و سایر مشکلات ممکن است بیشتر اتفاق بیفتد، بنابراین لازم است که راهنمایی شوند تا تشک های مناسب افراد سنگین وزن را انتخاب کنند.تشک طبی مناسب برای افراد سنگین وزن باعث میشود خوابی استاندارد را تجربه کنند.

در صورتی که بخواهیم درجات سفتی یا سختی تشک را از یک تا ده دسته بندی کنیم (یک نرم ترین تشک و ده سفت ترین تشک)، افراد سنگین وزن  معمولا بدون اینکه بدانند ترجیح می دهند تشکی با درجه سفتی ۶ تا ۸ را انتخاب کنند. بسته به نحوه خواب و همین طور راحتی با توجه به طرز قرارگیری گردن و ستون فقرات ممکن است درجه سفتی کمتر یا بیشتر را ترجیح دهند.

 

نوع تشک مناسب برای افراد سنگین وزن

انتخاب از بین انواع تشک می تواند برای افراد سنگین وزن مبحثی مهم باشد. تشک های مموری فوم و فوم، دامنه گسترده ای از درجه سفتی را ممکن است ایجاد کنند. با انتخاب فوم با چگالی بالاتر این افراد می توانند تجربه بهتری از خواب داشته باشند. همچنین شاید نیاز به بررسی تشک های مختلف و یا نیز درخواست تشک سفارشی هم باشد.

بیشتر بخوانید: خرید تشک رویا

تشک های طبی فنری هم با توجه به نوع و تعداد فنر مورد استفاده، قدرت فراهم نمودن درجه سفتی مختلف را دارند. این نوع تشک مناسب برای افراد سنگین وزن با توجه به امکان تهویه موجود ( جهت پیشگیری از بالا رفتن درجه حرارت) و همین طور پشتیبانی موجود در لبه های تشک ( جهت عدم تغییر شکل پس از نشستن در لبه تشک) مورد توجه قرار می گیرند.

تشک لاتکس نیز از لایه متراکم فوم و لاتکس ساخته شده است. تشک مناسب برای افراد سنگین وزن هم خواب خنکی برای شما فراهم می کند. این تشک طول عمر بیشتر و قیمت بیشتری دارد ولی مانند تشک مموری فوم پشتیبانی کمتری در کناره های تشک دارد.

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1