تشک طبی رویال

تشک طبی سفت بهتر است یا تشک طبی نرم؟

خوابکو
بدون دیدگاه

تشک طبی سفت بهتر است یا تشک طبی نرم؟

در حال حاضر با پیشرفت در صنعت کالای خواب تشک با طراحی جدید و مدرن و با رعایت اصول پزشکی تولید و روانه بازار شده است.و هر فرد به فراخور وضعیت جسمانی و سن و سال ضمن کسب اطلاعات کامل می تواند تشک مناسب و ایده آل خود را بیابندو خوابی راحت توام با آرامش را تجربه نمایند. اما نکته مهم و اساسی در مورد بسیاری از تشک های موجود در بازار دقت در درجه سفتی سطح آن می باشدپاسخ به سوال پیش رو با شرایط جسمانی و سن و سال افراد ارتباط مستقیم دارد.

تشک های طبی به سه دسته قابل تقسیم می باشد.

۱_تشک طبی فنر متصل
۲_تشک طبی فنر منفصل
۳_تشک طبی بدون فنر

برای دستیابی به شناختی جامع از درجه سفتی تشک ها آشنایی با این سه مدل و ویژگی های هریک اجتناب ناپذیر خواهد بود.

۱_تشک طبی فنر متصل

تشک طبی فنر متصل دارای سطح متوسط رو به نرم می باشد. نوع فنر بندی اینگونه از تشک ها و حالت ارتجاعی آن منجر به فرو رفتن کاربران در سطح تشک خواهد شد.اگر از دست افرادی هستید که در هنگام صبح با کوفتگی عضلات و کمردرد از خواب برمی خیزید ریشه اصلی آن را در درجه نرمی تشک خود جستجو نمایید.استفاده از تشک های خیلی نرم باعث فعالیت ماهیچه ها در طول شب برای متعادل و ایمن نگه داشتن بدن خواهد شد. نکته حایز اهمیت اینکه انحنای طبیعی ستون مهره حفظ نمی شود در نتیجه صبح هنگام کوفتگی عضلانی و کمر درد را تجربه خواهید نمود. لازم به ذکر است به افرادی که از بیماری های ستون مهره رنج می برند استفاده از تشک های طبی فنر متصل با سطح متوسط رو به نرم توصیه نمی شود. غالبا تشک طبی فنر متصل برای کودکان و نوجوانان یا افرادی که از سلامت کامل جسمانی بر خوردار هستند مناسب است.

انواع تشک های طبی فنر متصل رویا

تشک رویا بونل ۱
تشک رویا بونل ۲
تشک رویا بونل ۳
تشک رویا بونل ۴
تشک رویا بونل ۵

انواع تشک های طبی فنر متصل خوشخواب

تشک خوشخواب کامفورت
تشک خوشخواب باراباس
تشک خوشخواب طبی فنری
تشک خوشخواب آناهیتا
تشک خوشخواب فرست کلاس

۲_تشک طبی فنر منفصل

تشک طبی فنر منفصل از بهترین انواع تشک محسوب می شود که نسبت به تشک های طبی فنر متصل از سابقه کمتری برخوردار است. تشک طبی فنر منفصل غالبا سطح متوسط و استاندارد(نه خیلی سفت و نه خیلی نرم) دارند در نتیجه کاربران در هنگام تست و استفاده از تشک های طبی فنر منفصل احساس راحتی بیشتری دارند نکته مهم در مورد تشک طبی فنر منفصل حفظ انحنای طبیعی ستون مهره و پیشگیری از کمر درد های مزمن و دیسک کمر می باشد.و عضلات را در حالت ریلکس و استراحت کامل قرار خواهد داد.معجزه درمان کمردرد های خفیف و گودی کمر در فواصل زمانی مشخص در کنار درمان های دارویی و فیزیوتراپی بر کسی پوشیده نیست

انواع تشک های طبی فنر منفصل

تشک رویا اولترا پلاس
تشک رویا اولترا ۱
تشک رویا اولترا ۲
تشک رویا اولترا ۳
تشک رویا اولترا ۴
تشک رویا اولترا ۵

انواع تشک های فنر منفصل خوشخواب

تشک خوشخواب طبی پاکتی
تشک خوشخواب سوپر کلاس هارد
تشک خوشخواب سوپر کلاس سافت
تشک خوشخواب سوپر استار
تشک خوشخواب ام بی ام

تشک طبی بدون فنر

در گذشته های نه چندان دور که صنعت تولید تشک در کار خانه های مکانیزه با دستگاه های پیشرفته رشد و شکوفایی امروز را نداشت استفاده از تشک های سنتی و دست دوز مرسوم بود تشک های دست دوز در کارگاه ها و بدون استاندارد های لازم و در نظر گرفتن شرایط جسمانی افراد و در ابعاد دلخواه تولید می شدند. نوع الیاف و درجه سفتی سطح دارای استاندارد خاصی نبود.اما در این میان برای افراد مبتلا به کمر درد یا دیسک کمر چاره آیی جز استفاده از اینگونه تشک ها باقی نمی ماند و در دراز مدت وضعیت آنها رو به وخامت می نهاد.و درمان های دارویی و ورزشی بی اثر می شد. امروزه با تغییر در شیوه تولید و استفاده از دانش روز پزشکی در این زمینه طراحی تشک های طبی بدون فنر در دستور کار تولید کنندگان تشک قرار گرفت به طوری که با استفاده از اسفنج با دانسیته بالاو قدرت تحمل وزن روند بهبودی در این افراد با سهولت بیشتری صورت می گرفت

تشک های طبی بدون فنر به یه دسته تقسیم می شوند.

۱_تشک طبی اسفنجی

تشک طبی اسفنجی از اسفنج با چگالی بالا بین ۳۰ تا ۴۰کیلوگرم تشکیل شده است سفتی سطح تشک های اسفنجی برای افراد مبتلا به دیسک کمر مناسب است تشک های طبی اسفنجی به علت تبادل هوا در لایه های داخلی قابلیت استفاده در چهار فصل را دارد.

۲_تشک طبی مموری فوم

تشک طبی مموری فوم از لایه های فوم تشکیل شده است از مزیت های بارز اینگونه از تشک ها قابلیت فرم پذیری و برگشت پذیری فوق العاده می باشد که متناسب با گرمای بدن گودی کمر را پوشش می دهد و از کمر درد جلوگیری خواهد نمود از معایب مطرح شده در مورد تشک مموری فوم تولید گرما در فصل تابستان و بهار است که به تعریق بدن منجر خواهد شد.

۳_ تشک لاتکس

تشک لاتکس از گران ترین تشک های طبی موجود در بازار می باشد که به علت تعبیه سوراخ بر روی آن باعث گردش هوا در لایه داخلی تشک خواهد شد و معایب تشک های منو ی فوم که تولید گرما و تعریق بدن می باشد را ندارد.

 

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1