البته مسی تنها ورزشکاری نیست که از این تشک استفاده می کند. سائول نیگز ستاره ملی پوش اتلتیکو که از استفاده کنندگان تشک ضدکروناست، می گوید:« وقتی این تشک را امتحان کردم، به وضوح متوجه شدم که چقدر روی خواب و استراحتم تاثیر مثبت می گذارد. پیش از این پس از انجام هر بازی تا 5 یا شش صبح خوابم نمی برد اما حالا تحت هر شرایطی پس از نیم ساعت خوابم می برد.»

تشک ضدکرونا گران قیمت لیونل مسی

خوابکو
بدون دیدگاه

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی ، لیونل مسی از تشکی برای خوابیدن استفاده می‌کند که ضدکروناست. این تشک دارای قابلیتی میباشد که در ۹۹.۸۴ درصد موارد، قدرت از بین بردن ویروس کرونا را دارد، تشکی که توسط یک شرکت اسپانیایی اختراع و عرضه شده است و همچنین بسیار هم گران قیمت است.

از دیگر نکات این تشک اینکه، در صورتی که شخصی مبتلا روی آن بخوابد، طی ۴ ساعت می تواند از خود ویروس زدایی کند و احتمال انتقال ویروس را از بین خواهد برد. تشک قابلیت ماساژ و گرمابخشی به پاها را نیز دارد و از این حیث کاملا مناسب ورزشکاران حرفه ای است. این تشک هدیه ای از سوی شرکت اسپانیایی برای لیونل مسی بوده و برخلاف ادعاها، فوق ستاره آرژانتینی اقدام به خرید آن نکرده است.

باید گفت مسی تنها ورزشکاری نیست که از این تشک استفاده میکند. سائول نیگز ستاره ملی پوش اتلتیکو که از استفاده کنندگان تشک ضدکروناست، می گوید:« وقتی این تشک را امتحان کردم، به وضوح متوجه شدم که چقدر روی خواب و استراحتم تاثیر مثبت می گذارد. پیش از این پس از انجام هر بازی تا ۵ یا شش صبح خوابم نمی برد اما حالا تحت هر شرایطی پس از نیم ساعت خوابم می برد.»

 

فروشگاه تشک خوابکو khabco.com

 

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: اخبار سایت
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1