سفت ترین تشک رویا

تشک سفت رویا

خوابکو
بدون دیدگاه

تشک سفت رویا

تشک رویا در تولید مدل های مختلف تشک به لحاظ درجه سفتی انواع مختلفی دارد که تشک مدیکال رویا دارای سطح سفت تری می باشد. تشک اولترا رویا سطح متوسط و استاندارد دارد و تشک بونل رویا به نسبت سایر مدل های رویا سطح نرم تری دارد. تشک های مدیکال رویا به لحاظ درجه سفتی با یکدیگر متفاوت می باشند. در این مقاله به بیان تفاوت مدل های مختلف مدیکال رویا به لحاظ درجه سفتی سطح خواهیم پرداخت.

تشک مدیکال رویا

تشک رویا مدیکال پلاس

تشک رویا مدیکال ۱

تشک رویا مدیکال ۲

تشک رویا مدیکال ۳

تشک رویا مدیکال ۴

تشک مدیکال پلاس رویا و تشک مدیکال ۱ رویا دارای فنر میکرو یا سل پاکت می باشد. فنر ریز ۳ سانتی میکرو یا سل پاکت با آناتومی بدن سازگار می باشد و گودی کمر را پوشش می دهد. درنتیجه از کمر درد های مزمن جلوگیری می کند وجود فنر میکرو در تشک های مدیکال پلاس رویا و تشک مدیکال ۱ رویا حالت ارتجاعی سطح را افزایش می دهد و به نسبت سایر تشک های مدیکال سطح نرم تری دارند. تشک مدیکال ۲ نسبت به تشک مدیکال ۱ و تشک مدیکال پلاس سطح سفت تری دارد. تشک مدیکال ۳ در میان تمام مدل های مدیکال رویا از سطح سفت تری برخوردار است.تشک مدیکال ۴ در میان تمام مدل های مدیکال رویا سطح نرم تری دارد .

سفت ترین تشک رویا

همین طور که در قسمت بالا اشاره شد تشک مدیکال ۳ نسبت به سایر مدل های مدیکال از سطح سفت تری برخوردار است . علت این امر وجود یک لایه ریباند فشرده در لایه داخلی تشک می باشد . سفتی سطح تشک مدیکال ۳ شبیه به سطح زمین می باشد. و برای افرادی که دارای کمر درد های شدید هستند یا بنابر عادت های خواب استراحت بر روی تشک با سطح سفت را می پسندند بسیار مناسب می باشد.

ویژگی تشک مدیکال ۳ رویا

  • استفاده از پارچه سه لایه گردبافت با الیاف ضد حساسیت و خاصیت ارتجاعی
  • استفاده از لایه مخصوص ترموباند جهت تسهیل جریان هوا در سطح تشک و تعریق کمتر بدن
  • دارای اسفنج ریباند فشرده به قطر ۱۰ سانت درلایه داخلی تشک
  • عدم انتقال ارتعاش ناشی از غلت زدن بر سطح تشک
  • دارای اسکلت اسفنجی مناسب برای گودی کمر و دیسک کمر
  • دارای ۵ سال تضمین کیفیت شرکت رویا
  • لازم به ذکر است ارتفاع تشک مدیکال ۳حدودا ۲۲ سانتیمتر می باشد.

استفاده از تشک های مدیکال رویا برای چه افرادی مناسب می باشد؟

افرادی که به بیماری های ستون مهره مبتلا می باشند . و از کمر درد و دیسک کمر رنج می برند به منظور کاهش درد و به حداقل رساندن فشار وارده به ستون مهره بنابر توصیه پزشک باید از تشک های تمام طبی بدون فنر استفاده نمایند. تشک رویا به منظور پاسخ گویی به نیاز این عزیزان و با بهره گیری از دانش روز دنیا تشک مدیکال رویا را طراحی و روانه بازار نموده است لازم به ذکر است تمام استاندارد های لازم در تولید تشک مدیکال رویا رعایت شده است.

بیشتر بدانید: لیست قیمت تشک رویا

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵

خرید آسان و دلنشین را با ما در فروشگاه اینترنتی خوابکو تجربه کنید. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با ایجاد زمینه ای مناسب جهت ارسال به تمام نقاط کشور و ارایه بهترین کیفیت، بهترین قیمت و بیشترین تنوع محصول و ارسال در کمترین زمان ممکن به همراه خدمات پس از فروش “۷ روز گارانتی خرید ” گامی مطلوب در جهت رفاه حال مشتریان برداشته و خرید را برای شما به یک تجربه دلچسب تبدیل کنیم. و این پاسخی است به حسن انتخاب شما

 

 

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1