بهترین تشک تخت خواب

بهترین تشک تختخواب کدام است؟

خوابکو
بدون دیدگاه

بهترین تشک تختخواب کدام است؟

هنگام خرید تشک تختخواب در میان انبوه مدل های کالای خواب ار برندهای مطرح این سوال ذهن کاربران را به خود مشغول می کند که بهترین تشک تختخواب کدام است؟ در این مقاله تلاش می کنیم تا حد امکان در مقام پاسخگویی به این سوال برآییم.

لازم است بدانید تشک های موجود در بازار از هر برند و با هر کیفیتی که باشند در سه مدل تشک فنر منفصل، تشک فنر متصل، تشک طبی تولید می شوند اما اینکه کدام یک از مدل ها بهتر هستند با شرایط جسمانی و سنی افراد مختلف رابطه مستقیم دارد. ضمن معرفی مدل های مختلف تشک به این نکته اشاره خواهیم کرد که هر کدام از موارد فوق الذکر چگونه به بهترین تشک تختخواب بدل خواهد شد.

تشک فنر منفصل

تشک های فنر منفصل در بازار رقابت در فروش کالای خواب از طرفداران زیادی برخوردار است. اینگونه از تشک ها نسبت به سایر مدل های تشک تقریبا از جدیدترین تولیدات محسوب می شود.

مشخصات تشک فنر منفصل

  • ویژگی بارز تشک فنر منفصل نسبت به تشک های فنر متصل عدم انتقال ارتعاشات ناشی از غلت زدن بر سطح تشک می باشد. همین امر آرامش در خواب را برای اشخاص خصوصا در تشک های دو نفره به ارمغان خواهد آورد.
  • تشک های فنر منفصل از فنر های جدا از هم تشکیل شده اند که در روکش هایی از جنس الیاف مصنوعی یا کتان قرار گرفته اند همین امر باعث می شود وزن کاربر در سطح تشک تقسیم شود.
  • فنر های منفصل از مقاومت بالایی برخوردار هستند و تحمل وزن بالایی را دارند.
  • چگالی اسفنج در تشک فنر منفصل بالا می باشد و این امر موجب می شود تا تحمل افراد با وزن بالا را داشته باشد و در نتیجه از گود شدن زود هنگام تشک جلوگیری خواهد کرد.
  • تشک فنر منفصل به لحاظ سفتی سطح متوسط و استاندارد می باشند در نتیجه از طرفدارن زیادی برخوردار هستند.

تشک فنر منفصل برای چه افرادی بهترین تشک تخت خواب محسوب می شود؟

تشک فنر منفصل برای افرادی که از سلامت کامل جسمانی برخوردارهستند و یا به صورت موقتی دچار کمر درد های خفیف و کوفتگی عضلات هستند گزینه مناسب می باشد.به افرادی که در اصطلاح عامیانه خواب سبک دارند توصیه می شود حتما از تشک فنر منفصل استفاده نمایند زیرا به علت عدم انتقال ارتعاش ناشی از غلت زدن گزینه مناسبی می باشد.

معرفی محصول:

تشک رویا مدل اولترا پلاس

تشک رویا مدل اولترا ۱

تشک پارمیس مدل نامبر ۳

تشک پارمیس مدل نامبر ۲

مشخصات تشک فنر متصل

  • تشک فنر متصل از فنر با مقاومت بالا تشکیل شده است که قطر فنر های موجود در بازار به طور کلی ۲.۲ یا ۲.۴ می باشد.
  • در تشک فنر متصل ، فنر به ترتیب در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و با بست به یکدیگر متصل شده اند.همین امر سبب می شود ارتعاشات ناشی از غلت زدن تا حدودی منتقل شود.
  • ویژگی بارز تشک های فنر متصل استفاده از فنر تقویت شده M شکل در کناره های تشک می باشد که از دفرمه شدن لبه تشک جلوگیری خواهد کرد
  • حالت ارتجاعی در تشک های فنر متصل بیش از سایر مدل های تشک می باشد.
  • سطح تشک های فنرمتصل نسبت به سایر مدلهای تشک سطح نرم تری دارد.
  • تشک های فنر متصل از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند در نتیجه طول عمر بیشتری دارند.

 تشک فنر متصل برای چه افرادی بهترین تشک تخت خواب محسوب می شود؟

از آنجا که برخی از کودکان گاهی بر روی تشک بالا و پایین می پرند و بازی می کنند مقاوم بودن فنر تشک از اهمیت بالایی برخوردار است . تشک های فنر متصل برای کودکان و نوجوان گزینه مناسب می باشد به طوری که بسیاری از برند های مطرح اقدام به تولید تشک در ابعاد کودک یا نوجوان از مدل فنر متصل می نمایند. نکته حایز اهمیت اینکه استفاده از تشک های فنر متصل برای افرادی که از بیماری های ستون فقرات رنج می برند گزینه مناسبی نمی باشد.

معرفی محصول:

تشک رویا بونل ۱

تشک رویا بونل ۲

تشک پارمیس دریم تاچ

تشک پارمیس ارتوپدیک

مشخصات تشک طبی

  • تشک های طبی تشک های تمام اسفنج و بدون فنر می باشد.
  • تشک طبی از اسفنج با چگالی بالا تشکیل شده است در نتیجه تحمل افراد با وزن بالا را دارد.
  • عدم انتقال ارتعاشات ناشی از غلت زدن بر سطح تشک از ویژگی های بارز تشک طبی می باشد.
  • تشک طبی به لحاظ سفتی سطح از سطح سفت برخوردار می باشد تا انحنای طبیعی ستون مهره از بین نرود.

تشک طبی برای چه افرادی بهترین تشک تخت خواب محسوب می شود؟

افرادی که از بیماری های حاد ستون مهره رنج می برند و به کمر درد شدید یا دیسک کمر مبتلا هستند باید از تشک طبی استفاده نمایند. تشک های طبی با سطح سفت باعث می شود که کاربر بر سطح  کاملا صاف قرار گیرند و از فشار به ستون مهره جلوگیری شود در نتیجه کمر درد را کاهش خواهد داد

معرفی محصول:

تشک رویا مدیکال پلاس

تشک رویا مدیکال ۱

تشک پارمیس یوروتاچ

تشک پارمیس سیمپل

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵

خرید آسان و دلنشین را با ما در فروشگاه اینترنتی خوابکو تجربه کنید. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با ایجاد زمینه ای مناسب جهت ارسال به تمام نقاط کشور و ارایه بهترین کیفیت، بهترین قیمت و بیشترین تنوع محصول و ارسال در کمترین زمان ممکن به همراه خدمات پس از فروش “۷ روز گارانتی خرید ” گامی مطلوب در جهت رفاه حال مشتریان برداشته و خرید را برای شما به یک تجربه دلچسب تبدیل کنیم. و این پاسخی است به حسن انتخاب شما

 

 

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1