تشک سنتی

بررسی تشک های سنتی و قدیمی

خوابکو
بدون دیدگاه

بررسی تشک های سنتی و قدیمی

تشک های سنتی جزء قدیمی ترین مدل های تشک در یران محسوب می شود. تشک های سنتی با الیاف گوناکون شامل پشم ،پنبه ، ابر ، اسفنج و… تولید و روانه بازار می شدند. کارگاه های کوچک با شیوه تقریبا یکسان در ابعاد مشخص کودک و یکنفره و دونفره بزرگسال کار تولید تشک را به صورت دست دوز به عهده داشتند.

در این شیوه تولید هیچ تفاوتی میان سن و سال افراد و شرایط جسمانی آنها وجود نداشت افراد مبتلا به بیماری های حاد ستون فقرات به ناچاراز همین تشک های سنتی استفاده می کردند که نه تنها در روند بهبودی موثر نبود بلکه در بسیاری از موارد به وخامت اوضاع می افزود.

تفاوت میان تشک سنتی و تشک تختخواب

تشک سنتی

  • تشک سنتی در کارگاه های کوچک بدون استفاده از دستگاه های روز دنیا و بدون ظرافت تولید و روانه بازار شده است
  • تشک سنتی بدون در نظر گرفتن شرایط جسمانی افراد و به صورت متحد الشکل تولید می شود این مساله امکان استفاده از آن را محدود خواهد کرد
  • تشک سنتی دارای ارتفاع استاندارد نمی باشد و این مساله باعث می شود در هنگام نشستن بر لبه تشک زانو در زاویه ۹۰ درجه قرار نگیرد بنابراین زانو درد و کمر درد به علت سنگینی تشک های سنتی اجتناب ناپذیر است
  • تشک سنتی به علت مواد اولیه به کار رفته در آن بعد از مدت کوتاهی از زمان استفاده دفرمه شده و دچار ناهمواری در سطح خواهد شد این امر استفاده از آنها را با مشکل روبرو خواهد کرد

تشک تختخواب

  •  تشک های تختخواب از برند های مطرح تشک رویا، تشک پارمیس و…در خط تولید مکانیزه و مدرن با حداقل دخالت نیروی انسانی با رعایت تمامی استاندارد های لازم تولید و روانه بازار می شود.
  • تشک های تختخواب با استفاده از دانش روز پزشکی و رعایت نکات لازم جهت حفاظت از ستون فقرات و حفظ انحنای طبیعی ستون فقرات تولید و روانه بازار شده است.
  • تشک های تختخواب با استفاده از دانش روز پزشکی و رعایت نکات لازم جهت حفاظت از ستون فقرات و حفظ انحنای طبیعی ستون فقرات تولید و روانه بازار شده است.
  • تشک تختخواب به علت استفاده از ارتفاع استاندارد و مناسب در تولید و عدم نیاز به جابجایی از امتیازات فوق العاده تری برخوردار است.
  • استفاده از پارچه های ضد حساسیت و اسفنج مرغوب فاقد ریز گرد های حساسیت زا از ویژگی منحصر به فرد تشک تختخواب می باشد که تشک های سنتی فعلی فاقد آن می باشد.
  • تشک تختخواب از برند های مطرح به علت استفاده از مواد اولیه با کیفیت طول عمر بالایی دارند در نتیجه تجربه خوابی راحت و آرام را به ارمغان خواهند آورد و مشتریان دغدغه خرید تشک در کوتاه مدت را نخواهند داشت.

بیشتر بدانید : لیست قیمت تشک

برندهای مطرح در زمینه تولید تشک تختخواب

برندهای مطرح در زمینه تولید تشک تختخواب در ایران با طبقه بندی تشک درمدل های تشک فنرمنفصل، تشک فنر متصل ، تشک طبی تمام سلایق و شرایط جسمانی را پوشش می دهند در نتیجه خوابی راحت و توام با آرامش را به شما هدیه خواهند کرد.

تشک رویا

تشک رویا با بیش از ۳۵ سال سابقه در زمینه تولید تشک پرچم دار برند های ایرانی با کیفیت ، با طول عمر بالا می باشد در حال حاضر تشک رویا در یک تقسیم بندی کلی تشک ها را در سه دسته تشک فنر منفصل پاکتی، تشک فنر متصل بونل ، تشک طبی بدون فنر مدیکال طبقه بندی کرده است

لیست تشک فنر منفصل اولترا رویا

لیست قیمت تشک فنر متصل بونل رویا

لیست قیمت تشک طبی مدیکال رویا

تشک پارمیس

استفاده از طراحی جدید در تولید تشک های پارمیس با رنگ های بروز و زیبا از امتیازات تشک پارمیس محسوب می شود به طوری که بسیاری از مشتریان انتخاب بر اساس طراحی منحصر به فرد تشک پارمیس را ملاکی برای خرید از این برند مطرح ایرانی قرار داده اند. در حال حاضر تشک پارمیس در یک تقسیم بندی کلی به مدل های زیر تقسیم خواهد شد.

لیست قیمت تشک فنر منفصل پارمیس

لیست قیمت تشک فنر متصل پارمیس

لیست قیمت تشک طبی پارمیس

خرید آسان و دلنشین را با ما در فروشگاه اینترنتی خوابکو تجربه کنید. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با ایجاد زمینه ای مناسب جهت ارسال به تمام نقاط کشور و ارایه بهترین کیفیت، بهترین قیمت و بیشترین تنوع محصول و ارسال در کمترین زمان ممکن به همراه خدمات پس از فروش “۷ روز گارانتی خرید ” گامی مطلوب در جهت رفاه حال مشتریان برداشته و خرید را برای شما به یک تجربه دلچسب تبدیل کنیم. و این پاسخی است به حسن انتخاب شما

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵

 

تگ ها: اطلاعیه ها
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1