با تشک کهنه چکار کنیم؟

با تشک کهنه چکار کنیم؟

خوابکو
۵ دیدگاه

با تشک کهنه چکار باید کرد؟

همه ی تشک ها معمولا یک طول عمر مشخصی دارند و بعد از چند سال استفاده، کارایی و کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهند. اکنون این سوال مطرح می شود که با تشک کهنه چکار باید کرد؟
با توجه به حجم بزرگ و قیمت نسبتا زیاد تشک‌، دور انداختن آن‌ها معمولا ساده نیست و بهتر است برای خرید تشک جدید و تعویض آن با تشک قدیمی، از راه حل‌ هایی که در ادامه توضیح خواهیم داد استفاده کنید.

طرح تعویض تشک کهنه با نو

طرح تعویض تشک کهنه با نو

اگر تشک شما عمر خود را کرده و دیگر قابل استفاده نیست و همچنین اگر قصد خرید تشک نو را دارید، اولین و بهترین راهکار شرکت در طرح تعویض تشک کهنه با نو می باشد. فروشگاه خوابکو این امکان را برای شما مشتریان گرامی فراهم کرده که تشک نوی خود را با هزینه ی کمتری تهیه نمائید. شرایط طرح تعویض تشک کهنه با نو به این صورت است که ما تشک کهنه را با توجه به سایز تشک شما که یک نفره یا دونفره باشد و همچنین تشک نویی که از لیست زیر انتخاب می کنید، بین ۱ تا ۳ میلیون تومان خریداری می کنیم و این مبلغ از قیمت تشک نو کسر خواهد شد.
تشک طبی فنری منفصل که می توانید در طرح تعویض تشک کهنه با نو انتخاب کنید:

  • تشک اسلیپ پلاس A
  • تشک اسلیپ پلاس B
  • تشک اسلیپ پلاس C

تشک طبی فنری متصل که می توانید در طرح تعویض تشک کهنه با نو انتخاب کنید:

  • تشک ارکیده B
  • تشک ارکیده C
  • تشک نیلوفر A
  • تشک نیلوفر B
  • تشک نیلوفر C

تشک تمام طبی که می توانید در طرح تعویض تشک کهنه با نو انتخاب کنید:

  • تشک مدیکال B
  • تشک مدیکال C

یکی از دلایلی که باعث آسوده بودن خیال کاربران بابت طرح تعویض تشک کهنه با نو از فروشگاه خوابکو می شود این است که تشک کهنه شما بازیافت می شود و به مواد اولیه سازگار با محیط زیست تبدیل می شود و به هیچ عنوان از فنر و مواد داخل تشک کهنه شما، داخل تشک نو استفاده نمی شود که این امری بسیار مهم است.
همچنین یکی از دلایلی که موجب می شود طرح تعویض تشک کهنه با نو به صرفه، اقتصادی و راحت باشد این است که چون تشک کالایی بزرگ و حجیم است به راحتی نمی توانید آن را دور بیاندازید. در نتیجه خوابکو این خدمات را به شما عرضه می کند که تشک نو را بصورت رایگان درب منزل به شما تحویل می دهد و تشک کهنه شما را نیز تحویل می گیرد.

تعمیر تشک کهنه

بسیاری از برند های مطرح در مدت زمان مشخصی سلامت محصول را گارانتی می کنند. در نتیجه کاربران در طول مدت گارانتی برای عیوب احتمالی که ناشی از استفاده نادرست از تشک نباشد می توانند با شرکت مربوطه تماس بگیرند و تشک را تعمیر کنند. این یک راه حل اصولی می باشد که ضمن صرفه جویی در هزینه های خرید تشک نو در مدت زمان طولانی تری امکان استفاده از تشک را فراهم می آورد.
اگر مدت زمان گارانتی تشک شما گذشته باشد و تمایل به تعمیر تشک کهنه را داشته باشید، خوابکو خدمات زیر را نیز برای مشتریان خود ارائه می کند:

  1. تعویض کردن پارچه‌ تشک کهنه
  2. طبی کردن تشک‌
  3. کوچک یا بزرگ‌ کردن اندازه‌ تشک‌
  4. بازسازی و رفع افت و گودی ایجاد شده در تشک
  5. تعمیر کردن ابر، فنر و الیاف مورد استفاده در تشک‌ کهنه
  6. تعمیر کردن اسکلت تشک‌ و تعویض کردن لایه‌ های درونی تشک

البته این نکته را درنظر داشته باشید که اگر تشک شما از بابت تعمیر به صرفه باشد و ارزش تعمیر را داشته باشد این کار را انجام دهید. در غیر این صورت یا از طرح تعویض تشک کهنه با نو استفاده کنید یا از روش های بعدی که توضیح خواهیم داد.

تعمیر تشک کهنه

فروش تشک کهنه در سایت های آگهی

اگر قصد خرید و یا تعمیر تشک کهنه را ندارید و تشک شما تمیز و تقریبا سالم است، می توانید تشک خود را در سایت های آگهی به فروش بگذارید. اما خرید و فروش تشک کهنه را توصیه نمی کنیم. زیرا تشک یک کالای بهداشتی است و مستقیما با پوست و بدن افراد در تماس است و ممکن است مشکلات جسمانی که در صورت استفاده از تشک دست دوم گریبان گیر ما می شود گاها پرهزینه و غیر قابل جبران باشد.

در نهایت اگر تشک شما ارزش تعمیر را ندارد و نیازی به تشک جدید ندارید، چون تشک هم یک کالای بزرگ و حجیم است و به راحتی نمی توان آن را دور انداخت و درب منزل گذاشت، ما این امکان را برای شما فراهم نموده ایم که تشک کهنه شما را از درب منزل شما تحویل بگیریم و بازیافت کنیم. البته هزینه ی حمل و نقل برعهده شما مشتریان گرامی می باشد. فقط کافیست با کارشناسان ما در تماس باشید.

راه های ارتباطی جهت تعمیر یا طرح تعویض تشک کهنه با نو

شما مشتریان عزیز می توانید برای شرکت در طرح تعویض تشک کهنه با نو یا تعمیر تشک کهنه، هم اکنون با کارشناسان خوابکو با شماره های زیر تماس بگیرید:

  • شماره تماس: ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۲۶
  • شماره تماس: ۰۹۹۸۱۵۳۸۰۵۱
  • شماره تماس: ۰۹۰۱۳۹۷۶۷۶۷
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۰۶۹۶۵۲۹
  • آدرس سایت: khabco.com

تعویض تشک کهنه

خرید و تعویض آسان تشک کهنه با نو را با ما در فروشگاه خوابکو تجربه کنید. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با ایجاد زمینه ای مناسب جهت ارسال به تمام نقاط کشور و ارایه بهترین کیفیت، بهترین قیمت و بیشترین تنوع محصول و ارسال در کمترین زمان ممکن به همراه خدمات پس از فروش “۷ روز گارانتی خرید ” گامی مطلوب در جهت رفاه حال مشتریان برداشته و خرید را برای شما به یک تجربه دلچسب تبدیل کنیم. و این پاسخی است به حسن انتخاب شما

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

۵ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1