تشک طبی رویا

آیا جراحی راه حل نهایی برای کمردرد است؟

خوابکو
بدون دیدگاه

بسیاری از درد های مزمن عضلانی و کمر درد های شایع در میان افراد ریشه در شیوه های غلط زندگی دارد و به راحتی بدون انجام هزینه های گزاف پزشکی و با راهکارهای ساده قابل درمان می باشد. در اکثر اوقات اتفاق می افتد که افراد از زمان مناسب برای تعویض تشک خود مطلع نیستند یا با استاندارد های لازم جهت خرید تشک آشنایی کافی ندارند نکته اساسی و مهم این است که اگر تشک شما گود و ناهموار شده یا فنر تشک شما جیر جیر می کند زمان تعویض آن فرا رسیده است پس بدون تعلل در اولین فرصت ممکن به فکر تهیه تشک نو از برند مطرح و فروشگاه مجاز باشید. و به همین راحتی خوابی راحت و دلنشین را تجربه نمایید.

تشک طبی رویا برای چه افرادی مناسب می باشد؟

گاهی افراد به علت بیماری های ستون فقرات و دیسک کمر با درد های شدید در ناحیه کمر روبرو هستند و در این شرایط چاره ای جز مراجعه به پزشک و رعایت دستور العمل های دارویی و حتی درمانی نمی ماند استفاده از راهکارهای مناسب همچون جراحی و … گریز ناپذیر است. اما آنچه در روند بهبودی این افراد موثر است و توسط پزشکان توصیه می شود استفاده از تشک طبی مناسب با رعایت تمام استاندارد های لازم جهت حفظ انحنای طبیعی ستون فقرات است . که در بسیاری از موارد روند بهبودی با سرعت بیشتری انجام می شود ضمنا از خاصیت درمانی تشک طبی رویا نباید غافل شد.

مشخصات تشک مدیکال رویا و تاثیر آن در درمان کمردرد

  • تشک مدیکال رویا دارای اسفنج با دانسیته بالا می باشد همین امر انحنای طبیعی ستون فقرات را حفظ و از کمر درد جلوگیری خواهد کرد.
  • تشک مدیکال رویا در مدل تشک مدیکال ۱ و تشک مدیکال پلاس دارای اسفنج HR با استاندارد های لازم می باشد و در لایه داخلی دارای فنر ۳ سانتی سل پاکت می باشد که با آناتومی بدن سازگار و گودی کمر را پوشش می دهد.
  • دارای پارچه ضد حساسیت می باشد که از تعریق بدن جلوگیری خواهد کرد و برای افرادی که به علت کمر درد و دیسک کمر باید مدت زمان طولانی در بستر باشند گزینه ایی مناسب می باشد.
  • با تشک های مدیکال رویا برای همیشه با کمردرد و درد های مزمن عضلانی خداحافظی نمایید.

بهترین تشک های طبی برای کمردرد و دیسک کمر

در این راستا انتخاب تشک طبی مناسب از برند های با کیفیت  تشک رویا با سابقه طولانی در زمینه تولید تشک مناسب است زیرا برند های فوق الذکر با استفاده از دانش روز دنیا در زمینه پزشکی و تیم کنترل کیفیت و کارآزموده با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب اقدام به تولید تشک طبی با استاندارد های روز دنیا نموده است و تمام ایرادات احتمالی در تشک را برطرف نموده اند.

تشک طبی رویا

تشک مدیکال پلاس رویا

تشک مدیکال ۱ رویا

تشک مدیکال ۲ رویا

تشک مدیکال ۳ رویا

تشک مدیکال ۴ رویا

فروشگاه اینترنتی خوابکو با سال ها تجربه در زمینه فروش کالای خواب افتخار دارد با رعایت مشتری مداری به عنوان هدف نهایی خود با معرفی برند های مطرح و معتبر ایرانی همچون تشک رویا ، تشک داتیس ، تشک پارمیس ، تشک ویستر ، تشک نفیس گامی مطلوب جهت حفظ سلامت و رفاه حال مشتریان خود برداشته و با خدمت رسانی در زمینه ارسال سریع و رایگان به همراه پرداخت در محل و امکان استفاده از مشاوره تخصصی و رایگان به همراه تخفیفات ویژه خرید آسان و دلنشین را به شما هدیه نماید لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فروشگاه خوابکو به نشانی WWW.KHACO.COM  مراجعه نمایید. یا با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۲۶ تماس حاصل فرمایید.

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1