تشک طبی بهتره یا فنری

چطور از اصل بودن تشک مطمین شویم؟

خوابکو
بدون دیدگاه

انواع تشک ها با مارک هایی مثل رویال،رویا،ویستر،وگال و غیره در بازار به فروش می رسند که علاوه بر فرآهم کردن زندگی راحت، مشکل انتخاب و اطمینان در خرید را ایجاد خواهند نمود.

خرید تشک از فروشگاه معتبر

 از با اهمیت ترین کارهایی که باید در زمان خرید با اطمینا انجام بدهید این میباشد که به فروشگاه های معتبر آنلاین و یا فروشگاه های معتبر شهرتان مراجعه نمایید.

در صورتی که محصول مورد نظر ما از مارک های متفرقه باشد، نخست بایستی این را بگوییم که ریسک خرید را بالا می برید و شاید تشکی با کیفیت کم اما با قیمت بالا نصیبتان شود پس در چنین مواقعی پیشنهاد ما این است از فروشگاه معتبر و خوشنام با دریافت ضمانت نامه رسمی از طرف فروشگاه و برند مورد نظر خریداری شود. لازم به ذکر است که سایت خوابکو دارای نماد عتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن میباشد.

دارا بودن ضمانت تشک

یکی دیگر از کارهایی که سبب میشود خرید با اعتمادی داشته باشیم دریافت ضمانت نامه از فروشگاه میباشد.

زمانی که شرکت یا فروشگاهی که محصول را به شما می فروشد پای ضمانت نامه را مهر و امضا می کند می توانید مطمئن باشید که کالای مورد نظر شما اصلی هست.

در میان فروشگاه های اینترنتی و حضوری, خوابکو از جمله مراکزی میباشد که کالاهای عرضه شده اش را با ضمانت نامه رسمی و معتبر به مشتریان گرامی ارایه می کند.

بیشتر: تشک رویا اولترا پلاس

استفاده از  علامت استاندارد کیفیت ایران

از موارد مهمی که در خریدن تشک های تولید داخل باید مورد توجه قرار گیرد دارا بودن علامت استاندارد ایران میباشد. محصولاتی که دارای نشان استاندارد ملی ایران میباشند بی شک جزء محصولات معتبر و اصل به قلمداد می شوند که البته همچنان که در بالا ذکر شد خرید از فروشگاه های معتبر شرطی لازم میباشد.

برخی از محصولات علاوه بر دارا بودن علامت استاندارد, دارای یک برچسب هولوگرامی نیز هستند که برای جلوگیری از ایجاد تقلب در تولید محصول از طرف کارخانه تولید محصول بر روی تشک نصب میگردد.

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1