چرا باید تشک خود را تعویض کنید؟

چرا باید تشک خود را تعویض کنید؟

خوابکو
بدون دیدگاه

بدون شک قبل از خریدن تشک جدید باید برای این سؤال یک جواب درست بیابیم. در واقع ما بیشتر زمانی اقدام به خرید تشک جدید می نماییم که به امراض مختلفی مثل دردهای مفصلی یا انحراف ستون مهره‌ها دچار شده باشیم.

در هر صورت در زمان خرید تشک جدید و استاندارد نکاتی مهم و ضروری می باشد اما ممکن است به رفع دائمی مشکلات شما دیگر کمک ننماید. از این رو بهتر است بدانید که چرا باید تشک خود را تعویض کنید؟

تغییر شرایط فیزیکی بدن شما اولین دلیل برای خرید تشک جدید میباشد. در حقیقت بدن شما احتمالاً نسبت به زمانی که تشک خود را خریداری کرده‌اید تغییرات بسیاری مثل چاقی، لاغری یا افزایش قد را به خود می‌بیند. این در حالی می باشد که شما روز نخست با توجه شرایط فیزیکی متفاوتی اقدام به خرید تشک کرده‌اید. با این وصف، حتی اگر یک تشک باکیفیت خریداری کرده باشید پس گذشت چند سال، باز هم نیاز دارید تا تشک خود را عوض نمایید.

تشک

بیشتر: جهت خرید بهترین تشک رویا کلیک کنید.

تغییرات در سبک زندگی هم شاید شما را وادار به خرید تشک جدید نماید. بعنوان نمونه شاید تشکی که امروز روی آن می‌خوابید پیش از این متعلق به همسر یا یکی دیگر از اعضای خانواده شما بوده باشد. در نهایت این تشک نمی‌تواند به طور کامل از بدن شما و نیازهای آن پشتیبانی کند. همچنین اگر از یک تشک به طور مشترک استفاده می‌کنید، مهم است که تشکی انتخاب کنید که مناسب هر دو شما است.

تجمع عوامل ناشناخته متعدد مثل  سلول‌های مرده پوست، مایعات بدن، گرد و غبار و موی حیوانات از دیگر دلایل خریدن تشک محسوب می‌شوند. در حقیقت شاید تشک شما پس از گذشت ۱۰ سال در اثر تجمع این مواد، وزنی معادل دو برابر وزن اولیه خود پیدا کنند. با این وصف، حتی اگر خوش‌شانس باشید به انواع حساسیت و بیماری‌های پوستی دچار نشوید، بی‌شک تشک شما عملکردی همانند روز اول ندارد.

دردهای عضلانی، بی‌حسی دست و پا، احساس خستگی حتی بعد از خواب طولانی مدت یا بروز حساسیت‌های پوستی همگی نشانه‌هایی برای تعویض تشک هستند. برای نمونه ممکن است تشک شما به لحاظ فیزیکی نیازهای شما را تأمین کند اما به دلیل استفاده از مواد حساسیت‌زا در آن موجب تعرق بدن شما شود. با این وصف، شما نیاز به یک تشک ضد تعرق دارید. علاوه بر این تشک‌های آنتی آلرژی، محافظ ضد آب، ارتوپودیک و طبی نیز از دیگر محصولات موجود در بازار هستند.

با ما همراه باشید….

لیست قیمت تمامی برند های تشک >>>> لیست قیمت تشک <<<<

خرید آسان و دلنشین را با ما در فروشگاه اینترنتی خوابکو تجربه کنید. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با ایجاد زمینه ای مناسب جهت ارسال به تمام نقاط کشور و ارایه بهترین کیفیت، بهترین قیمت و بیشترین تنوع محصول و ارسال در کمترین زمان ممکن به همراه خدمات پس از فروش “۷ روز گارانتی خرید ” گامی مطلوب در جهت رفاه حال مشتریان برداشته و خرید را برای شما به یک تجربه دلچسب تبدیل کنیم. و این پاسخی است به حسن انتخاب شما

ویژگیامتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐۵/۵
ارسال سریع⭐⭐⭐⭐⭐۵/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐۵/۵
گارانتی⭐⭐⭐⭐⭐۵/۵

شرکت خوابکو ، با عرضه ی کالای خواب (سرویس خواب ، تخت خواب ، تشک ، بالش ، روتختی ، محافظ و…) به همراه مشاوره برای یک انتخاب درست آمادگی ارائه ی خدمات به شما عزیزان را دارد. اگر به دنبال کالای خواب هستید خوابکو را انتخاب کنید.

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1