ویژگی‌ تشک های مخصوص دیسک کمر و گردن

ویژگی‌ تشک های مخصوص دیسک کمر و گردن

خوابکو
بدون دیدگاه

ویژگی‌ تشک های مخصوص دیسک کمر و گردن

برای انتخاب بهترین تشک طبی (اسفنجی) برای دیسک کمر معیار های مختلفی وجود دارد. خوابیدن روی تشک مناسب روی سلامتی افراد بسیار تأثیر بسازای دارد، علاوه بر تأثیر در سلامتی، بدون شک از درد کمر، گردن و دردهای مربوط به ستون فقرات شما جلوگیری خواهد کرد. به گفته محققان هر فردی یک سوم از عمرش را در خواب می‌گذراند، بنابراین توصیه می‌کنیم با خرید تشک باکیفیت، شرایط مناسبی را برای استراحت خود فراهم کنید.

 

بهترین تشک طبی (اسفنجی) چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای جلوگیری از کاهش درد کمر و گردن، داشتن یک تشک خوب ضروری می باشد. قبل از هر چیزی اطلاعاتی را در رابطه با دیسک کمر را در اختیار شما قرار می‌دهیم. امروزه یکی از رایج ترین بیماری‌ها در افراد دیسک کمر می باشد. همان طور که می‌دانید گسترش فناوری باعث کم شدن تحرک در بسیاری از مردم شده است. بر همین اساس نشستن‌ها و ایستادن‌های طولانی مدت باعث ضعف در عضلات کمر شده و در نهایت سلامتی افراد را به خطر می‌اندازد. بسیاری از افراد در طول عمر خود دچار مشکلات کمر می‌شوند، اما توصیه می‌کنم برای جلوگیری از کمر درد و پیشگیری اقداماتی را انجام دهید.

 

علائم دیسک کمر چیست؟

علائم دیسک کمر با توجه به محل کمر درد، پاسخ متفاوت است. این امکان وجود دارد که با ایستادن، راه رفتن یا نشستن طولانی احساس درد داشته باشید. فعالیت‌هایی مانند خم شدن، بلند کردن، پیچ خوردن و نشستن ممکن است باعث افزایش درد کمر و گردن شود. گاهی اوقات درد با بی‌حسی و سوزن شدن در پا همراه می باشد. حتی ممکن است گرفتگی عضلات در پشت پا را تجربه کنید. علاوه بر موارد گفته شده امکان دارد حالت افتادگی پا برای شما ایجاد شود. در صورتی که بیماری دیسک کمر پیشرفته باشد ممکن است فرد بیمار کنترل ادرار و مدفوع، خود را از دست بدهد. به طور کلی علائم دیسک کمر عبارتند از؛

 

۱. درد کمر و گردن

 

۲. گرفتگی عضلات

 

۳. از کار افتادن عصب پا

 

۴. بی‌حسی و افتادگی پا

 

در صورتی که هر یک از علائم دیسک کمر را داشتید حتماً به پزشک متخصص مراجعه کنید. پزشک متخصص برای تشخیص دیسک کمر از معاینه بدنی، آزمایش‌های تصویری و تست‌های الکتریکی استفاده خواهد کرد. پس از آزمایش‌های انجام شده قطعاً به شما توصیه می‌شود تا زمان رفع مشکل از انجام ورزش‌های سنگین، کوهنوردی، رانندگی و جا به جایی اجسام سنگین پرهیز کنید.

 

دلایل به وجود آمدن دیسک کمر

* بسیاری از مردم مخصوصا خانم‌ها، با جا به جایی و بلند کردن اجسام سنگین باعث پیدایش مشکلات کمر و دیسک می‌شوند.

* نشستن‌های طولانی مدت آسیب‌های جبران ناپذیری را به ستون فقرات شما وارد می‌کند. متأسفانه امروزه بسیاری از افراد درگیر دردهای ستون فقرات می‌باشند.

 

* اکثر افراد بر این باورند که خوابیدن روی زمین و تشک‌های نامناسب مشکلی برای سلامتی بدنشان ایجاد نمی‌کند، اما این باور و عقیده کاملاً غلط است. بعضا ما در کارگاه های تولید تشک به چشم خود دیده ایم که به جای استفاده از اسفنج باچگالی بالا از یونولیت استفاده کرده اند و به اسم تشک طبی به بازار عرضه میکنند. و در بعضی از شرکت های معتبر مانند تشک رویا، تشک خوشخواب، تشک داتیس، تشک ویستر، تشک نفیس و … این امر را رعایت کرده اند و از مواد اولیه مرغوب که به سلامتی افراد آسیب نخواهد زد استفاده میکنند.
با خرید تشک رویا، بهترین تشک طبی (اسفنجی)، از پیدایش علائم کمر درد و دیسک پیشگیری کنید. برای اطلاع از قیمت تشک طبی (اسفنجی) با ۱۰% تخفیف و قیمت مناسب می‌توانید به وب سایت www.khabco.com  مراجعه کنید.

تشک یونولیت

تشک یونولیت

 

 

تشک رویا مدیکال 1

تشک رویا مدیکال ۱

 

توجه: خرید تشک رؤیا (مدیکال پلاس، مدیکال ۱، مدیکال ۲، مدیکال ۳)یکی از بهترین و تاثیرگذارترین راه‌های کاهش کمر درد و دردهای ناشی از دیسک کمر می باشد.

 

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1