نکات مهم در خرید تشک رویا و رویال

نمایندگی تشک زنیت در تهران

خوابکو
بدون دیدگاه

نمایندگی تشک زنیت در تهران – تشک زنیت در تهران

تشک زنیت یکی از با برترین مارک های موجود ما بین تشک ها است. محصولات زنیت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بلند مدت هستند. اگر برای شما کیفیت اهمیت داشته باشد، زنیت حتما برترین انتخاب برای شما است. تشک زنیت تولید شده در کشور آلمان از مارک های برتر از نظر کیفیت است. این شرکت هدف خود را بهره گیری از تجهیزات روز دنیا و حفظ کمترین قیمت‌ها بهمراه بالاترین کیفیت قرار داده است. که با استفاده از لوازم پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا در کنار کادر مجرب و مدیریت قوی آن میسر شده است. پشتوانه گارانتی قدرتمند و خدمات پس از فروش بخوبی بیانگر اصالت تشک‌های زنیت می باشد.

تشک‌ زنیت در دسته‌های زیر تولید شده اند:

تشک زنیت طبی فنری (زنیت کول اکشن، زنیت ارگوفلکس، زنیت فلورین و زنیت اکتیولایف)

تشک زنیت فنرپاکتی (زنیت فلورین)

تشک زنیت فول طبی (زنیت وستا)

تشک زنیت ارتوپدیک

تشک زنیت کول اکشن از سری تشک‌های طبی فنری می باشد که با دارا بودن مموری فوم و عایق حرارتی پلی‌یورتان ضمن راحتی از دوام خوبی هم برخوردار است. میکروفنرهای ریزبافت موجود در اسکلت آن را جهت تحمل وزن‌های بالا مجهز نموده است. وجود تهویه سه بعدی نیز جنبه‌ی بهداشتی و اکسیژن‌رسانی این تشک را تامین کرده است.

تشک زنیت لوریندا مدل دیگری از سری طبی فنری میباشد. که نرم و مناسب برای اکثر وزن‌هاست. این تشک دارای اسفنج و عایق حرارتی بوده و از فوم هوشمند نیز بهره‌مند میباشد. سیستم تهویه هوا و فوم پلی‌یورتان این تشک را از لحاظ بهداشتی و استحکام ممتاز نموده است.

تشک زنیت ارگوفلکس هم فنری طبی میباشد که با فوم چند لایه و میکروفنر تهیه شده و تقریبا سفت است. دارای کپسول هوا و فریم M شکل برای افزایش مقاومت تشک است. لایه پلی‌یورتان بکار رفته در آن هم فشار را بر روی آن تقسیم می‌کند. تا از تغییر حالت و دفرمه شدن مصون شود. وجود فوم حافظه‌دار (Memory Foam) و اسفنج ترموفلت فشرده نیز از محاسن این تشک قلمداد می شود.

تشک زنیت کلاود پلاس در بین تشک‌های طبی فنری است و از ترکیب اسفنج و فنر تهیه شده است. این تشک ضمن راحتی و دوام از امتیاز رویه زیپ‌دار قابل شستشو نیز برخوردار میباشد. که آن را از نظر بهداشتی متمایز و باب طبع افراد حساس کرده است.

تشک زنیت ویسکولکس

این تشک نیز ساختار طبی فنری دارد. پارچه الیو اویل (Dry & S0ft) و فوم هوشمند به‌کار رفته در این تشک به این محصولی مزایای مدیکال بخشیده است. این مدل از تشک در هر دو طرف دارای پد است. که در جای خود یک امتیاز محسوب می‌گردد.

تشک زنیت وستا

یک تشک سفت اسفنجی و بدون فنر میباشد که تحمل وزن‌های بالا را داراست. این تشک با تزریق پد از آرامش بیشتری نسبت به انواع بدون پد برخوردار است. که آنرا برای اشخاص حساس و دارای خواب سبک مناسب نموده است.

تشک زنیت فلورین

با سفتی متوسط و فنرهای میکروپاکتی دوبل (Double Micro Pocket) قابلیت تحمل وزن‌های بالا را دارد. این تشک بدون مموری فوم بوده اما از کپسول هوا و فریم M شکل برخوردار می باشد.

تشک کینگ مستر زنیت

با دوام بالا و نسبتا سفت میباشد. لایه نمدی موجود در این تشک ضمن تقسیم وزن در سطح بخش سخت را از بخش نرم مجزا می‌کند. اسکلت تشک کینگ مستر با میکروفنرهای ریزبافت شکل گرفته است. که تحمل وزن‌های بالا را به آن داده است. دو رو بودن این تشک بر طول عمر مفید آن افزوده است. اسکلت آن یک فریم فلزی است که با لایه اسپان باند محافظت می‌شود.

تشک زنیت اکتیو لایف

یک تشک طبی اسفنجی فنری است. که دارای دو رویه قابل استفاده و فوم هوشمند (Memory Foam) است. این تشک سفت با الیاف ترموفیوز و کپسول تهویه هوا برای مصارف تخت و میهمان مناسب است.
تشک زنیت گرنت اقتصادی‌ترین مدل در بین تشک‌های زنیت است. که از سفتی متوسط و لایه ضد باکتری و آنتی آلرژیک برخوردار است. گارانتی طولانی مدت و صرفه اقتصادی این محصول اسفنجی فنری، آن را مطلوب گروه زیادی از مشتریان نموده است.

هرکدام از این انواع تشک‌ها با ویژگیهای مخصوص به خود مزایایی را به کاربران ارایه می‌دهند.

تنوع زیاد و کیفیت بالا در محصولات تشک زنیت حق انتخاب بیشتری را در اختیار کاربران قرار داده است. تا هر کس با هر نوع سلیقه و الزامات طبی و آناتومیک براحتی قادر به انتخاب تشک مناسب خود باشد.

انتخاب و خرید تشک زنیت

توجه به نکات زیر می‌تواند به شما برای یافتن گزینه مناسب از بین تشک‌های زنیت کمک کند:

*در صورتی که مایل به داشتن تشکی کامل با قابلیت تطبیق با فرم بدن هستید، محصولات مموری‌فوم‌دار برای شما مناسب هستند. تشک دلخواه‌تان را در نمونه‌های فلورین، کول اکشن، اکتیو لایف، ارگوفلکس، لوریندا و ویسکولکس بیابید.

*در صورتی که همراه با زیبایی و دوام، صرفه اقتصادی را نیز در نظر دارید ما تشک زنیت گرنت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

*در صورتی که خواهان تشکی بدون فنر هستید وستا برایتان انتخاب مناسبی است.

*تشک محکم حاوی میکرو فنر را در سه محصول ارگوفلکس و کول اکشن و کینگ مستر خواهید یافت.

*برای کسانی که به بهداشت بستر خود اهمیت بیشتری میدهند نیز زنیت مناسب وجود دارد. تشک زنیت کلاود پلاس با رویه زیپ‌دار و قابل شستشو گزینه مناسبی برای این افراد خواهد بود.

نمایندگی تشک زنیت در تهران – تشک زنیت در تهران

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵

 

شرکت خوابکو ، با عرضه ی کالای خواب (سرویس خواب ، تخت خواب ، تشک ، بالش ، روتختی ، محافظ و…) به همراه مشاوره برای یک انتخاب درست آمادگی ارائه ی خدمات به شما عزیزان را دارد. اگر به دنبال کالای خواب هستید خوابکو را انتخاب کنید.

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1