معرفی بهترین برندهای تخت خواب در دنیا

خوابکو
بدون دیدگاه

 بهترین برندهای تخت خواب

امروزه در کشور ما سرویس خواب های زیادی با برندهای مختلف توسط شرکت و یا کارگاه چوبی تولید می‌شود اما برند های محدودی هستند که سرویس خواب های باکیفیت و لاکچری را برای مشتریان خود تولید می کنند ما در این مقاله قصد داریم که بهترین مارک های سرویس خواب را به شما معرفی کنید.

سرویس خواب

به مجموعه ای از وسایل و لوازمی که در اتاق خواب شما قرار می گیرد و بعضی از آنها خوابی راحت و استراحت در لذت بخش را برایتان فراهم می‌کند سرویس خواب می گویند که اگر سرویس خواب شما طراحی خاص و منحصر به فردی داشته باشد می‌تواند فضای اتاق خواب شما را دلنشین تر کند

اجزای سرویس خواب

تخت خواب،  میز آرایش،  پاتختی،  آینه، کمدلباس و…

تخت خواب

تخت خواب یکی از اجزای مهم اتاق خواب می باشد زیرا شما بعد از یک روز پر مشغله روی تخت خواب خود می توانید به آرامش برسید به همین دلیل است که برای خرید خود به سراغ برندهای معروف و مطرح موجود در بازار می روید که علاوه بر ظاهر به ابعاد، جنس، کیفیت، مواد اولیه و… توجه کنید.

متریال به کار رفته در تخت خواب ها

چوب یکی از معروف ترین متریال ها می باشد و از آنجایی که چوب ماده همه کاره است می توان به هر شکل و هر رنگی ساخت.

تخت خواب های فلزی دوام بالایی دارند ولی قبل از خرید باید به دکوراسیون اتاق خود دقت کنید و اگر متناسب دیزاین اتاق تان بود آنها را خریداری کنید.

انواع تخت خواب

قبل از خرید باید مدل تخت خواب خود را انتخاب کرده که چه مدل و چه سبکی را می پسندید.

۱)تخت خواب سایبان دار

تخت خواب های سایبان دار در قدیم هم توسط پادشاه استفاده می شدند این نوع تخت خواب یک چهارچوب در اطراف خود دارد که یک پارچه روی آن آویزان می شود این کار باعث می شود که دمای محل خواب شما تا حد مناسب و بدون حشرات باشد.

۲)تخت خواب مدرن

مدرن یعنی بدون تزئینات و بدون تجملات

مهم‌ترین ویژگی های سرویس خواب مدرن و اسپرت به طراحی ساده و بدون تزئینات آن برمیگردد.در دکوراسیون ساده و اسپرت برخلاف سلطنتی، بیشتر تمرکز روی کاربرد و راحتی اشخاص خواهد بود. به عبارتی ظاهر و زیبایی در دکوراسیون و سرویس مدرن و اسپرت در درجه دوم قرار خواهد داشت.این نوع از تخت خواب ها مناسب اتاق هایی است که چیدمان مدرن و امروزی دارند ارتفاع کمتری نسبت به مدل های دیگر دارند و از نظر ظاهر بسیار ساده می باشند.

۳)تخت خواب های تاج دار

با استفاده از مدل تخت خواب تاج دار شیک می توانید فضایی رمانتیک و شاهانه در اتاق خواب خود بوجود بیاورید. البته تخت های تاج دار فقط در مدل های مخصوص بزرگسالان تولید نمی شوند بلکه بسیاری از مدل های تخت های تاج دار با طرحی رنگارنگ و سرگرم کننده برای اتاق خواب کودکان در بازار موجود هستند که هرکدام زیبایی های منحصر بخود را دارند. تخت خواب های تاج دار ارتفاع زیادی داشته و قسمت تاج تخت هم کار شده می باشد.

ویژگی های یک سرویس خواب خوب

بهترین برندهای سرویس خواب موجود در دنیا دارای یک سری ویژگی مشترک هستند مثل:

۱) تولید سرویس خواب های متنوع طبق سلایق مختلف

۲)از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

۳)طراحی و ساختار با کیفیت دارند.

۴)استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه

۵) دارای گارانتی و خدمات پس از فروش برای محصولات

معرفی ۶ تا از بهترین برندهای سرویس خواب

۱)سرویس خواب فلوریا(floria)

سرویس خواب های فلوریا از طراحی مدرن و کلاسیک برخوردار می باشد. تاج بلند و خطوط ظریف روی تاج و همچنین میز آرایش و پاتختی های یکسان از ویژگی های این برند می باشند.

برند فلوریا سرویس خواب های فانتزی برای کودکان هم تولید کرده است.

به طور کلی سرویس خواب های تولید شده برند فلوریا به گونه ای می باشد که هر سلیقه داشته باشید می توانید از این برند خرید خود را انجام دهید.

۲)سرویس خواب نارسیس (Narsis)

سرویس خواب های برند نارسیس به گونه ای تولید شدن که افراد مدرن پسند به سراغ آن می‌روند این برند و ویژگی خاص منحصر به فرد مثل طراحی خاص پایه های پاتختی در برخی مدل ها توانسته مشتریان زیادی را برای خود داشته باشد

۳)سرویس خواب ورساچه(versace)

از معروفترین برندهای سرویس خواب موجود در بازار می باشد. سرویس خواب ورساچه از سال ۱۹۹۲ فعالیت خود را در این راستا شروع کرده و جز شرکت هایی میباشد که در تولید محصولات مختلف توانسته موفق باشد.

۴)سرویس خواب بنتلی هوم(Bentley Home)

مجموعه جدید بنتلی هوم دارای سبک های سنتی می باشد که با استفاده از چرم، روکش های چوبی، فلز و شیشه کنار هم زیبایی خاصی را برای محصولات خود به وجود می آورد.

۵)سرویس خواب فنتی کاسا(Fendi casa)

فنتی کاسا از برند های مطرح و لوکس در زمینه تولید سرویس خواب و مبلمان می باشد که در سال ۱۹۸۷ تاسیس شد این برند توانسته با تولید سرویس خواب های متنوع نظر افراد با سلایق مختلف را جلب کند.

۶)سرویس خواب بی اند بی (B&B)

بی اند بی یک شرکت ایتالیایی که توانسته محصولات خود اعم از مبلمان و سرویس خواب مدرن را در سرتاسر جهان به فروش برساند که محصولات ظریف و با کیفیت این برند برگرفته از هنر طراحی ایتالیایی می باشد.

بعد از مطالعه انواع برندها شاید این سوال برایتان پیش بیاید که حال کدام برند برای خرید مناسب است؟

  • اگر هزینه برایتان مهم است و به دنبال سرویس خواب ارزان قیمت هستید ما به شما برند (فلوریا) را پیشنهاد می کنیم.
  • اگر سرویس خواب با طرح کلاسیک را دوست دارید برای خرید برند (بنتلی هوم) را انتخاب کنید.
  • اگر سرویس خواب های لوکس برای شما جذاب تر است برند (ورساچه) و (بی‌ اند بی) گزینه خوبی برای خرید می باشند.
اما چرا برندهای مطرح؟

از مواد اولیه مرغوب استفاده می کنند:

با توجه به هزینه برای محصول خود پرداخت می کنید قطعاً انتظار استفاده در مدت زمان طولانی را دارید پس این انتظار شما زمانی برآورده می شود که هنگام خرید یک محصول خوب و با کیفیت، که از مواد اولیه مرغوب استفاده کرده باشند خریداری کنید.

ابعاد مناسب و متناسب با ارگونومی بدن:

اگر فضای اتاق خواب شما خیلی بزرگ نیست پس حتماً برای خرید اوراق تختخواب های استاندارد بروید. اگر نمونه غیر استاندارد را تهیه کنید هنگام چیدمان و تغییر دکوراسیون دچار مشکل خواهید شد

و همچنین اگر تخت خواب انتخابی شما طبق استانداردها نباشد هنگام خرید تشک هم ممکن است دچار مشکل شوید.

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردیم که شما را با انواع سرویس خواب ها و همچنین برندهای مطرح و ویژگی های آنها آشنا کنیم.

بعد از مطالعه دقیق میتوانید نوع سرویس خواب خود را انتخاب کرده و خریدی رضایتمند انجام دهید.

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1