نمایندگی تشک در تهران

خرید تشک هیس خواب

خوابکو
بدون دیدگاه

فروش اینترنتی کالای خواب، برند هیس خواب

فروش محصولات کالای خواب هیس خواب ( بالش، تشک ، تشک مهمان، …. )  با بکارگیری بروز ترین مواد اولیه و تکنولوژی روز دنیا در فروشگاه اینترنتی خوابکو با ما تماس بگیرید تا ضمن بهره مندی رایگان از مشاوره تخصصی و کارآمد و ارسال در کمترین زمان ممکن، محصولات را درب منزل با کیفیت در کاور مخصوص همراه با گارانتی خرید تحویل بگیرید. قصد داریم با بکارگیری تیم حرفه ایی و کارآزموده گامی بلند در جهت کسب رضایتمندی مشتریان خود برداریم.

راه های ارتباط با ما

  • تماس با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۲۶ – ۰۹۱۲۰۶۹۶۵۲۹ و کسب اطلاعات لازم در مورد محصول دلخواه خود و ثبت سفارش توسط مشاوران فروشگاه اینترنتی خوابکو
  • مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی خوابکو www.khabco.com  و افزودن محصول مورد نظر به سبد خرید و پرداخت آنلاین و ثبت نهایی سفارش

معرفی محصولات برند هیس خواب

  • تشک هیس خواب
  • انواع بالش
  • تشک های مهمان
  • تشک های مسافرتی

ویژگی محصولات هیس خواب

  1. بالش های هیس خواب

پارچه مرغوب قابل شستشو دارای الیاف پلی استر با کیفیت در رنگ بندی های مختلف که تمام سلیقه ها را پوشش می دهد. گردن و سر در هنگام قرار گیری بر روی بالش احساس راحتی فوق العاده ای را دارد.

  1. تشک های مهمان

دارای پارچه با رنگ ثابت و قابل شستشو که در شستشوی مکرر دچار رنگ پریدگی نخواهد شد و کیفیت خود را حفظ خواهد کرد. به علت قطر کم حجم کمی دارند و جای کمتری را اشغال می کنند. در صورت نیاز با تا شدن امکان استفاده به جای زیر انداز و تکیه گاه را دارند.

  1. تشک های مسافرتی

پارچه های این محصول دارای تنوع رنگ بالا می باشد در هنگام سفر گزینه مناسب می باشند. قابلیت شستشو دارند ودارای الیاف پلی استر با کیفیت می باشد.

بیشتر بدانید: تشک رویا

فروشگاه اینترنتی خوابکو با ۸ سال سابقه در زمینه فروش کالای خواب و ملزومات تشک در نظر دارد در راستای رفاه حال مشتریان خود جشنواره ۱۲ درصد تخفیفات ویژه خود را برگزار کند.

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: اطلاعیه ها
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1