انتخاب رنگ تختخواب

روش های انتخاب بهترین رنگ تختخواب

خوابکو
بدون دیدگاه

روش های انتخاب بهترین رنگ تختخواب

تختخواب به عنوان اصلی ترین وسیله در سرویس خواب به حساب می آید و دقت در انتخاب رنگ آن جلوه ویژه به اتاق خواب خواهد بخشید رنگ تختخواب وبه طور کلی سرویس خواب بیانگر سلیقه و نوع روحیات شما می باشد. درنظر داشته باشید که اتاق خواب مکانی برای استراحت و تجدید قوا برای شروع روز تازه می باشد. در نتیجه استفاده از رنگ های آرامش بخش در تقویت روحیه و تجربه  خوابی عمیق تاثیر گذار می باشد.

انواع رنگ و تاثیر آن در انتخاب تختخواب

رنگ گرم: نارنجی – قرمز – صورتی- زرد

رنگ سرد: فسفری – سبز- آبی

رنگ خنثی: سیاه و سفید

رنگ های گرم میزان هیجانات را افزایش می دهد در نتیجه آدرنالین خون افزایش می یابد و با افزایش میزان تنفس باعث شادابی بیشتر خواهد شد . اما رنگ های سرد ضربان قلب را به شدت کاهش خواهد داد و در ایجاد احساس آرامش و خواب عمیق تاثیر گذار است.

بیشتر بدانید : تختخواب آپشنال داتیس

نکاتی که در هنگام انتخاب رنگ تختخواب باید به آن دقت کنید

انتخاب رنگ تختخواب متناسب با رنگ اتاق خواب

انتخاب رنگ تختخواب براساس هارمونی رنگ  اتاق خواب از اهمیت زیادی برخوردار است  برخی از رنگ ها در تضاد کامل با یکدیگر قرار دارند و قرار دادن آنها در کنار یکدیگر ترکیب رنگ زیبایی را ایجاد نخواهد کرد. در یک انتخاب هوشمندانه تختخواب به رنگ سفید با هر طیف رنگی ست زیبا را ایجاد خواهد کرد . و جلوه زیبایی به اتاق خواب خواهد بخشید.

انتخاب رنگ تختخواب متناسب با رنگ سرویس خواب

امروزه سرویس خواب به صورت یکپارچه و ست شامل تختخواب، پاتختی، کمد، میز آرایش می باشد معمولا در نحوه طراحی سرویس خواب به این نکته دقت می شود تا تناسب رنگ رعایت گردد. همین امر نحوه انتخاب و ست کردن وسایل با هم را بسیار ساده کرده است. اگر از تختخواب و سرویس خواب رنگی استفاده می نمایید دیواره های اتاق خواب را به رنگ سفید رنگ آمیزی کنید تا تناسب رنگ رعایت گردد.

انتخاب رنگ تختخواب متناسب با روحیات افراد

رنگ غالب دراتاق خواب روحیات، سلایق شما را به رخ خواهد کشید و بیانی از شخصیت شما می باشد پس در انتخاب آن دقت کنید در بدو ورود به اتاق خواب تختخواب اولین و مهمترین وسیله می باشد که چشم انداز کلی را مشخص می کند . انتخاب رنگ تختخواب از رنگ های گرم و تند نشان از روحیه پرنشاط و شاد دارد و انتخاب رنگ تختخواب از رنگ های سرد نشان از آرامش و خونسردی دارد.

انواع رنگ برای تختخواب

رنگ قرمز

رنگ قرمز ونارنجی رنگ غالب در انتخاب تختخواب برای اتاق خواب کودک و نوجوان محسوب خواهد شد. و نشاط و شادابی کودکانه را حفظ خواهد نمود.

رنگ تختخواب

رنگ سبز

ارمغانی از طبیعت در اتاق خواب محسوب می شود. اگر جزء افرادی هستید که زیاد به دل طبیعت سفر می کنید تجربه آرامش وصف ناپذیر را داشته اید در دنیای ماشینی و مدرن امروز آسمان خراش هاجای جنگل ها و فضای سبز را گرفته اند استفاده از رنگ سبز در اتاق خواب احساس آرامش را به افراد القا خواهد کرد تختخواب به رنگ سبز به همراه سرویس خواب سبز رنگ گزینه ایی مناسب می باشد.

رنگ تختخواب

رنگ آبی

رنگ آبی از دیر باز رنگ آرامش می باشد انتخاب تختخواب به رنگ آبی خوابی آرام و عمیق را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. رنگ آبی رنگی آرامش بخش می باشد که تاثیر شگرف در رفع احساس خستگی دارد و اعتماد به نفس و احساس امنیت در افراد را به شدت افزایش خواهد داد.

رنگ تختخواب

معرفی محصول: لیست قیمت تشک رویا

البته نکته مهم و اساسی در انتخاب رنگ تختخواب و سرویس خواب این است که هرگز دراتاق خواب از رنگ های تماما سرد و یا تماما گرم یا خنثی استفاده ننمایید . زیرا باعث دلزدگی خواهد شد تناسب در قرار گیری تمام رنگ ها به صورت یکجادرکنار یکدیگر بهترین گزینه برای زیبایی هر چه بیشتر اتاق خواب محسوب می شود.

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵

خرید آسان و دلنشین را با ما در فروشگاه اینترنتی خوابکو تجربه کنید. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با ایجاد زمینه ای مناسب جهت ارسال به تمام نقاط کشور و ارایه بهترین کیفیت، بهترین قیمت و بیشترین تنوع محصول و ارسال در کمترین زمان ممکن به همراه خدمات پس از فروش “۷ روز گارانتی خرید ” گامی مطلوب در جهت رفاه حال مشتریان برداشته و خرید را برای شما به یک تجربه دلچسب تبدیل کنیم. و این پاسخی است به حسن انتخاب شما

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1