سرویس خواب بلج نوزاد پسر مدل NB 601

راهنما خرید سرویس تخت خواب بلج

خوابکو
بدون دیدگاه

راهنما خرید سرویس تخت خواب بلج: سرویس خواب یکی از مهمترین وسایل برای هر اتاق خوابی می باشد. از اتاق خواب معمولی تا اتاق خواب عروس و یا کودک، همه نیاز به یک سرویس خواب خوب و آسان دارند. چیزی که آن را هم در جهیزه‌ها مشاهده می‌کنیم و هم در سیسمونی کودک یکی از نیازهای اصلی به حساب می آید. از آن جایی که سرویس خواب یکی از کالاهای با قیمت بالاتر نسبت به لوازم ریز دیگر حساب می‌شود، در خرید آن بایستی دقت کافی داشت و برای این امر نیز بایستی دانست که سرویس خواب چیست و چه مدل‌ها و انواعی دارد. در ادامه مطلب می‌توانید پاسخ این سوال را دانسته و خریدی آگاهانه و مطابق با نیاز خود داشته باشید.

در ادامه مقاله راهنما خرید سرویس تخت خواب بلج همراه ما باشید.

معرفی تولیدی بلج

شرکت تولیدی بلج در سال ۱۳۷۰ با هدف تولیدات محصولات چوبیتاسیس شد و در سال ۱۳۷۸ گروه تولیدی بازرگانی بلج  بر اساس سیستم و خدماتی افزایش تولیدات و ارائه نمودن طرح های جدید و متفاوت تاسیس شد. گروه تولیدی بلج با حضور چندی از مدیران با بیش از ۲۰ سال تجربه در صنعت چوب ایران توانسته است در راستای پیشروی این صنعت به جلو گام بردارد.

از سال ۱۳۸۰ با وارد شدن تکنولوژی و ماشین آلات مدرن صنعت چوب به کشور این شرکت با خریدن به روز ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات نسبت به مکانیزه کردن سیستم تولید اقدام کرد و با گذشت مدت زمان کوتاهی ضمن سرمایه گذاری اصولی، مدیریت بازار، ارائه طرح های تازه و نزدیک شدن به سلیقه مشتریان به پیشرفت چشم گیری در توسعه تولید و بالا بردن سطح کیفی محصولات دست یابد.

لوازم ضروری سرویس خواب

مهم ترین لوازم سرویس خواب شامل موارد زیر می شود:

  • تخت خواب
  • میز توالت یا میز آرایش
  • پاتختی
  • کمد
  • آینه
  • مبل پا تختی یا پاف

منبع: خوابکو

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1