باکس تخت

راهنما انتخاب و خرید باکس تخت خواب

خوابکو
بدون دیدگاه

خواب خوب و باکیفیت به شاخصه هایی نیاز دارد که حتما باید رعایت شوند تا به نتیجه دلخواه برسیم. سرویس خواب اصلی ترین ابزار مورد نیاز اتاق خواب می باشد. پس باید در تهیه آن بسیار دقت کرد. در ادامه مقاله راهنما انتخاب و خرید باکس تخت خواب خوابکو همراه ما باشید.

باکس تخت چیست؟

باکس در واقع نوعی بست با اسکلت چوبی یا فلزی می باشد که روکشی پارچه ای از جنس مخمل یا ژاکارد دارد و حائز طرحی قشنگ و شیک است. باکس تخت خواب نسل جدیدی از تختخواب می باشد که دارای ظاهری لوکس و مدرن است.

این نوع بست ها در ۲ دسته، گونه ساده و جک دار دسته بندی میشوند که خود این باکس ها به دو طرح تاج دار و بدون تاج در بازار عرضه میشوند.

  1. باکس های ساده که با عنوان معمولی نیز شناخته می شود.

۲. باکس های گونه جک دار به گونه ای طراحی شده است که با به کارگیری آن در اطاق خواب یک فضای مخفی برای پیمان دادن وسایل خویش خواهید داشت.

انواع باکس تخت خواب

طرح تاج دار باکس تخت خواب شکل و شمایلی مشابه تخت خواب های قدیمی دارد و تاج آن برای جذابیت بیشتر، از هنر لمسه کوبی بهره‌گیری شده است. در باکس تخت خواب تشک با تخت به نوع ای همخوانی دارد که به نظر می رسد دو تشک بر روی هم قرار گرفته اند.

باکس های کشودار نیز دارای چندین کشو می باشند که می توانید وسایل خود را داخل کشو قرار دهید. پایه های این باکس ها نیز هم به صورت چرخ دار و هم به صورت ثابت موجود است. پایه های چرخدار باعث سهولت در جا به جایی باکس در تغییر دکوراسیون اتاق خواب می شود.

باکس های اسکلت فلزی و چوبی در قیمت، دوام و وزن تفاوت هایی دارند. باکس های چوبی ارزان تر و سنگین تر هستند و دوام کمتری نیز دارند. باکس های فلزی گرانتر و سبک تر هستند و همچنین دوام بسیار زیادی دارند. باکس های فلزی مناسب برای افرادی هستند که دائما دکوراسیون اتاق خوابشان را تغییر می دهند و نیاز به جا به جایی باکس دارند.

تفاوت باکس و تختخواب

  • باکس ها گونه ها متفاوتی دارند که اسکلت آنها یا چوبی می باشد و یا فلزی. باکس ها با روکش پارچه ای از جنس ژاکارد، چرم و یا مخمل پوشیده شده اند که ظاهر آنها را زیاد جذاب و قشنگ می کند.
  • باکس ها در واقع نوعی تخت هستند که دارای طرح های ساده و شیکی می باشند. باکس تخت همانطور که گفتیم گویا دو عدد تشک بر روی هم قرار گرفته اند. اما تختخواب از جنس چوبی می باشد که یک عدد تشک نیز بر روی آن می آید. اکثر تختخواب ها به راحتی قابل جا به جایی نمی باشند اما باکس تشک به دلیل داشتن پایه های چرخدار به راحتی جا به جا می شوند.
  • باکس تشک دارای قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به تختخواب ها دارند. طول عمر باکس ها ۳۰ درصد بیشتر از تختخواب ها می باشد و از دفرمه شدن تشک جلوگیری می کند.
  • تخت خواب های قدیمی از چند قسمت تشکیل میشوند(تاج بالاسر-تاج پائین – قیدهای بغل- کف تخت) ولی تخت باکس ها از دو قسمت(تاج و باکس)تشکیل میشوند که خود این یه مزیت بسیار بزرگ محسوب میشود.
  • تخت خواب های قدیمی بعد از حمل به منزل نیاز به نصب دارند و نکته قابل توجه در این است که عمر کف تخت ها پائین است و امکان شکستن دارد و شمارو دچار دردسر میکند.
  • تخت باکس ها نیاز به نصب ندارن و بعد از حمل به منزل شما تشک را روی آن انداخته و راحت میتوانید استفاده کنید.
  • بعلت ساختار اسکلت باکس ها بعد مدتی استفاده به سرو صدا نمیافتد ولی در تخت خواب های قدیمی این موضوع برعکس است.

مزایای باکس تخت خواب

. دارای طول عمر بالا

. قابلیت استفاده در هتل ها

. دارای طراحی های ساده و شیک

. باعث زیبا تر شدن اتاق خواب می شود

. داشتن قیمتی مناسب نسبت به تختخواب

. باکس های تشک پس از گذشت مدت زمانی هیچ صدایی تولید نمی کنند

. از دفرمه شدن تشک جلوگیری می کند زیرا وزن وارده را بر روی کل سطح پخش می کند

. استفاده از باکس تخت عمر متوسط تشک را ۳۰ لغایت ۴۰ درصد افزایش می دهد.

. باکس اریکه خواب ها دارای پایه‌ های گردشی هستند که جابجایی آنها را راحت‌تر می‌کند.

. به این دلیل که سطح باکس ها کاملا صاف است وزن وارده روی کل سطح باکس پخش می شود و از دفرمه شدن تشک ممانعت می کند.

مشخصات باکس یا اریکه چوبی با رویه پارچه

  • پارچه سه لایه گردبافت نقش دوزی شده با اسفنج
  • پایه چرخشی از پلاستیک فشرده
  • اسکلت فلزی یا چوبی

منبع: خرید اینترنتی تشک خوابکو

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1