راهنمای خرید تشک بادی

راهنمای خرید تشک بادی

خوابکو
بدون دیدگاه

راهنمای خرید تشک بادی

تشک بادی از تشک های پر فروش و پرکاربرد می باشد که در انواع مختلف و ابعاد متفاوت تولید و روانه بازار شده است از تشک های بادی در منزل یا محل کار یا مسافرت می توان استفاده نمود. در این مقاله با  تشک های بادی و کاربرد آنها آشنا خواهیم شد.

جنس تشک بادی

تشک بادی از pvc با قطر های مختلف و روکش های مخمل، جیر، چرم یا برزنتی تشکیل شده است. در این میان تشک های بادی از جنس برزنتی برای مسافرت و در کمپ های گردشگری در دل طبیعت مناسب می باشد. زیرا تشک بادی با رویه سخت و مقاوم خود در مقابل ضربه مستحکم هستند و طول عمر بالایی دارند.

ابعاد تشک بادی

تشک بادی در ابعاد یکنفره، دونفره، سه نفره تولید شده است. همین مساله باعث می شود کاربران بر حسب نیاز و وزن در انتخاب ابعاد تشک قدرت انتخاب داشته باشند. تشک های بادی به لحاظ شکل ظاهری تفاوت چندانی ندارند در طراحی بعضی از تشک های بادی از تکیه گاه یا بالش استفاده شده که به عنوان یک آپشن باعث تفاوت در قیمت و شکل ظاهری تشک های بادی شده است.

تحمل وزن تشک بادی

جنس بدنه و میزان استحکام آن در درجه بندی تحمل وزن تاثیر گذار است در نظر داشته باشید تشک های برزنتی با مقاومت بالای بدنه تحمل وزن بیشتری را دارد . تشک های بادی به طور متغیر تحمل وزن از ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلو را خواهند داشت..

قیمت تشک های بادی

مولفه های زیادی  همچون جنس بدنه، میزان تحمل وزن، طبی و ضد تعریق بودن پارچه به کاررفته در آن و طراحی بالش یا تکیه گاه برای تشک های بادی در قیمت آن بی تاثیر نخواهد بود. اگر اهل مسافرت خصوصا به مناطق جنگلی و کوهستان هستید تهیه تشک بادی از مرغوب ترین مواد اولیه از اهمیت بالایی برخوردار است .

کاربرد تشک بادی

تشک بادی در مسافرت و کمپینگ کاربرد فراوان دارد در مسافرت به دل طبیعت اولین و مهمترین مولفه کم حجم و کم جا بودن وسایل ضروری می باشد که براحتی بتوان آن را در یک کوله پشتی جا داد و سبک بودن آن باعث می شود که به شانه و ستون فقرات فشار وارد نشود و به راحتی قابل حمل و نقل باشد تشک بادی به راحتی تا می شود و در ابعاد کوچک در کوله پشتی جای خواهد گرفت . تشک بادی به علت سطح مواج و ناهموار از تعریق بدن جلوگیری می کند و پارچه رویه آن ضد حساسیت می باشد و در تابستان و بهار به گزینه مناسب برای خواب و استراحت تبدیل شده اند.

روش استفاده از تشک بادی

تشک بادی توسط پمپ باد به راحتی و در مدت زمان اندک باد می شود و قابلیت استفاده پیدا می کند پمپ تشک بادی در دو نوع دستی و برقی می باشد پمپ برقی با اتصال به برق به صورت خودکار تشک را باد و راه اندازی خواهد کرد و پمپ دستی با کمک اهرم به راحتی نصب و راه اندازی خواهد شد.

شستشوی تشک بادی

تشک بادی با توجه به نوع بدنه به دو صورت قابل شستشو می باشد تشک های بادی که به وسیله برق راه اندازی می شود و آب و رطوبت نباید به لایه داخلی آن نفوذ نماید. که باید با دستمال نمدار و با احتیاط تمیز شود تا طول عمر آن کاهش نیابد. تشک بادی که به وسیله پمپ دستی راه اندازی می شود به راحتی قابل شستشو می باشد و با مواد شوینده می توان آن را تمیز کرد.

تعمیر تشک بادی

تشک های بادی به مرور زمان در طی استفاده طولانی مدت ممکن است دچار آسیب دیدگی جزئی شود. اما نگران نباشید زیرا در آسیب دیدگی کوچک به راحتی قابل تعمیر می باشد. برچسب از جنس pvc  و چسب مخصوص تعمیر برای بازسازی مجدد تشک های بادی می باشد. بعد یافتن منطقه آسیب دیده در تشک بادی یک برچسب را در ابعاد آسیب دیدگی برش داده و با چسب مخصوص بچسبانید برچسب را زیر وزنه سنگین قرارداده  تا برچسب محکم شود.

بیشتر بدانید: لیست قیمت تشک رویا

خرید آسان و دلنشین را با ما در فروشگاه اینترنتی خوابکو تجربه کنید. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با ایجاد زمینه ای مناسب جهت ارسال به تمام نقاط کشور و ارایه بهترین کیفیت، بهترین قیمت و بیشترین تنوع محصول و ارسال در کمترین زمان ممکن به همراه خدمات پس از فروش “۷ روز گارانتی خرید ” گامی مطلوب در جهت رفاه حال مشتریان برداشته و خرید را برای شما به یک تجربه دلچسب تبدیل کنیم. و این پاسخی است به حسن انتخاب شما

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1