تشک کنزا

خرید و قیمت تشک کنزا

خوابکو
بدون دیدگاه

خرید و قیمت تشک کنزا

تشک کنزا از برند های جدید در زمینه تولید و خرید تشک در ایران است این برند با استفاده از دانش روز دنیا و به کار گرفتن نیروهای متخصص و دستگاه های مدرن خط تولید در حیطه طراحی و تولید تشک مهمان ، ست لحاف ، باکس تختخواب ، تشک ، محافظ تشک ، بالش فعالیت می کند.

معرفی محصولات تشک کنزا

تشک کنزا مدل ایچی ICHI

تشک کنزا مدل نی NI

تشک کنزا مدل سان SAN

تشک کنزا مدل SHI

تشک کنزا مدل روکو ROKU

تشک کنزا مدل نانا NANA

تشک کنزا مدل هادو HADO

تشک کنزا مدل IRYO

تشک کنزا مدل هاچی HACHI

تشک کنزا مدل هایکو HYAKU

خرید اینترنتی تشک

در شرایط کنونی با توجه به جهانی شدن ویروس کرونا و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه می شود حتی الامکان در منزل بمانیم و از ایجاد ازدحام جلوگیری نماییم در این شرایط رویکرد بسیاری از فروشگاه های حضوری به سمت و سوی فروش اینترنتی متمایل گشته است. در واقع در هنگام خرید حضوری صرف نظر از اتلاف وقت و هزینه به علت محدودیت در فضای فروشگاه امکان دسترسی به همه برند های مطرح و محصولات آنها در یک فروشگاه واحد وجود ندارد ضمن اینکه بسیاری از این فروشگاه ها تمرکز خود را در تبلیغ و فروش یک برند گذاشته اند در نتیجه مشتریان در مقایسه مدل های مختلف تشک و بررسی اطلاعات تکمیلی و مشاهده تشک مورد انتخاب خود با مشکل روبرو هستند

خرید تشک از فروشگاه اینترنتی خوابکو

در یک خرید آنلاین از فروشگاه آنلاین خانوادگی در سایت خوابکو تمام معایب یک خرید حضوری بر طرف شده است به طوری که تنها با یک کلیک ساده و با امکان مشورت با تمام اعضای خانواده به تمامی برند های مطرح ایرانی و خارجی در زمینه تولید تشک دسترسی خواهید داشت به راحتی می توانید قیمت ها را با هم مقایسه و با مطالعه شناسنامه هر محصول تشک مورد نظر خود را با توجه به شرایط جسمانی و بودجه و توان مالی خود انتخاب و از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید و با کسب امتیاز ویژه از تخفیفات استثنایی استفاده نمایید. تشک را درب منزل در کمترین زمان ممکن و به صورت رایگان در شهر تهران و قم دریافت نمایید و پرداخت را در محل انجام دهید. مشتری مداری را سرلوحه کار خویش قرار داده ایم و تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا رضایت مشتریان را کسب نماییم و خریدی دلچسب را برای شما رقم بزینم .

نحوه ثبت سفارش در فروشگاه خوابکو

در صفحه اصلی سایت از قسمت منوی تشک برند مورد نظر خود را انتخاب و نام محصولات را مشاهده نمایید در صفحه اختصاصی هر محصول بر روی افزودن به سبد خرید کلیک نمایید و بعد از تکمیل مشخصات و پرداخت مبلغ از درگاه بانک ملت خرید خود را نهایی نمایید.

نحوه ارسال تشک در فروشگاه خوابکو

در شهر تهران و قم به علت ارسال تشک توسط ماشین حمل و نقل فروشگاه ارسال رایگان و پرداخت در محل هنگام دریافت محصول می باشد. اما در ارسال به اقصی نقاط ایران به استثنای دو شهر فوق الذکر، به علت حمل و نقل تشک با باربری، ارسال تشک دارای هزینه باربری است که به عهده مشتریان گرامی می باشد. و پرداخت به صورت آنلاین از طریق درگاه بانک ملت یا شماره کارت می باشد. لازم به ذکر است با توجه به در نظر گرفتن تخفیفات ویژه برای هر محصول و درصد بالای تخفیفات سود نهایی در خرید با مشتریان خواهد بود و محصول با نازل ترین قیمت تمام شده به دست مصرف کننده نهایی خواهد رسید.

آیا محصولات فروشگاه اینترنتی خوابکو مشمول گارانتی معتبر می باشد؟

در پاسخ به این سوال باید یادآور شویم تخفیفات در نظر گرفته برای انواع تشک به معنای تعهد فروشگاه خوابکو برای مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است تا حذف واسطه ها امکان خرید برای تمام اقشار جامعه با هر توان مالی فراهم شود و این موضوع تاثیری بر اصل بودن محصول و معتبر بودن گارانتی محصولات ندارد زیرا تمامی موارد مطابق با شرایط فعال نمودن ضمانت نامه در سایت برند انتخابی می باشد.

 

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1