خرید اینترنتی تشک

خرید اینترنتی تشک

خوابکو
بدون دیدگاه

راهنمای خرید اینترنتی تشک

امروزه اغلب دنبال راهی برای راحتی بیشتر هستیم! راحتی یعنی اینکه با صرفه جویی در زمان و زحمت کمتر به آنچه می خوایم برسیم.

پس بنابراین به سمت روش هایی میریم که با کمترین هزینه و انرژی، بهترین نتیجه رو بگیریم.

برای همینه که خرید کردن از مغازه ها به فروشگاه های اینترنتی کشیده شده. به این دلیل است که فروشگاه اینترنتی راحت میشه اطلاعات دقیق به دست آورد و با بررسی مقایسه گزینه ها یک انتخاب درست تر انجام داد و درب منزل تحویل گرفت.

اما خرید اجناسی مثل تشک از اینترنت فرق می کنه!چه طور میشه بدون دیدن و تست کردن تشک خرید؟

برای اینکه بدونیم چطور میشه از راه اینترنت تشک خرید اول باید مقایسه کنیم که چطور از فروشگاه تشک می خریم؟

چه ملاک هایی برای خرید تشک مناسبه؟

تشک سفت یا نرم؟؟

مهمترین معیار ما میزان راحتی در خواب هستش. راحتی برای همه افرادیکی نیست. برای یک فرد راحتی یعنی جایی سفت مثل زمین! اما برای فرد دیگر می تونه میزان متوسطی از سفتی راحت باشه.

بهترین روش تشخیص اینکه ما چه سلیقه ای برای جای خواب داریم اینه که بدونیم قبلا از چه نوع تشکی و با چه میزان سفتی یا نرمی استفاده می کردیم و آیا از آن راضی بودیم یا نه؟
و زمانی که متوجه میزان سفتی یا نرمی که دوست داریم و باهاش راحتیم شدیم باید ببینیم که قراره تشک یکنفره باشه و یا تشک دونفره

اگه تشک یکنفره است و فقط خوتون استفاده می کنید انتخاب شما راحت تر  اگر تشک دونفره هستش باید ببینین همسرتون هم چه نظری داره؟!

ابعاد تشک یکنفره

۹۰*۲۰۰   

۱۰۰*۲۰۰ 

۱۲۰*۲۰۰

ابعاد تشک دونفره

۱۴۰*۲۰۰

۱۶۰*۲۰۰

۱۸۰*۲۰۰

۲۰۰*۲۰۰

تشک برای چه وزن ؟

البته این معیار با معیار قبل با هم در ارتباط هستند. اگه وزنمون زیاد باشه روی جای نرم خیلی راحت نیستیم و هرچی تشک سفت تر و جوون دار تر باشه راحتر می خوابیم. اما در کل باید به اینکه چقدر وزن داریم توجه کنیم چون یک تشک معمولی دوام نمیاره و باید از تشک های قوی استفاده کنیم.

ارتفاع تشک

ملاک این نیست که هرچی تشک بلندتر باشه بهتر!!! جدیدا مد شده تشک هایی با ارتفاع حتی ۵۵ سانتی متر در بازار هستش که به اندازه ارتفاع تخت و تشک متعلقاتش هستش.

باید ببینیم از چه لایه هایی (اسفنج یافوم) در این تشک استفاده شده و چرا؟؟؟

محدوده استاندارد تشک ها بین ۲۲ تا ۳۵ سانتی متر هستش حالا ممکنه ۲ سانت کمتر یا بیشتر باشه ولی ۵۰ سانتی متر رو با چی می خوان پر کنن؟؟؟

گارانتی تشک

هرچه گارانتی بیشتر باشه دلیل بر این نیست که تشک بهتر است. قبل از اینکه ببینین چقدر تشک تون گارانتی داره باید دقت کنین چه کسی قراره پاسخگو شما باشه!!! یه شرکت با سابقه و خوشنام یا یه مغازه یا تولیدی (کارگاه).

گارانتی تشک یا تضمین کیفیت بد ترین نوع معیار برای تصمیم گیری در انتخاب تشک هستش. فقط یه چیزی برای رفع نگرانی خرید هستش که تشک خراب نباشه اگه در هفته اول متوجه مشکلی نشدین (در تشک برند های معتبر) نگران گارانتی نباشین چون تشک یه محصول با تکنولوژی بالا نیست یا قطعه الکترونیکی نداره که بخاد بزودی خراب بشه برای شما مشکل ایجاد کنه!!!

انتخاب برند تشک

خیلی ها اول از همه چیز دنبال انتخاب خرید تشک خارجی هستند. البته که هرچیزی خارجیش بهتره اما نه هر خارجی و نه به هر قیمتی!!!

دنبال برند خاصی نباشین هر شرکت محصولات متفاوتی تولید میکنه و خود شرکت ها هم با هم فرق می کنن باید ببینین چه تشکی می خواین بعد بین ۲ تا شرکت یکی رو انتخاب کنید.

همه شرکت های معتبر ایرانی تشک های استانداردی تولید می کنند اما شما عزیزان باید این رو بدونید کدوم تشک مناسب شماست. ضمن اینکه شرکت های معتبر مانند تشک رویا تحت لیسانس سوئیس تولید میشن. که قدیمی ترین هستش یا تشک رویا که پرفروش ترین شرکت تشک (با روزی ۲۴۰۰ واحد تولید) هستش و کلی شرکت ها و برندهای مختلف

مراقب باشین به اسم تشک خارجی تشک ایرانی بی کیفیت رو با قیمت بالا بهتون نفروشن به دلیل اینکه قیمت تشک خارجی اگر به پول امروز بخاد وارد ایران بشه از هزینه گمرک وباربری خیلی بالایی برخوردار که صرفه اقتصادی نداره و به همین دلیل هیچ تشک خارجی وارد ایران نمیشه.

تشک طبی فنری یا طبی

اولین چیزی که بهش توجه می کنیم معمولا اینه که تشک حتما طبی باشه. تشک های طبی خوبن اما سفت می باشن و مشاوران خوابکو  تشک های طبی را به افرادی که دیسک کمر عمل کردن و یا کمر درد شدید دارن توصیه میکنن. اسکلت داخل تشک طبی از اسفنج میباشد که نسبت به فنر سفت تر هستن.

تشک های طبی فنری هم دو دسته دارن (تشک فنر متصل , تشک فنر منفصل یا فنر پاکتی (Pocket Spring))

وابسته به اینکه چقدر می خوایم هزینه کنیم و سفتی و نرمی چقدر می خوایم باید بین این تشک ها یکی رو انتخاب کنیم

چقدر باید هزینه کنیم؟

چقدر باید هزینه کنیم تا بهترین انتخاب رو انجام دهیم؟ درسته که هزینه های زندگی روزمره زیاد شده و در تنگنا اقتصادی قرار داریم. اما نمیشه از خوشی های کوتاه مدت گذشت. تشک هم میتونه راحتی یه شب رو بهمون هدیه بده. هم سلامتی در بلند مدت! قیمت تشک ها در مدل ها، برندهای متفاوت است.تشک رویا و دیگر شرکت ها از محدوده قیمت های پایین تا رده های بالای قیمت را دارند. قیمت تشک رویا ، قیمت تشک داتیس و قیمت تشک ویستر و به طور کلی قیمت تشک های شرکتی بررسی شده و معقول هستن. شما با خیال راحت میتونین از این شرکت ها خرید انجام بدین.

 از کجا تشک بخریم؟

خب اینکه کاری نداره فروشگاه خوابکو به نشانی اینترنتی khabco.com  با مشاوران تخصصی ما در ارتباط باشید شماره تماس: ۰۹۱۲۰۶۹۶۵۲۹
خوابکو به صورت تخصصی تشک می فروشه، هم مشاوره رایگان داره، هم حملش رایگان هستش، هم پرداختش در محل هستش و هم برندهای خوب رو با تخفیف ویژه می فروشه
خرید تشک خود را به ما بسپارید تا یک خرید باورنکردنی برای شما به ارمغان آوریم

 

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1