بهترین تشک خارجی

بهترین تشک آنتی رفلاکس بزرگسالان چیست؟

خوابکو
بدون دیدگاه
ریفلاکس معده بیماری معروف و آزاردهنده ای می باشد که می تواند در فعالیت ها و کارهای روزانه شخص مبتلا به آن اختلال ایجاد نماید. خوشبختانه اکنون افزون بر داروها، روش های موثر دیگری جهت مقابله با این بیماری و صدمات ناشی از آن وجود دارد. یکی از روش های خوب جهت درمان ریفلاکس معده بکار گیری تشک های آنتی رفلاکس است . ولی بهترین تشک آنتی رفلاکس بزرگسالان چیست؟؟
تشک های آنتی رفلاکس در دو نوع کودک و بزرگسال در بازار موجود است. تشک آنتی رفلاکس بزرگسالان دارای شیب ملایم و استاندارد ۲۵ درجه می باشد می باشد که سر و گردن و بالا تنه را بالا تر از قسمت پایین تنه قرار میدهد و همین کار در کمتر شدن ریفلاکس و خواب راحت تر شخص بسیار تاثیر گذار است. افزون بر این با قرار گیری سر در وضعیت مناسب از احتمال ایجاد خروپف در زمان خواب جلوگیری می شود. همچنین اشخاصی که به بیماری قلبی مبتلا شده اند با استفاده از این تشک می توانند تنفس راحتی را در زمان خواب تجربه کنند. این تشک قابلیت استفاده در موارد متفاوتی را برای شخص فراهم خواهد کرد بعنوان نمونه از این تشک ها میتوان برای بیشتر کردن خون رسانی در پا در زیر پا در زمان خواب استفاده نمود. افزون بر این قرار گیری این بالشت در زیر پا می تواند مانع از ایجاد فشار زیاد از حد به کمر و ایجاد گرفتگی در این ناحیه گردد. این بالشت در ابعاد ۶۳ و ارتفاع ۱۹ سانتی متر طراحی گردیده است پس هم می توانند به عنوان تشک نهایی روی تخت قرار گیرد و هم می تواند زیر تشک ساده قرار بگیرد و بعنوان شیب دهنده به تشک بالایی شیب مناسب و استاندارد را بدهد.

اثرات رفلاکس اسید بر خواب انسان

بهتر است نخست بدانیم که رفلاکس اسید چطور بر خواب تاثیر می‌گذارد.
مشخص می باشد که اشخاصی که از رفلاکس معده رنج می‌برند ممکن است با درد، یا سوزش معده از خواب بیدار شوند. این زمانی می باشد که اسید معده به مری رفلاکس می‌شود و پوشش مری را تحریک می‌کند.
در صورتی که اسیدهای معده به پشت حلق یا حنجره برسد، باعث سرفه یا خفگی شبانه می‌شود.
شاید در این وضعیت ، مقداری اسید معده به دهان بیمار وارد می گردد و او را از خواب بیدار می‌کند.
ریفلاکس معده، یک عامل خطر برای آپنه خواب میباشد. در اختلال آپنه خواب، تنفس شخص در زمان خواب قطع می‌شود.
محققان بر این باورند که اسید معده، مجاری تنفسی را مسدود کرده و از جریان هوا به داخل ریه پیشگیری می‌کند.برای کمتر شدن رفلاکس معده در خواب چه کار کنیم؟
اگر مبتلا به رفلاکس معده میباشید، می‌توانید کارهای زیادی انجام دهید تا کیفیت خواب خود را تغییر دهید. کیفیت خواب شما به سادگی با تغییر وضعیت خوابتان بهبود می‌یابد. پزشکان چنین پیشنهاداتی دارند:

  • سر تختخواب خود را حدود ۱۵ تا ۲۰ سانتی‌متر بلند کنید تا به جاذبه کمک نماید تا اسید معده به مری یا دهان بازنگردد.
  • سعی کنید به پهلوی چپ بخوابید. مشخص شده است که خوابیدن به پهلو سبب کمتر شدن قابل توجه رفلاکس اسید می گردد.

    تلاش نمایید به پهلوی چپ بخوابید. مشخص شده است که خوابیدن به پهلو سبب کاهش قابل توجه رفلاکس اسید می‌شود.

  • به سمت پشت نخوابید، به خصوص در صورتی که فرد چاقی می باشید. هر چه فدر فشار روی معده شما بیشتر باشد، احتمال برگشت اسید معده بیشتر می گردد.
  • به سمت پهلوی راست خود نخوابید. مشخص است این حالت اسفنکتر مری را شل می‌کند (حلقه تنگ عضلانی که معده و مری را به همدیگر وصل می نماید).
ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵
تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1