تختخواب مخصوص دیسک کمر

تختخواب مخصوص دیسک کمر

خوابکو
بدون دیدگاه

تختخواب مخصوص دیسک کمر

انتخاب تختخواب مناسب و تشک تختخواب برای افرادی که دارای کمر درد یا دیسک کمر هستند مقوله ایی تخصصی می باشد افراد مبتلا به بیماری های ستون مهره در هر سن و سالی که باشند علاوه بر مراقبت های پزشکی و تکمیل طول دوره درمان با استفاده از چند پارامتر ساده می توانند خوابی راحت تر را تجربه نمایند استفاده از تشک تختخواب مناسب یکی از این موارد می باشد.

ویژگی تشک تختخواب مخصوص دیسک کمر

افراد مبتلا به کمر درد شدید و دیسک کمر در هنگام خرید تشک باید به مولفه های زیر دقت نمایند

ارتفاع و ضخامت تشک تختخواب برای دیسک کمر

تشک تختخواب برای افراد دارای دیسک کمر باید از ارتفاع استانداردی برخوردار باشد به طوری که کاربر در هنگام رفتن به رختخواب و برخاستن از آن با مشکل روبرو نگردد. و کمترین فشار ممکن به ستون مهره وارد شود اگر در هنگام نشستن بر لبه تختخواب زانو در زاویه ۹۰ درجه قرار گیرد ارتفاع تشک استاندارد است .

مدل تشک تختخواب  برای دیسک کمر

از آنجا که افراد مبتلا به دیسک کمر باید به توصیه پزشک از تشک تختخواب طبی بدون فنر استفاده نمایند . اینگونه تشک ها گزینه مناسبی می باشند. تشک های طبی بدون فنر دارای اسفنج با چگالی بالا می باشد و تحمل افراد با وزن بالا را دارد.

معرفی محصول:

تشک رویا مدیکال پلاس

تشک رویا مدیکال ۱

تشک رویا مدیکال ۲

تشک رویا مدیکال ۳

تشک رویا مدیکال ۴

نرمی و سفتی تشک تختخواب مخصوص دیسک کمر

به لحاظ سفتی سطح، سطح تشک های طبی بدون فنر به نسبت سایر مدل های فنری سفت می باشند تا انحنای طبیعی ستون مهره به طور کامل حفظ شود. همین امر کمترین فشار ممکن را به ستون مهره وارد می کند و کمر درد را به طور قابل ملاحظه ایی کاهش خواهد داد.

بهترین نوع تشک های تختخواب برای دیسک کمر چه ویژگی هایی دارند؟

برند های مطرح همچون تشک رویا ، تشک خوشخواب ، تشک پارمیس در تهیه تشک های طبی بدون فنر تمام استاندارد های لازم را لحاظ نموده اند و همین مساله خیال کاربران را از خرید مطمئن خواهد کرد.

  • سطح تشک های طبی استاندارد باید سفت باشد تا کاربر در سطح تشک فرو نرود و انحنای طبیعی ستون مهره حفظ شود
  • ارتفاع تشک های طبی باید استاندارد باشد تا کاربر در هنگام استفاده از تشک کمترین فشار را به ستون مهره تحمل نماید.
  • از آنجا که افراد مبتلا به دیسک کمر مدت زمان طولانی را در بستر به سر می برند استفاده از پارچه ضد حساسیت در رویه خارجی تشک باعث تعریق کمتر بدن خواهد شد.
ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵

خرید آسان و دلنشین را با ما در فروشگاه اینترنتی خوابکو تجربه کنید. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با ایجاد زمینه ای مناسب جهت ارسال به تمام نقاط کشور و ارایه بهترین کیفیت، بهترین قیمت و بیشترین تنوع محصول و ارسال در کمترین زمان ممکن به همراه خدمات پس از فروش “۷ روز گارانتی خرید ” گامی مطلوب در جهت رفاه حال مشتریان برداشته و خرید را برای شما به یک تجربه دلچسب تبدیل کنیم. و این پاسخی است به حسن انتخاب شما

 

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1